Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Ricmel » dt. juny 10, 2014 9:12 am

Prony ha escrit:Ricmel, et diuen que "ja t'avisaran"?? Quan, passat l'estiu??

I si, per exemple, demà tenies previst anar-te'n de viatge a Croàcia i tenies el bitllet de vaixell a Gènova pagat i els hotels també pagats?? I si eren els teus dies de vacances que no pots canviar??

El servei de BMW fa pudor a podrit, i jo també tinc la desgràcia d'estar-lo olorant fins que els doni la gana d'arreglar-me la punyetera moto. Maleït el dia que els hi vaig comprar!!!!!
Prony, tens raó que aquesta indeterminació és increïble. Tot el que vulguis fer amb la moto quedà suspès, apa!

Quan volia comprar la moto el que més em feia dubtar és quedar-me alguna de les primeres sèries per no empassar-me els defectes de joventut. Li vaig repetir tant al venedor que quan em va lliurar la moto em va dir "ara ja ets un provador de BMW" fent una broma i dient que les motos surten perfectament provades. Però tant és. Jo vaig prendre la decisió de no esperar, sabent que podien passar coses. Home, mai vaig imaginar que immobilitzessin totes les motos venudes per un defecte que comporta un perill greu.

Ara, continuo tenint sentiments contradictoris. No estic emprenyat, sinó expectant. Em disgusta la situació, evidentment, però és com si estigués vivint una petita aventura. No pots triar la realitat, però si la teva actitud davant d'ella.

Sembla mentida que BMW pugui posar al mercat una moto amb un defecte tan greu (ells ho diuen) i sembla mentida que tinguin els pebrots d'immobilitzar totes les unitats amb ESA venudes. Segons com penses que son uns incompetents i segons com penses que, malgrat el desgast de la imatge de la marca, tenen cura dels seus clients i davant un error actuen.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: 650X » dt. juny 10, 2014 11:50 am

Em sembla una valoració positiva la que fas, com a la majoria, a mi tampoc m'han regalat mai res, he hagut de pagar religiosament coses que amb 3 anys no haurien de haver-se de canviar (digali piles del rdc o fuelle de la ròtula o punys calefactables...) però sincerament crec que es barrejar conceptes. A la fi i el cap totes les motos tenen coses, i si precisament va i ens en comprem una o altre es perquè en un moment donat hem près la decisió.
Independentment de si el servei postvenda es bo o dolent, si tenen punyetetes o no, bmw ha posat sobre la taula una mancança seva i la esmenarà tot lo be que pugui, hi te molt en joc.

Salut


Enviat des del meu GT-N8000 usant Tapatalk

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Kpeps » dt. juny 10, 2014 5:01 pm

aixi es pensa Ricard,dintre de lo dolent crec que es millor que t'avisin a que demanin disculpes per possibles accidents evitables,aixo passa en altres marcas i queda com una tonteria mes,i ningu en fa cas ni s'ho mira,pero en un model que en 2 messos s'en han entregat casi be 600 unitats ,487 dels qual amb ESA,el rebombori es gros !! de totes maneres no deixa de ser una cosa que els tindria que fer caure la cara de vergonya i com dius el que no expliquin res es el pitjor :heat sembla un expedient X :Gun1 :Gun1
Imatge

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Geroni » dt. juny 10, 2014 7:05 pm

Prony ha escrit:Ricmel, et diuen que "ja t'avisaran"?? Quan, passat l'estiu??

I si, per exemple, demà tenies previst anar-te'n de viatge a Croàcia i tenies el bitllet de vaixell a Gènova pagat i els hotels també pagats?? I si eren els teus dies de vacances que no pots canviar??

El servei de BMW fa pudor a podrit, i jo també tinc la desgràcia d'estar-lo olorant fins que els doni la gana d'arreglar-me la punyetera moto. Maleït el dia que els hi vaig comprar!!!!!
I per fer-ho mes enrevasat, imagineu-vos el qui JA ha sortit de viatge al extranger, no s'en entera del avis de BMW i li passa algun accident?
Qui s'en fá responsable?
I si hi ha algun mort per culpa d'aquesta peça?
La meva opinió es que abans de llançar un producte nou al mercat, TOTES les marques tendrien que haber fet infinitat de proves i quan finalment veuen que tot está bè, llavors posar-la a la venda; no abans.
Tot el demès, son escusses de mal pagador.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Kpeps » dv. juny 13, 2014 9:23 am

la cosa te pinta de anar per llarg,com sembla ser que es un assunto que els ha vingut sobtat,ara tenen que fer un amortiguador nou,homologar-lo,fer las proves pertinents i enviar-lo per el seu montatge,la marca te diferentes solucions per el tema de la mobilitat que aniran en funcio de las posibilitats de cada concesio,en fi Serafi,paciencia....
Imatge

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. juny 13, 2014 10:48 am

Això no passava amb la Derbi paleta.... :smoke

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Jordi » dv. juny 13, 2014 1:14 pm

Alucinamaripili ha escrit:Això no passava amb la Derbi paleta.... :smoke
Es cert, amb les que duien ESA-PA-TI, control d'estabilitat "Arri arri" i sistema integral de frenada "soooooo paraaaaa!" no van fer mai cap recall. Tan sols amb els pedals de la transmissió "bicicleta" va succeir alguna cosa.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Randy-650 » dv. juny 13, 2014 2:07 pm

Entre l'Alicinavesasaberquinamotoportaràdiumenge i en ProBMWny m'han donat una fantàstica idea por obrir una enquesta! :idea

A la cerveseta, clar.

PD:-jejejeeeee
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: CMB » ds. juny 14, 2014 10:44 am

Hola

Fent símil: Un noi s'enamora de la noia més popular de la classe i acaben sortint junts encara que sap que constantment li farà el salt. Però ell està content per que pot sortir amb ella també i de tant en tant li dona satisfaccions i la pot lluir.

Cosa dels homes... :heat

Apa, salut

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Jordi » ds. juny 14, 2014 1:25 pm

Si Carles, però seria millor deixar de "tenir satisfaccions" amb aquesta noia per evitar agafar alguna porqueria i que et caigui la tita a trossos.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Jordi V6
Presentats
Entrades: 8
Membre des de: dl. març 04, 2013 10:39 pm
Ubicació: Osona

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Jordi V6 » ds. juny 14, 2014 3:48 pm

Jo també es sóc afectat. En tinc una amb 6700km i no la puc tocar. Tampoc en donen cap solució ni pauta, sencillament..."..no la toquis..". Francament, n'estic molt descontent. L'estiu a pendre pel sac pel que sembla...

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Ricmel » ds. juny 14, 2014 7:42 pm

Jordi V6 ha escrit:Jo també es sóc afectat. En tinc una amb 6700km i no la puc tocar. Tampoc en donen cap solució ni pauta, sencillament..."..no la toquis..". Francament, n'estic molt descontent. L'estiu a pendre pel sac pel que sembla...
La situació no és agradable, però he de dir que la resposta que he trobat al concessionari de Girona ha estat satisfactòria. M'han deixat una moto, una C 650 GT que m'ha sorprès de tan bé com va, de forma provisional, i d'aquí uns dies em deixaran una altre moto, nova de trinca, fins que tingui la RT operada.

Home, jo vull anar amb la que he triat i he comprat, la RT, però davant la cagada, reaccionen.

Ja has parlat amb el teu concessionari?
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
Nacho
Presentats
Entrades: 371
Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:10 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Nacho » dj. juny 26, 2014 5:37 pm

Bones
Per a mi es bastant penos la veritat ... altres marques no fan aquestes coses tambe no funcionan del tot be, però si es cert que si compro una marca i mes cara que les demes, vui calitat i no estar al mecanic fen "revisions" que crec de marqueting, jo tinc una LC i molt conten, tampoc no m´ha passat ami, de ser aixi faria tot el possible perque bmw pagara tot els mals de caps que tinc, es vergunyos la veritat, puc estar pagant un 20-30% mes de "qualitat i processos de identificació de fallos " i no ho estan fen ...
No mes puc dir que les bmw son les motos que mes es veuen per tot arreo aixo també vol dir alguna cosa, es busca la balança de tot plegat, pero si sou 8000 tios afectats per aixo, jo faria una associació en contra de bmw i demanaria danys per tot plegat, treure pasta que els han tret pasta a nosaltres, ojo por ojo, diente por diente
Salutacions
Nacho
:Gun1 :Gun1

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Boolean » dt. jul. 01, 2014 9:47 pm

A mi em diuen que no agafi la moto en uns dies perque hi ha un problema i l'han de solucionar i una de dues: o em donen una moto de substitucio o em paguen la nomina ells... Ja que jo faig servir la moto cada dia per anar a treballar.

Gastarse 20000 pavos en un vehicle i que et diguin que no el.pots moure es una broma fe mal gust... Pero vaja... Es BMW i se li perdona.

La triumph m'ha donat molt pel sac pero el que no ha fet es deixarme tirat ni sense transport per una avaria o, per lo que es lo mes fotut, per una recall... Ara... La recall de la culata ens la sentirem a dir tota la vida... Recall que per altra banda jo no he fet ni he necesitat.

Jordi V6
Presentats
Entrades: 8
Membre des de: dl. març 04, 2013 10:39 pm
Ubicació: Osona

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Jordi V6 » dc. jul. 02, 2014 9:40 am

Bon dia,
A mi m'han deixat una K1600 per temps indefinit..., fins que tingui la meva es clar.. A més m'ofereixen 1 any mes de garantia i uns € per gastar en material...
No tinc res a dir... :Thanks1

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Kpeps » dc. jul. 02, 2014 10:40 am

ningu s'ha quedat amb els peus a terra i sense vehicle de substitucio,a part d'aquest maldecap (per tothom) un cop estigui canviada la suspensio,la moto es de maravella multiplicada per 10 i no te comparacio al mercat,nomes s'ha de veure que las que estan en cami s'han reservat igual,ningu a tirat comandas enrera encara que no es puguin entregar o per compra-ne una d'un altre marca.
Boolean ha escrit:A mi em diuen que no agafi la moto en uns dies perque hi ha un problema i l'han de solucionar i una de dues: o em donen una moto de substitucio o em paguen la nomina ells... Ja que jo faig servir la moto cada dia per anar a treballar.

Gastarse 20000 pavos en un vehicle i que et diguin que no el.pots moure es una broma fe mal gust... Pero vaja... Es BMW i se li perdona.

La triumph m'ha donat molt pel sac pero el que no ha fet es deixarme tirat ni sense transport per una avaria o, per lo que es lo mes fotut, per una recall... Ara... La recall de la culata ens la sentirem a dir tota la vida... Recall que per altra banda jo no he fet ni he necesitat.
quan dius que t'ha donat molt pel sac i no ha estat lo de la culata,quines pegues has tingut ?? no t'ho pregunto amb anim de burxar sino perque no havia sentit parlar de cap problema amb aquesta moto la veritat.
el que crec que seria una broma de mal gust es que un proveidor digui a una marca, la que sigui que hi ha un perill de mort per la possible trencadissa d'una peça i no es possi a la gent sobre avis,aixo si que seria fort,per tot el demes,moto de substitucio,taxi,metro o autobus :heat
Imatge

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Boolean » dc. jul. 02, 2014 11:06 am

Kpeps ha escrit: quan dius que t'ha donat molt pel sac i no ha estat lo de la culata,quines pegues has tingut ?? no t'ho pregunto amb anim de burxar sino perque no havia sentit parlar de cap problema amb aquesta moto la veritat.
Al ser de le sprimeres unitats ha pecat molt de mals de juventut,... per "tironeo" s'ha canviat (en garantia) el TPS, la centraleta, el cos d'admisió i al final van resultar ser les toberes d'admisió que s'havien deformat.
Ara sembla que la cosa ja va rutllant (o aixo diuen) pero quan agafes alguna mania amb una moto costa de treure-te-la del cap.

Pero una cosa no li puc retreure,... a excepcio de dos parades en marxa degut a la centraleta defectuosa (que ja van canviar en una recall) no m'ha deixat tirat en cap moment. L¡ultim viatge al marroc carregat fins a les tranques, amb la dona, i tornant amb mig desert a les maletes, es va portar com una campiona :D

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Kpeps » dc. jul. 02, 2014 12:26 pm

be,coses que passan.... :Thanks1
Imatge

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. jul. 02, 2014 12:38 pm

Hi havia una vegada, una moto que es venia com a rosquilles, i la van voler modernitzar sobre la marxa i sense fer proves de qualitat, perquè es seguia venent com a rosquilles, gràcies en gran part a un enginyós mètode de finançament.....

Qui vol continuar???

:smoke

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Avís als propietaris de les R1200Rt LC

Entrada Autor: 650X » dc. jul. 02, 2014 6:02 pm

Jo faig el final del conte...

...i ens en vem anar plegats fins a la fi del món. Allí ens vam deixar i jo vaig venir cap aquí per poder-vos explicar el que acabeu d'escoltar...

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”