Fred a les mans i els dits?? I ezo que é??

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Fred a les mans i els dits?? I ezo que é??

Entrada Autor: Jordi » ds. set. 27, 2014 1:57 pm

Bones,

Ja son un bon munt d'anys amb moto grossa (28 anys seguits, sense aturades). Amb tot aquest temps m'he anat equipant, be o malament, passant del texans, botes de la mili i el NAVA 2 fins a l'actualitat, en la qual crec que no em falta de res, però no "era" així.
Desprès de molts quilòmetres patint fred als dits de les mans, em diuen que els que tinc no son guants d'ivern, sinó d'entretemps. Ja em semblaven molt còmodes!!!

Fa uns anys vaig provar els sotoguants de seda. Potser per econòmics em van semblar poc eficaços.

Posteriorment vaig posar-me uns escalfadors de punys. Aquests escalfen els palmells de les mans, on no hi ha fred on no hi passen les venes. Potser me'n esperava mes, perquè em van decebre un xic.

Mes endavant em vaig comprar uns sotoguants KLAN calefactats. He de dir que el fred va desaparèixer del tot, però resulta que son un xic gruixuts i això feia que se'm quedés la ma molt comprimida, fins a ser força molest. Al mateix temps, aquesta solució no eliminava l'absència d'impermeabilitat front la pluja (o la neu).

Per tant, aquest any em vaig proposar regalar-me uns guants "de veritat" i aquest és el resultat:

Imatge

Es tracta d'uns guants d'hivern, amb no-se-quantes membranes de no-se-què però que diuen que son eficaces (ja ho veurem). El millor es que també son calefactables i el kit ja inclou el cablejat i un regulador d'intensitat, cosa que no fan els altres fabricants.

Son de la marca holandesa GERBING (te nom de bona) i el model és el T-12. I son de pell, al menys en fan olor.

Quan ens veiem i faci fred, a les noies ja els deixaré posar-hi les mans a l'interior.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Kike Esteban
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme

Re: Fred a les mans i els dits?? I ezo que é??

Entrada Autor: Kike Esteban » dg. set. 28, 2014 12:46 am

Després de 40 anys en moto i de passar fred als dits, finalment vaig descobrir la gran solució. Cost: 60 Euros. Més econòmic que qualsevol guant d'estiu o d'hivern.
Des del mateix moment que ho vaig provar, vaig constatar: 1-Aillament total de l'exterior, conservant la calor interna perfectament, 2-Permet de conduir amb guants d'estiu i molt de tacte tot l'any. 3-No molesten en absolut la conducció ni els moviments de les mans i els dits. 4-Son molt accesibles i ofereixen seguretat. 5-Son extensibles i aixó permet graduar la llargada. 6-Son els 60 Euros més ben gastats en totes les motos que he tingut, que en son 10.
Algú mes de MTC també les porta. Per a tots vostés, voilà:

http://www.armazon-xtrom.com/ca/

Ah! i no tinc accions en aquesta empresa! Només sóc un client agraït.
Salut.
Kike

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Fred a les mans i els dits?? I ezo que é??

Entrada Autor: JosepM » dg. set. 28, 2014 12:59 pm

Kike Esteban ha escrit:(tallat)
Algú mes de MTC també les porta. Per a tots vostés, voilà:

http://www.armazon-xtrom.com/ca/

Ah! i no tinc accions en aquesta empresa! Només sóc un client agraït.
Salut.
Kike
La web d'aquesta gent és bastant dolentota...
Feu-hi servir el search per mirar si tenen la vostra moto. Per exemple, costa de trobar a la web però fa uns anys van fer molt amablement el model per la Varadero.
Potser el millor és trucar-los directament. També contesten molt amablement.

Josep

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Fred a les mans i els dits?? I ezo que é??

Entrada Autor: Jordi » dg. set. 28, 2014 4:45 pm

I tens tota la raó, Kike, però......quan vaig comprar els guants no hi vaig pensar.

Com que a Motorisme ja hi comença a haver-hi més d'una GS, a algú espavilat se li podria passar pel cap de fabricar-los, segur que no deu ser complicat.

Gràcies per l'aportació.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Kike Esteban
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme

Re: Fred a les mans i els dits?? I ezo que é??

Entrada Autor: Kike Esteban » dg. set. 28, 2014 11:44 pm

Prony ha escrit:I tens tota la raó, Kike, però......quan vaig comprar els guants no hi vaig pensar.

Com que a Motorisme ja hi comença a haver-hi més d'una GS, a algú espavilat se li podria passar pel cap de fabricar-los, segur que no deu ser complicat.

Gràcies per l'aportació.

Jordi "Prony"
Jordi, en JosepM té raó. El web es dolentillo pero et juro que el material que fabriquen és de primer nivell. Desconec el preu del teus magnífics guants, però estic convençut que igualen o superen 2 vegades el preu de les manoples Xtrom. Ja ens aniràs informant del comportament dels guants, però si no t'en surts "només" et jugues 60 Euros, que si son per evitar el fred als dits i les mans sempre són ben gastats. Ànims.
Ah, a més, son MADE IN CATALONIA. Per a ser més exactes, de San Hilari Sacalm. Visca!!
Salut.
Kike.

Avatar de l’usuari
Ad_hoc
Presentats
Entrades: 146
Membre des de: dt. nov. 15, 2011 4:54 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: Fred a les mans i els dits?? I ezo que é??

Entrada Autor: Ad_hoc » dt. set. 30, 2014 5:44 pm

Óndia, tinc aqui a prop els de les manyoples! Hauré d'anar a veure'ls.
Prony, vigila no t'enrampis amb el cablejat! Ja ens diras com van.
Jo duc els guants BMW Pro Winter i vaig de conya, son calents i ben impermeables, provats hores sota la pluja. Si be al començament son una mica gruixuts, després d'uns quants usos s'amotllen a la ma i hi vaig molt be.
Segurament però, res com les manyoples amb fred de veritat i molt còmode per posar benzina, pagar peatges etc. sense haver de treure's els guants

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Fred a les mans i els dits?? I ezo que é??

Entrada Autor: Steelman » dv. oct. 03, 2014 8:57 am

Depen de que considerem fred de veritat..

A les trobades de grans viatgers que hem anat fent els últims cinc anys han vingut 3-4 conferenciants que ens han explicat viatges al Nord d´Europa a l´hivern.

Tots han coincidit en el mateix, que no hi ha UN sol factor que ajudi en soportar el fred, sino que són la combinació de elements.

I ells, diuen que :
- Bons guants
- Punys calefectables
- Bones Manoples.

No han tingut mai fred i han rodat a mes de -20º. Fins i tot algun ha dit que amb aquesta combnació els punys no els poden portar més enllà de les primeres possicións, pq si no es cremaven!!
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Fred a les mans i els dits?? I ezo que é??

Entrada Autor: Kinder » dv. oct. 03, 2014 3:15 pm

Prony ha escrit:
Quan ens veiem i faci fred, a les noies ja els deixaré posar-hi les mans a l'interior.

Jordi "Prony"

Així doncs..... a partir d'ara..... ja no cal que porti els meus guants d'hivern oi ????????

Tu em deixaras els teus per conduir oi ???????????????


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Fred a les mans i els dits?? I ezo que é??

Entrada Autor: Jordi » dv. oct. 03, 2014 5:54 pm

Kinder ha escrit:
Prony ha escrit:
Quan ens veiem i faci fred, a les noies ja els deixaré posar-hi les mans a l'interior.

Jordi "Prony"
Així doncs..... a partir d'ara..... ja no cal que porti els meus guants d'hivern oi ????????

Tu em deixaras els teus per conduir oi ???????????????

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I els meus pantis, si et sembla!!!! :mrgreen: :mrgreen:
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Kike Esteban
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme

Re: Fred a les mans i els dits?? I ezo que é??

Entrada Autor: Kike Esteban » dv. oct. 03, 2014 11:01 pm

Jordi, porta el pantis a Calatayud i ens fas un pase. Qué et sembla? :idea
Salut.
Kike.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Fred a les mans i els dits?? I ezo que é??

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 22, 2014 7:53 pm

els vas estrenar per anar a la KDD ?? com et van anar a primera hora de dissabte ??
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Fred a les mans i els dits?? I ezo que é??

Entrada Autor: Jordi » dv. oct. 24, 2014 11:35 am

Hola Kpeps,

Efectivament, a quarts de sis del matí vaig posar-me'ls. A diferència dels KLAN que els Reis Mags d'Orient van portar al meu germà, aquests si que escalfen (i Deu ni do). Haig d'esmentar que en aquells KLAN vaig haver de descosir i escurçar quinze centímetres de resistència per tal que escalfessin una miqueta mes. Actualment els KLAN no inclouen els cables (des de 12 €) ni el regulador (47 €). Per cert, no son de pell.

Els meus Gerbing inclouen un molt pràctic regulador de temperatura (amb un potent led indicador de la selecció i tot el cablejat,

Als pocs (molt pocs) segons de connectar-los, ja feien massa escalfor, (es obvi atès a que a l'exterior estàvem a nou graus positius). Els vaig posar al mínim (hi ha quatre posicions) i el que mes gratament em va sorprendre es que escalfaven la punta del dit gros, cosa que els KLAN no aconsegueixen.

Fins que arribi l'hivern no podré donar referències mes precises però pel preu (que inclou el cablejat, el regulador i una qualitat visual molt superior), no costen mes que els KLAN, que per cert ara en tinc uns que m'han deixat per reparar, perquè s'ha partit la resistència)

No parlàvem l'altre dia del tema de compres conjuntes?? A veure que us sembla.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Fred a les mans i els dits?? I ezo que é??

Entrada Autor: Trencaferro » dv. oct. 24, 2014 1:02 pm

No sé quant valen, però si es pot aconseguir un bon preu jo potser hi estaria interessat, perquè els que porto sra em varen costar un dineral i no funcionen pas com m'esperava.... :Gun1
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Fred a les mans i els dits?? I ezo que é??

Entrada Autor: Jordi » ds. oct. 25, 2014 11:02 am

Hola,

Els que van portar els Reis al meu germà van costar al voltant dels 140 euros, amb els ports (Des de Franquesa del Vallès) inclosos. Com que no porten cables ni regulador -els venen apart- els vaig fer amb un cable espiral d'una afaitadora (un cable en espiral em va semblar la millor solució i ho certifico amb l'experiència). Això si, com que no escalfaven gaire, vaig haver de modificar-los una miqueta.

Els que jo he comprat (que son majoritàriament de pell) em van sortir, des de Anglaterra, incloent-hi els cables, varis fusibles i el regulador, per 210 € i la meva intenció es no tornar a patir mai mes fred a les puntes dels dits de les mans (la única part del meu "cuerpo serrano" que passa fred).

http://www.thebikerstore.co.uk/en/produ ... rrencyId=2

(Quan compro per la xarxa, si puc escollir, ho faig amb els anglesos, els quals penso que son els mes seriosos. Van trigar quatre dies en portar-los)
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Fred a les mans i els dits?? I ezo que é??

Entrada Autor: Jordi » dl. nov. 17, 2014 6:39 pm

Ahir, pujant cap a Ponts, a quarts de vuit del matí, el meu termòmetre marcava 1,5º. Ni tan sols vaig posar en funcionament els punys calefactables. De les quatre temperatures a escollir, de més calent a menys, vaig posar la tercera i no vaig sentir la més mínima fredor. Crec que un dels secrets es que, tot i no trobar-los en absolut engorrosos, no em premien gens els dits i podia moure les puntes dels dits dins el guant, això significa que es crea una micro càmera d'aire ben calenteta.

A la tornada, vaig assolir els 8º, però no em va caldre connectar-los en cap moment, a l'igual que els punys calefactables.

Crec que "no es efecte placebo", sinó que, per primer cop disposo d'uns guants que son eficaços i molt còmodes des del primer moment.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Fred a les mans i els dits?? I ezo que é??

Entrada Autor: Steelman » dc. gen. 28, 2015 9:15 am

A MotoBuykers tenen ofertes de guants calefectables...


Oferta Guants a Motobuykers
Ex ...moltes coses

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Re: Fred a les mans i els dits?? I ezo que é??

Entrada Autor: Ieie » dc. gen. 28, 2015 1:47 pm

Des de fa uns mesos que visc a Baviera i "llepo" fred día sí i día també, però ja a Catalunya (amb unas cuantas hivernals a sobre) s'em va fer de día al descubrir las manoplas. Combinadas amb els punys elèctric, no hi ha rival. Amb guants gruixuts només perds tacte, i a mí m'empreya molt. Vaig, gairebé sempre amb guants de motocròs.
Un anglès em deia; primer tanca la porta, després -si cal- encen l'estufa. Ja pots enxufar estris si tens un vent glaçat de cara.

Kike Esteban
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme

Re: Fred a les mans i els dits?? I ezo que é??

Entrada Autor: Kike Esteban » dc. gen. 28, 2015 6:30 pm

Ieie ha escrit:Des de fa uns mesos que visc a Baviera i "llepo" fred día sí i día també, però ja a Catalunya (amb unas cuantas hivernals a sobre) s'em va fer de día al descubrir las manoplas. Combinadas amb els punys elèctric, no hi ha rival. Amb guants gruixuts només perds tacte, i a mí m'empreya molt. Vaig, gairebé sempre amb guants de motocròs.
Un anglès em deia; primer tanca la porta, després -si cal- encen l'estufa. Ja pots enxufar estris si tens un vent glaçat de cara.
Aquest anglés tenia tota la raò i no hi ha millor manera d'explicar-ho. Anar en moto per Babiera ha de ser divertit ara a l'hivern, oi? :catok
Salut.
Kike.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”