Tema de turbolencies amb un F650GS, com ho tenim?

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
jordi99
Presentats
Entrades: 17
Membre des de: dg. abr. 29, 2007 9:12 pm
Ubicació: Manresa

Tema de turbolencies amb un F650GS, com ho tenim?

Entrada Autor: jordi99 » dt. jul. 17, 2007 6:30 pm

Hola Senyors/res, va de turbolencies,

Tinc una F650GS amb pantalla Alta, i quan circulo per autovia (eix transversal) a partir de 110 Km/H trobo un grabuix de turbolencies que fan que sembli un flam per la carretera. Em va sorprendre l'altre dia quan tot i així em va adelantar un "maromu" :lol: amb una V-Storm 650 tant panxo.

Voldria saber si és un problema aerodinamic de la moto o sóc jo que sóc un perepunyetes?.

Evidenment els neumatics estan amb la pressió correcte, rodes equilibrades etc..

Salut i Seny
F650GS per anar fent
GasGas EC 250 per desestressar

Avatar de l’usuari
Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dt. jul. 17, 2007 8:12 pm

Hola jordi99, jo tambe tinc la mateixa moto, amb la cupula de serie, i apart de que en dona el aire al casc no notu pas turbulencies rares, seria posible, no se dic jo, que la pantalla aixeques l'aire fins un cert pun que et fes ballar el casc? dic jo...........

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Tema de turbolencies amb un F650GS, com ho tenim?

Entrada Autor: Llagasta » dt. jul. 17, 2007 10:53 pm

jordi99 ha escrit:Hola Senyors/res, va de turbolencies,

Tinc una F650GS amb pantalla Alta, i quan circulo per autovia (eix transversal) a partir de 110 Km/H trobo un grabuix de turbolencies que fan que sembli un flam per la carretera. Em va sorprendre l'altre dia quan tot i així em va adelantar un "maromu" :lol: amb una V-Storm 650 tant panxo.


Salut i Seny
Hola:

Primerament preguntar-te: t´ho ha fet sempre o només d´un temps cap aquí.???? o es que anaves al darrere d´un camió "una bona estona"

Si es aixó, no hi ha res a fer, o passes el camió o........ posses una pantalla mes baixa......

de totes maneres al Eix hi han moltes turbulencies, degut al pas de camions. ( Eh? la velocitat máxima al eix son 100 Kms/h :enfaduu )

mira el pneumàtic de darrera, que estigui en bon estat :!:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 17, 2007 11:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Re: Tema de turbolencies amb un F650GS, com ho tenim?

Entrada Autor: QSC » dt. jul. 17, 2007 11:03 pm

jordi99 ha escrit: Em va sorprendre l'altre dia quan tot i així em va adelantar un "maromu" :lol: amb una V-Storm 650 tant panxo.
Es que els "maromus" de les V-Strom anem de lo mes panxos amb les turbulencies. Ja hi estem acostumats i per distreure'ns ens dediquem a avançar GS's amb problemes de caps sacsejats. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

V'ssssssssss

Avatar de l’usuari
jordi99
Presentats
Entrades: 17
Membre des de: dg. abr. 29, 2007 9:12 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: jordi99 » dc. jul. 18, 2007 12:27 am

Holes, primerament vull deixar ben clar que lo del "maromu" és en plan estrictament carinyos :!:

La moto es de 2na mà, i si que m'ho ha fet sempre, pero defet es la primera moto de més de 100kg que tinc. :oops:

De totes maneres aniré a buscar un cataleg de l'V-Strom :wink:


Salut i Seny
F650GS per anar fent
GasGas EC 250 per desestressar

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dc. jul. 18, 2007 9:02 am

jordi99 ha escrit:Holes, primerament vull deixar ben clar que lo del "maromu" és en plan estrictament carinyos :!:
Això ja ho donava per suposat
jordi99 ha escrit:De totes maneres aniré a buscar un cataleg de l'V-Strom :wink:
Ara t'escolto ..... ara vas per bon camí !!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

V'sssssss

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Re: Tema de turbolencies amb un F650GS, com ho tenim?

Entrada Autor: Atramuntanat » dc. ago. 08, 2007 9:37 pm

QSC ha escrit:
jordi99 ha escrit: Em va sorprendre l'altre dia quan tot i així em va adelantar un "maromu" :lol: amb una V-Storm 650 tant panxo.
Es que els "maromus" de les V-Strom anem de lo mes panxos amb les turbulencies. Ja hi estem acostumats i per distreure'ns ens dediquem a avançar GS's amb problemes de caps sacsejats. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

V'ssssssssss
haverte posat darrere de la strom i no haguessis patit pas turbulencies, per que es com anar darrera de un transatlantic :D:D:D :!: :!: :P :roll:

quina mida fas? jo faig 180 cm i em dona tot l'aire a la carbassa que tinc ssobre les espatlles, per aixo iré a per una 1200 :roll: :wink:
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Tema de turbolencies amb un F650GS, com ho tenim?

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. ago. 08, 2007 9:48 pm

QSC ha escrit:
jordi99 ha escrit: Em va sorprendre l'altre dia quan tot i així em va adelantar un "maromu" :lol: amb una V-Storm 650 tant panxo.
Es que els "maromus" de les V-Strom anem de lo mes panxos amb les turbulencies. Ja hi estem acostumats i per distreure'ns ens dediquem a avançar GS's amb problemes de caps sacsejats. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

V'ssssssssss

Jordi, tu no estàs de vacances ?


:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:



007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”