placas de matricula

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

placas de matricula

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 01, 2014 9:16 am

l'altre dia buscant placas de matricula per la reina de la casa,vaig trobar aquesta web on encara venen las placas sense la ditxosa bandereta ..... no es per donar idees eh !! nomes per las que poden portar la matricula sense :Saludant :Saludant

Gonplac
a 15 eurets !

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: placas de matricula

Entrada Autor: Jordi » dc. oct. 01, 2014 7:21 pm

Josep,

Em sembla que si el teu vehicle encara es matriculat "pre europa", no tens cap obligació de posar-te la "E". Es així?

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: placas de matricula

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 01, 2014 9:57 pm

Prony ha escrit:Josep,

Em sembla que si el teu vehicle encara es matriculat "pre europa", no tens cap obligació de posar-te la "E". Es així?

Jordi "Prony"
Suposso que es aixi,ja que a la Itv no m'han dit mai res,algu mes de normas sabra el cert. :Arpa
Imatge

Avatar de l’usuari
Josep ST1300
Presentats
Entrades: 107
Membre des de: dg. març 02, 2014 10:54 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

Re: placas de matricula

Entrada Autor: Josep ST1300 » dc. oct. 01, 2014 11:43 pm

Efectivament aquestes matricules no estan obligades a portar bandera per circular per territori nacional (Espanya).
Quan hi va haver el canvi es va dir que per circular per l'estranger calia la bandera . D'aquesta última part
no la se amb certesa , ja que he vist a vehicles circulant sense.
Salut
:smoke

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: placas de matricula

Entrada Autor: Steelman » dj. oct. 02, 2014 9:19 am

Josep ST1300 ha escrit:Efectivament aquestes matricules no estan obligades a portar bandera per circular per territori nacional (Espanya).
Quan hi va haver el canvi es va dir que per circular per l'estranger calia la bandera . D'aquesta última part
no la se amb certesa , ja que he vist a vehicles circulant sense.
Salut
:smoke
Teòricament portant una matricula sense l´identificació europea (antigues) si surts fora del territori d´on és aquella matricula (França,Italia,Espanya,...) doncs has de posar al teu vehicle una enganxina de les que es possaven abans, les ovelades.
Imatge

De totes maneres jo he vist motos sense aquesta E ovalada i per europa.
I en el cas de les motos, que alguns portem tantes enganxines d´aquestes dels llocs on hem estat.... seria complicat ..
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: placas de matricula

Entrada Autor: Jordi » dj. oct. 02, 2014 10:41 am

Steelman ha escrit:Teòricament portant una matricula sense l´identificació europea (antigues) si surts fora del territori d´on és aquella matricula (França,Italia,Espanya,...) doncs has de posar al teu vehicle una enganxina de les que es possaven abans, les ovelades.
Imatge

De totes maneres jo he vist motos sense aquesta E ovalada i per europa.
I en el cas de les motos, que alguns portem tantes enganxines d´aquestes dels llocs on hem estat.... seria complicat ..
Ho sento Jordi, no ho he pogut evitar, m'ho has posat "a güevo" :mrgreen: :mrgreen:

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: placas de matricula

Entrada Autor: Kpeps » dj. oct. 02, 2014 12:09 pm

Prony ha escrit:
Steelman ha escrit:Teòricament portant una matricula sense l´identificació europea (antigues) si surts fora del territori d´on és aquella matricula (França,Italia,Espanya,...) doncs has de posar al teu vehicle una enganxina de les que es possaven abans, les ovelades.
Imatge

De totes maneres jo he vist motos sense aquesta E ovalada i per europa.
I en el cas de les motos, que alguns portem tantes enganxines d´aquestes dels llocs on hem estat.... seria complicat ..
Ho sento Jordi, no ho he pogut evitar, m'ho has posat "a güevo" :mrgreen: :mrgreen:

Jordi "Prony"
vigila amb aixo del toro Prony...a veure si a la KDD l'Steelman et fara la VACA....jajajja,m'has fet mirar el missatge original :lol: :lol: :lol: que cab.....
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: placas de matricula

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 08, 2014 9:53 pm

Avui he anat a la ITV amb un amic ,no portava portaplacas,la tipica de plastic negre de propaganda,li han tirat enrera ja que al setembre va sortir una normativa que las placas de alumini han de portar el plastic i si no en vols portar has de posar la moderna acrilica....un altre cosi de ministre que te una fabrica ???? :Gun1
Imatge

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: placas de matricula

Entrada Autor: Trencaferro » dc. oct. 08, 2014 11:18 pm

Kpeps ha escrit:Avui he anat a la ITV amb un amic ,no portava portaplacas,la tipica de plastic negre de propaganda,li han tirat enrera ja que al setembre va sortir una normativa que las placas de alumini han de portar el plastic i si no en vols portar has de posar la moderna acrilica....un altre cosi de ministre que te una fabrica ???? :Gun1
A nivell d'ITV no sé si és d'ara o de fa temps, però portar una placa metalica sense el plasticot negre ha estat denunciable tota la vida.

I ja som a lo de sempre, no vol dir que sigui gaire habitual, però poder fer, es pot fer:


REGLAMENT GENERAL DE VEHICLES ART.12.1
Artículo 12. Otras condiciones.

Los vehículos de motor, remolques, semirremolques y las máquinas remolcadas se ajustarán a lo dispuesto en la reglamentación que se recoge en el anexo I y, en particular:

1. Deben estar construidos y equipados de forma que no tengan, ni en el interior ni en el exterior, adornos u otros objetos con aristas salientes que presenten peligro para sus ocupantes o para los demás usuarios de la vía pública.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: placas de matricula

Entrada Autor: Steelman » ds. oct. 11, 2014 8:36 am

En un cotxe..podriem discutir-ne
Pero en una moto portar la matricula sense aixo, pot ser molt perillós, ja que és un element que talla ...
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: placas de matricula

Entrada Autor: Jordi » ds. oct. 11, 2014 10:51 am

He estat donant un tomb per les Lleis i no n'he trobat cap que obligues a dur aquest marc. Jo no l'he dut mai fins amb la moto actual ja que el primer que faig es retirar tota publicitat que no em paguen. Ara be, en aquest cas l'he mantinguda per posar l'enganxina de "mototurisme.cat".

Soc del mateix parer que vosaltres, es una peça que pot fer molt mal i per això em pregunto:
Com pot estar homologat un dispositiu que, per si mateix es perillós? Si és perillós, que les facin d'un altra manera, no Us sembla?

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: placas de matricula

Entrada Autor: Trencaferro » ds. oct. 11, 2014 11:46 am

Prony ha escrit:He estat donant un tomb per les Lleis i no n'he trobat cap que obligues a dur aquest marc. Jo no l'he dut mai fins amb la moto actual ja que el primer que faig es retirar tota publicitat que no em paguen. Ara be, en aquest cas l'he mantinguda per posar l'enganxina de "mototurisme.cat".

Soc del mateix parer que vosaltres, es una peça que pot fer molt mal i per això em pregunto:
Com pot estar homologat un dispositiu que, per si mateix es perillós? Si és perillós, que les facin d'un altra manera, no Us sembla?

Jordi "Prony"

De la mateixa manera que crean un protocol i actuació ridicula amb lo de l'évola.

North Africa is different...
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: placas de matricula

Entrada Autor: Trencaferro » dl. oct. 13, 2014 12:06 am

Mireu lo què pot fer una placa metàlica, i mireu lo què costa de treure, imagineu-vos que es clava uns centimetres mes amunt al tòrax del conductor.... :? :?
[BBvideo 560,340][/BBvideo]

A la moto nova, ja ens la varen donar amb plaques de una espècie de cartró de plàstic, suposo que mica a mica tots els concesionaris s'aniran posant al dia, ja que crec que el preu deu ésser molt igual, i les avantatges son moltes.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”