Canvio Protectors de Mans Opcionals per els Normals

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Canvio Protectors de Mans Opcionals per els Normals

Entrada Autor: Jordi » dc. març 12, 2014 12:56 pm

Hola a tots,

Quan vaig comprar la meva GS Adventure del 2011, l'anterior propietari s'havia instal·lat uns protectors de mans opcionals que son del fabricant nord-americà MAIER i que substitueixen el postís superior de color gris dels originals. Son mes grans i protegeixen mes, del fred i dels elements exteriors (branques, pedres, bitxos, etc...)

Jo voldria tenir els protectors originals, els de color gris, que son amb els quals la moto venia de fàbrica i, es per això que potser hi ha algú que pugui estar interessat en fer el canvi, "a pelo", d'uns pels altres. Tan sols hi ha un cargolet i un parell de minuts de feina, doncs es tracta de substituir la part superior del paramans, la resta ni s'ha de tocar.

Haig de fer esment que un dels meus (el costat del puny de l'accelerador) te una marca per culpa de la caiguda en parat el dia de l'estrena, aquella que tots vau veure en directe a Rasos de Peguera. Us deixo les fotos on aquesta senyal es pot veure amb claredat (la resta es pols i mosquits).

Imatge
Imatge
Imatge

Doncs ja ho sabeu, si algú vol una cosa especial per la seva GS, tan sols m'ho ha de dir.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Canvio Protectors de Mans Opcionals per els Normals

Entrada Autor: Jesus » dc. març 12, 2014 4:11 pm

Jordi, jo m' ho pensaria, aquest et cobreixen millor i esyeticament són macos...jo en duia uns de semblants i m' anaven de cine. A la LC tb li he ficat uns suplements i van molt bé.

Salut!!!
Gas a la burra!!!

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”