Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: 650X » dv. juny 06, 2014 12:28 pm

Sembla ser que des de bmw han detectat algun problema i aconsellen no utilitzar les motos en qüestió... cito fonts:

http://www.motofichas.com/noticias/2121 ... uevo-aviso

https://www.press.bmwgroup.com/global/p ... node__4422

Salut

Enviat des del meu GT-N8000 usant Tapatalk

Avatar de l’usuari
Fiasco
Presentats
Entrades: 43
Membre des de: dl. set. 16, 2013 12:27 pm
Ubicació: Santa Coloma de Farners

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Fiasco » dv. juny 06, 2014 1:45 pm

Efectivament, jo havia de recollir la meva d'aqui a dues setmanes i m'acaben de confirmar de Martin i Conesa de Girona que també està afectada pel problema i que a la que en sàpiguen res ja diran. Desconec si això retrassarà la moto o no.

Però vaja, que a la meva RT del 2007 aquest any l'hi han fet dues campanyes (frens i bomba de benzina) tot i que té 7 anys !!! No se'ls pot negar que tenen una actuació responsable. Tot i que és una gran p----ada per als qui ja tenen la moto i ara la han de tenir parada fins a nova ordre. Jo almenys puc seguir passejant amb la 2007.

Joan

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: 650X » dv. juny 06, 2014 2:18 pm

Demanar a 8000 usuaris que no facin anar les motos, es un exercici de responsabilitat, però s' han de tenir molt ben posats, pq crea una polseguera impresionant.

Enviat des del meu GT-N8000 usant Tapatalk

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Jordi » dv. juny 06, 2014 2:32 pm

Fiasco ha escrit:bla bla bla
No se'ls pot negar que tenen una actuació responsable.
bla bla bla
Joan
Doncs jo ni hi estic gens d'acord. Segons el meu parer, una actuació responsable seria subministrar motos en les quals quasi bé tots aquests defectes ja haurien d'haver-se descobert en els assaigs pre-serie.
Tothom parla bé de BMW perquè fan tantíssimes campanyes de revisió mentre la competència quasi be no en fa. Heu pensat que potser és perquè BMW la pifia molt mes que la competència??

Si jo em compro una BMW a Jaén i cada dos mesos haig de dur-la al concessionari (perdent un matí, que prou putada és) a fer una modificació perquè resulta que la van cagar, aniré a un concessionari on no vaig comprar la moto, per la qual cosa la meva moto sempre serà la última en ser atesa.

BMW fa la feina mal feta, i per això constantment han de fer campanyes.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Fiasco
Presentats
Entrades: 43
Membre des de: dl. set. 16, 2013 12:27 pm
Ubicació: Santa Coloma de Farners

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Fiasco » dv. juny 06, 2014 3:00 pm

Prony, dedueixo que tot plegat son suposicions teves i no es basen en dades reals.

Les coses, per llei, tene garantia de dos anys (amb excepcions com els immobles p.e.). Si a mi 7 anys despres em truca BMW per canviar la bomba de benzina que feia 7 anys que jo portava sota el cul (maomeno) durant tot aquest temps, creus que és per mala fabricació ? O per responsabilitat ???

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Jordi » dv. juny 06, 2014 6:33 pm

Joan,

Pel que dius, durant set anys has portat una bomba de benzina mal dissenyada o amb materials de baixa qualitat i, per tant, has patit molt mes risc que els altres en que la moto t'hagués deixat tirat a qualsevol racó de ve-tu-a-saber-on.
No es normal que una bomba de benzina hagi de petar als set anys. I oju, que no estic dient que als altres fabricants no els pugui passar, però en el cas de BMW ja és massa habitual.
I això que jo també porto una BMW!!!
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Trencaferro » dv. juny 06, 2014 6:41 pm

Es una vergonya per part de TOTS els fabricants no treure el models lo suficientment provats.

Ara bé, en aquest cas ratlla la indecència, una perquè no es una tonteria, ja que recomanen no fer ús de les motos ja que pot provocar accident, i dos, perquè es paguen al voltant d'uns 3000€ més que altres marques per una suposada qualitat-fiabilitat, i a l'hora de la veritat només hi són per un escut i uns catàlegs i videos molt xulos. :tobecontinuet :pegacul

EDITO: per les GS LC també hi ha recall, de moment no sé si aqui ha arribat, però a USA si.... :Gun

http://bmwmcmag.com/2014/05/2013-bmw-r1 ... sion-seal/
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Fiasco
Presentats
Entrades: 43
Membre des de: dl. set. 16, 2013 12:27 pm
Ubicació: Santa Coloma de Farners

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Fiasco » dv. juny 06, 2014 7:47 pm

Prony ha escrit:Joan,

Pel que dius, durant set anys has portat una bomba de benzina mal dissenyada o amb materials de baixa qualitat i, per tant, has patit molt mes risc que els altres en que la moto t'hagués deixat tirat a qualsevol racó de ve-tu-a-saber-on.
No es normal que una bomba de benzina hagi de petar als set anys. I oju, que no estic dient que als altres fabricants no els pugui passar, però en el cas de BMW ja és massa habitual.
I això que jo també porto una BMW!!!

Qualsevol altra marca ho hagues deixat passar i a qui se'ls espatlli ja vindran a cotitzar al taller. Però BMW no, et crida, corregeix l'error, i llestos. No us pregunteu perque BMW fa tants recalls i les altres marques tant pocs ? De veritat que tot ho imputeu a mala qualitat ? Jo penso que és una questió de ser responsables.

Ah, i la moto ja ha arribat al concessionari. Una repassadeta al ESA i llestos !!! Je je je

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Trencaferro » dv. juny 06, 2014 10:23 pm

Fiasco ha escrit:

Qualsevol altra marca ho hagues deixat passar i a qui se'ls espatlli ja vindran a cotitzar al taller. Però BMW no, et crida, corregeix l'error, i llestos. No us pregunteu perque BMW fa tants recalls i les altres marques tant pocs ? De veritat que tot ho imputeu a mala qualitat ? Jo penso que és una questió de ser responsables.

Ah, i la moto ja ha arribat al concessionari. Una repassadeta al ESA i llestos !!! Je je je
N'estas segur d'això que dius??? Perquè sense anar mes lluny aqui al foro n'hi ha uns quants que han tingut diversos recalls amb d'altres marques i no s'ha hagut de passar per caixa....
Amb quina moto t'hi has trobat tu que t'hagin fet això?
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Jordi » ds. juny 07, 2014 11:50 am

Trencaferro ha escrit:bla bla bla

EDITO: per les GS LC també hi ha recall, de moment no sé si aqui ha arribat, però a USA si....

http://bmwmcmag.com/2014/05/2013-bmw-r1 ... sion-seal/
Recoi, aquí foten la pota dos cops!!!! Primer dissenyen un sistema per reduir la pressió d'oli, fan un "recall" per muntar-lo i al cap d'un any se'n adonen de que l'han tornat a cagar i llavors fan un segon "recall" per instal.lar un topall i evitar que la tòrica se surti del seu allotjament, omplint d'oli la roda del darrera.

Es a dir, que ni tan sols havien testejat la solució !!!!!! Estic al·lucinant!!!!

Com es diu el "lumbreres" que s'encarrega?? Benny Hill??
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Randy-650 » ds. juny 07, 2014 5:04 pm

S'està posant interesant aquest fil, eh?

Si m'ho permeteu agafo lloc......Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Ricmel » dg. juny 08, 2014 11:43 am

A mi em van trucar divendres a primera hora de BMW Ibèrica per explicar-me el problema i demanar-me que no agafés la moto. També em van dir que en poc temps es posarien en contacte amb mi per donar-me la solució.

Vaig quedar confús. La moto porta 5.000km i m'ha anat sempre bé. No agafar la moto? No es exagerat? Al concessionari em van dir que ho acabaven de saber i que no fes servir la moto, que hi havia una qüestió de seguretat amb l'amortidor del darrera però no em van saber dir res més.

He fet 5.000km amb greu perill mecànic sense saber-ho o els assessors legals de BMW han pres la direcció del tema i els de màrqueting aprofiten per fer una campanya amb la gran responsabilitat de la marca?

He llegit moltes opinions, sobre tot a BMWmotos.com, però es diferent opinar que tenir criteri. Jo no en tinc. M'agradaria conèixer de primera ma com i qui va prendre la decisió a la central de BMW i, sobre tot, per què. Ja sé que es una quimera.

Això sí, és una putada tenir una moto que aparentment va bé aturada al garatge, després de pagar una pasta, i amb plans per sortir amb ella.

Però tampoc es agradable circular amb aquest rigorós avís de perill.
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 09, 2014 12:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

4lbeRT
Presentats
Entrades: 19
Membre des de: ds. feb. 16, 2013 1:20 am
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: 4lbeRT » dg. juny 08, 2014 2:33 pm

I la marca no tindria que respondre amb un vehicle de substitució mentre esbrinen com arreglar-ho?

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: 650X » dg. juny 08, 2014 5:26 pm

Em sembla que no tenen 8.000 vehicles de substitució....:roll:

Enviat des del meu GT-N8000 usant Tapatalk

4lbeRT
Presentats
Entrades: 19
Membre des de: ds. feb. 16, 2013 1:20 am
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: 4lbeRT » dg. juny 08, 2014 6:16 pm

Dons tenen un problema. Jo soc sundaymotard ..... lo que es coneix com "domingueru". Pero hi ha molta gent que segurament necesita la moto per treballar o per arribar a la feina i aixó els hi pot provocar un bon mal de cap. Per mi un acte de responsabilitat no es nomès reconeixer l'error sino asumir les consecuencies. I que consti que soc bmwista pero ara mateix si tingues la nova rt i no la pugues fer servir m'estaria enfilant per les pareds.

Vsss

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Kpeps » dg. juny 08, 2014 9:37 pm

a la moto en questio,jo li he fet uns 3000 km's dels que porta que son uns 4750 km'ss i va be i no sembla que tingui res,realment es per llogar-hi cadires,no es una questio que es pari o deixi de funcionar,sino una peça que per el que sembla entendres podria fer-se malbe en qualsevol moment (dic jo,perque tampoc han dit el que) lo millor es no fer-la servir per si a cas,en acavat una put...a, perque,els usuaris no las poden fer servir, las que estan a les botigas no es poden entregar i las que hi han en cami tampoc,diuen a la circular ....NO SE HA PRODUCIDO NINGUN ACCIDENTE A NIVEL MUNDIAL ....alavat sia el senyor,no s'enten.
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Jordi » dl. juny 09, 2014 7:51 pm

Ricmel, et diuen que "ja t'avisaran"?? Quan, passat l'estiu??

I si, per exemple, demà tenies previst anar-te'n de viatge a Croàcia i tenies el bitllet de vaixell a Gènova pagat i els hotels també pagats?? I si eren els teus dies de vacances que no pots canviar??

El servei de BMW fa pudor a podrit, i jo també tinc la desgràcia d'estar-lo olorant fins que els doni la gana d'arreglar-me la punyetera moto. Maleït el dia que els hi vaig comprar!!!!!
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Siono1000 » dl. juny 09, 2014 9:50 pm

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Que és un RECALL :?: :?: :?: :mrgreen:
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Randy-650 » dl. juny 09, 2014 11:26 pm

Siono1000 ha escrit::shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Que és un RECALL :?: :?: :?: :mrgreen:
Jo crec que un recall ès una cosa semblant a això:

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Ricmel » dt. juny 10, 2014 8:33 am

Randy-650 ha escrit:
Siono1000 ha escrit::shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Que és un RECALL :?: :?: :?: :mrgreen:
Jo crec que un recall ès una cosa semblant a això:

Imatge
Em penso que no. Ja m'agradaria.

Té més a veure amb una part de més avall del cos humà, on l'esquena perd el seu nom, i tu ets els subjecte passiu. :pegacul
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”