Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Jordi » dj. jul. 03, 2014 4:08 pm

ein???
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: JosepM » dj. jul. 03, 2014 5:48 pm

Sembla ser que a França, una revista s'ha qüestionat la fiabilitat de BMW. S'hi anuncien resultat de prova de llarga durada (? 50000 miserables km!), enquestes a usuaris i declaracions de portaveus de la marca.

Si algú se la vol comprar, és aquesta

Imatge

Salut,

Josep

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Geroni » dj. jul. 03, 2014 6:19 pm

No es el mateix model , es refereix a la GS pero está relacionat amb BMW.

http://overpic.net/viewer.php?file=xmj0 ... shnwi7.jpg
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 803
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: VMan » dv. jul. 04, 2014 8:35 am

COPIAT D'AQUI
http://www.motorpasionmoto.com/industri ... efectuosas

A principios del mes de junio, BMW publicó una nota en la que advertían a los propietarios del modelo BMW R 1200 RT 2014 de la existencia de un problema con el amortiguador trasero de las motos que incluían el sistema Dynamic ESA de suspensión inteligente. Este problema era bastante grave e indicaban a los propietarios que hasta que se solucionase era mejor dejar de circular con esas unidades afectadas.
Creo que podemos decir que el pánico entre los usuarios de ese modelo fue equiparable al desasosiego que suponía haber comprado un modelo de la gama mas alta de la marca alemana y que se hubiese detectado un problema de ese calibre. Hoy mismo desde BMW Motorrad se ha hecho pública una nota en la que explican las medidas que van a tomar desde la marca y las contraprestaciones que tendrán con los usuarios afectados.
Lo más importante es que las unidades afectadas por este problema podrán pasar por los talleres oficiales para que los amortiguadores defectuosos sean sustituidos por otros cuyo funcionamiento sea seguro. Esto podrán hacerlo cuando a partir del próximo día 18 de agosto reciban la notificación oficial y concerten una cita con su concesionario.
Por otro lado BMW ha puesto en marcha un programa especial de motocicletas de sustitución para que ninguno de sus clientes se quede sin moto mientras su vehículo permanezca inmovilizado. En la nota de prensa no explican más sobre este tema.
Lo que si que indican es que los clientes afectados tendrán, como compensación por los inconvenientes causados, la oportunidad de adquirir recambios, equipamiento de moto y motorista de BMW Motorrad por un importe máximo de 500 euros. También se concederá una ampliación de garantía gratuita por 12 meses en los mismos términos y condiciones de la garantía original de dos años.
Sinceramente sólo puedo alegrarme por los propietarios de estas motos, ya que podrán volver a disfrutar de sus monturas una vez solucionado el problema. Pero creo que el prestigio de BMW queda en bastante mal lugar justo en un momento en el que los usuarios miran con mucha más atención donde y cuanto gastarse en una moto nueva.


Tenint clar que es una "GRAN CAGADA" la resposta que donara BMW em sembla mes que correcta,ja estaria be que totes les marcas responguesin aixi.

Avatar de l’usuari
Fiasco
Presentats
Entrades: 43
Membre des de: dl. set. 16, 2013 12:27 pm
Ubicació: Santa Coloma de Farners

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Fiasco » dv. jul. 04, 2014 12:16 pm

Jo sóc un dels semi-afectats. Tinc la moto encarregada al concessionari esperant per donar-me-la, però ni la he pagat ni he lliurat la meva.

Ahir em van dir que a partir del 18 d'agost rebran els amortidors de recanvi i que llavors un parell o tres de dies i ja me la podran donar. Anirem a Suïssa amb la vella (RT del 2007) però ja m'està bé.

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Ricmel » dc. jul. 09, 2014 7:28 pm

Aquesta qüestió, que és molt emprenyadora, ha estat gestionada per BMW i pel concessionari d'una manera correcte.

D'entrada, en cap moment m'he quedat sense una moto per poder circular amb ella. Sempre he tingut una moto a la meva disposició al concessionari de Girona i l'he fet servir quan m'ha semblat.

Divendres tenien la "meva" moto de substitució, una K 1600 GTL full equip nova. Sé que no tothom disposa d'aquest model, però la meva RT LC va ser la primera a sortir del concessionari de Girona i m'han mantingut l'antiguitat. En qualsevol cas, em costa que, amés de la moto de substitució, deixaran motos als afectats en funció de les seves necessitats.

Amés hi ha 500€ per gastar a la botiga BMW i un any més de garantia.

Evidentment que una moto no ha de tenir aquestes fallades, i menys si té el preu d'una BMW, però la vida és així, imperfecte. No cal posar-se pedres al fetge.

Aquí no ha guanyat ningú. Hi hagut manca d'informació durant un temps, però haver de reaccionar davant un imprevist d'aquest tipus no és fàcil. La meva experiència és que el concessionari ha fet el que ha pogut i s'ha preocupat pel tema de forma activa.

S''ha de ser molt valent per aturar d'aquesta manera 8.000 motos a tot el món i encarar el problema. Crec que ha estat una actuació responsable.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Kpeps » dc. ago. 13, 2014 1:03 pm

be,ara si que han arrivat las notocies REALS DE LA MARCA,en breu es rebra a les concesions la meitat dels amortiguadors afectats i entre la setmana 35 i la 37,la resta,o sigui que com a molt a principis de setembre,cadascu amb la seva motocicleta.
p.d. de reparar com s'ha llegit en alguns foros,res de res,tot nou per estrenar, si em de posar xifres a preu de tarifa del recanvi en questio estarem parlant de 13.600.000 eurets lo que equival a 8000 amortiguadors a 1700 euros cadascun :heat. sens dubte val la pena fer las coses be desde un principi.....
Imatge

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Ricmel » dt. ago. 19, 2014 8:05 pm

Acabo d'anar a recollir la moto a Martín i Conesa. Ahir ja havien muntat l'amortidor però havien de programar la moto.

Des del meu punt de vista el concessionari ha reaccionat bé davant aquest desagradable incident. Mai he estat sense moto i m'han anat informat d'acord amb el que ells sabien, tant el comercial com el cap de taller.

He provat un *scuter 650 *GT i he fet un parell de viatges amb la K 1600 *GTL nova que em van deixar. Un pel Pirineu i un altre pel centre de França. Més de 3.000 km en la *GTL; ha estat tenir una altra moto nova durant un temps.

He llegit que no tots els afectats es consideren ben tractats i és una pena.

Per cert, m'agrada molt més la *RT que la *GTL.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Steelman » dc. ago. 20, 2014 7:43 am

Enhorabona ricard!
Ara a disfrutar de la RT i quant la tinguis programada a presentar-la en una sortida eh!!
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Ricmel » dc. ago. 20, 2014 10:18 am

Steelman ha escrit:Enhorabona ricard!
Ara a disfrutar de la RT i quant la tinguis programada a presentar-la en una sortida eh!!
De fet ja la vaig presentar a la sortida del Montseny. Però tens raó, desprès de tant de temps cal representar-la! :aplau1
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Steelman » dc. ago. 20, 2014 10:24 am

Ricmel ha escrit:
Steelman ha escrit:Enhorabona ricard!
Ara a disfrutar de la RT i quant la tinguis programada a presentar-la en una sortida eh!!
De fet ja la vaig presentar a la sortida del Montseny. Però tens raó, desprès de tant de temps cal representar-la! :aplau1
Com que he faltat a tantes..... casi que m´he de presentar jo. HAHAHAHAH
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3561
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Jesus » dc. ago. 20, 2014 2:26 pm

Ricmel ha escrit:Acabo d'anar a recollir la moto a Martín i Conesa. Ahir ja havien muntat l'amortidor però havien de programar la moto.

Des del meu punt de vista el concessionari ha reaccionat bé davant aquest desagradable incident. Mai he estat sense moto i m'han anat informat d'acord amb el que ells sabien, tant el comercial com el cap de taller.

He provat un *scuter 650 *GT i he fet un parell de viatges amb la K 1600 *GTL nova que em van deixar. Un pel Pirineu i un altre pel centre de França. Més de 3.000 km en la *GTL; ha estat tenir una altra moto nova durant un temps.

He llegit que no tots els afectats es consideren ben tractats i és una pena.

Per cert, m'agrada molt més la *RT que la *GTL.
Ostres, si que t'han tractat bé ... una K1600GTL de substitució ... quin Luxe. :smoke

Me n'alegro de que ja tinguis la teva reparada !!! :aplau1

Fins aviat company !!! :wink:
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Jordi » dj. ago. 21, 2014 9:32 am

Es cert el que es comenta? Es una llegenda urbana?
Els nous amortidors no s'entenen amb la centraleta i s'han de canviar totes.
Si és així, "Apaga y vámonos"

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Kpeps » dj. ago. 21, 2014 11:41 am

Prony ha escrit:Es cert el que es comenta? Es una llegenda urbana?
Els nous amortidors no s'entenen amb la centraleta i s'han de canviar totes.
Si és així, "Apaga y vámonos"

Jordi "Prony"
oleeeee tuuuuuuu !!! no no es cert.....
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Jordi » dj. ago. 21, 2014 9:33 pm

Kpeps ha escrit:
Prony ha escrit:Es cert el que es comenta? Es una llegenda urbana?
Els nous amortidors no s'entenen amb la centraleta i s'han de canviar totes.
Si és així, "Apaga y vámonos"

Jordi "Prony"
oleeeee tuuuuuuu !!! no no es cert.....
Ja ho he vist, hi ha molta gent que ja té la moto. El que no entenc es que, si tan sols ha estat canviar un amortiguador per un altre, quina necessitat hi ha de reprogramar??

De totes maneres, sort que la gent ja va rebent les motos.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Siono1000 » dj. ago. 21, 2014 10:42 pm

Prony ha escrit:Ja ho he vist, hi ha molta gent que ja té la moto. El que no entenc es que, si tan sols ha estat canviar un amortiguador per un altre, quina necessitat hi ha de reprogramar??

De totes maneres, sort que la gent ja va rebent les motos.
No es tracta de reprogramar les motos, si no de reprogramar els compradors. :mrgreen: :lol:
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Antonio
Presentats
Entrades: 421
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
Ubicació: Girona

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Antonio » dv. ago. 22, 2014 11:39 pm

Enhorabona Ricard, per poder disposar de la teva moto, i per haver tingut una bona cobertura del taller de Girona, encara que no tots han tingut la mateixa sort amb altres concessionaris. Una pena ....... Que la gaudeixis molt.
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto

Avatar de l’usuari
Siset
Presentats
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Siset » dg. set. 07, 2014 11:07 am

La veritat es que tot plegat fa molta por.
La RT m'agrada molt i penso que ha d'anar molt bé per viatges llargs acompanyat, molt millor que la meva actual Honda Crosstourer DCT, però quan llegeixo tot el dieu aquí se'm passen les ganes.
Mai he tingut el més mínim problema amb Honda i crec que realment la qualitat Honda está molt per sobre. Arribat el moment de fer un "recall" totes les marques el farien si no se'n poden escapar, per tant no es cap mèrit fer-lo, en tot cas el mèrit es no haver de fer-lo.
Quants portem ABS al cotxe? Deixeu-me dir que quasi be tots, quants canviem el líquid de fre cada any? Deixeu- me dir que quasi ningú, quants ABS heu canviat per aquesta raó? Deixeu-me dir que cap.
Si mentrestant Honda treu una moto similar a la RT no ho dubtaria, però aquests sembla que no estan per la labor...

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: 650X » dv. set. 12, 2014 5:29 pm

Siset ha escrit:La veritat es que tot plegat fa molta por.
La RT m'agrada molt i penso que ha d'anar molt bé per viatges llargs acompanyat, molt millor que la meva actual Honda Crosstourer DCT, però quan llegeixo tot el dieu aquí se'm passen les ganes.
Mai he tingut el més mínim problema amb Honda i crec que realment la qualitat Honda está molt per sobre. Arribat el moment de fer un "recall" totes les marques el farien si no se'n poden escapar, per tant no es cap mèrit fer-lo, en tot cas el mèrit es no haver de fer-lo.
Quants portem ABS al cotxe? Deixeu-me dir que quasi be tots, quants canviem el líquid de fre cada any? Deixeu- me dir que quasi ningú, quants ABS heu canviat per aquesta raó? Deixeu-me dir que cap.
Si mentrestant Honda treu una moto similar a la RT no ho dubtaria, però aquests sembla que no estan per la labor...
Amb el ditxós líquid de frens i les avaries al mòdul de l'ABS has encertat de plè, no perquè hagi tingut cap avaria, però n'he escoltat rumors...:twisted:
També val a dir que Bmw porta instal·lant ABS a les motos molt abans de que jo nasqués. I clar, no podien fer-ho tot bé i a la primera...:roll:

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”