Pàgina 2 de 2

Re: Els nostres llums

Publicat: dj. gen. 14, 2016 9:48 am
Autor: Kpeps
reobro aquest fil tan enginyos,degut a que aquest any l'ultim tram de la Rider ''se las trae'' i l'any passat ho vaig passar força malament ja que la iluminacio de la vella tieta fums es la que es i vaig acavar veient fins i tot a la mujer de la curva,no se si posar uns faros adicionals que tinc de quan tenia un XR2 que em vaig quedar com record i quedarien força be ,els quals em crean el problema de posar unes defenses que m'agraden encara menys que els top case o be si algu te ideia de millorar el llum del meu faro que em sembla va amb H4 d'alguna manera,si penseu alguna cosa ja em direu.....per allo de ....tu luz nos indica el camino,jajajajaja.

Re: Els nostres llums

Publicat: dj. gen. 14, 2016 11:14 am
Autor: Xavier
Kpeps ha escrit:reobro aquest fil tan enginyos,degut a que aquest any l'ultim tram de la Rider ''se las trae'' i l'any passat ho vaig passar força malament ja que la iluminacio de la vella tieta fums es la que es i vaig acavar veient fins i tot a la mujer de la curva,no se si posar uns faros adicionals que tinc de quan tenia un XR2 que em vaig quedar com record i quedarien força be ,els quals em crean el problema de posar unes defenses que m'agraden encara menys que els top case o be si algu te ideia de millorar el llum del meu faro que em sembla va amb H4 d'alguna manera,si penseu alguna cosa ja em direu.....per allo de ....tu luz nos indica el camino,jajajajaja.
Posa't un frontal d'aquests d'anar fer footing a sobre el casc. Es veu que als runners els va bé.

O també pots provar un casc de miner que vindria a ser el mateix. -laughing

Re: Els nostres llums

Publicat: dj. gen. 14, 2016 4:26 pm
Autor: Kpeps
Xavier ha escrit: Posa't un frontal d'aquests d'anar fer footing a sobre el casc. Es veu que als runners els va bé.
O també pots provar un casc de miner que vindria a ser el mateix. -laughing
equips per runners.......miners.......aixo te la pinta de fer suar i no se ni de que em parlas,ja saps que soc de pell fina -harhar -harhar seguire esperant -wink

Re: Els nostres llums

Publicat: dj. gen. 14, 2016 6:59 pm
Autor: Napoleon
Kpeps ha escrit:reobro aquest fil tan enginyos,degut a que aquest any l'ultim tram de la Rider ''se las trae'' i l'any passat ho vaig passar força malament ja que la iluminacio de la vella tieta fums es la que es i vaig acavar veient fins i tot a la mujer de la curva,no se si posar uns faros adicionals que tinc de quan tenia un XR2 que em vaig quedar com record i quedarien força be ,els quals em crean el problema de posar unes defenses que m'agraden encara menys que els top case o be si algu te ideia de millorar el llum del meu faro que em sembla va amb H4 d'alguna manera,si penseu alguna cosa ja em direu.....per allo de ....tu luz nos indica el camino,jajajajaja.
Vaaaaaaa.... :esperant
Aquest tram ja aniré jo al davant, encara que no tinc massa més llum que tu :catnono
Salut i peles :senyera

Re: Els nostres llums

Publicat: dv. gen. 15, 2016 2:19 pm
Autor: Ximetric
Hola companys.
Jo porto xenon a les curtes i em passa el que diu en Prony, no aprofita bé el perfil de la paràbola i la llum és com una gran circunferència, pel que has de portar el llum alt (per aprofitar l'arc inferior) i llavors enlluernes un "colló", o el portes baix (per aprofitar l'arc superior) i llavors les llargues fan la llum allí davant mateix i no serveixen de res.
Per això, i aprofitant que al març em toca ITV, ja he demanat unes Philips XtremVision per substituir el xenon a les curtes. Passada la revisió tècnica obligatòria, poder, i dic poder, em poso el xenon a les llargues, i si, ja se que tarda una mica en escalfar-se (vaja, com jo, je, je), però no solc fer cop de ràfegues, però si necessitar per circular el màxim de llum a llarga distància.
Salut !!!
Ximet Ric

Re: Els nostres llums

Publicat: dv. gen. 15, 2016 6:11 pm
Autor: Jordi
En aquests moments, la solució mes eficaç que hi ha és la de instal.lar un kit de xenó que inclou la parabola i la lent elipsoidal, converint el far en un far de xenó, amb sòcol tipus DS1 o DS2 (res de "adaptadors" que acaben sent un maldecap).
D'aquesta manera es garanteix un feix de llum homogeni i sense enlluernar. Això si, si ho vols fer bé, requereix mecanitzar la paràbola original, que ja no servirà per posar-li una bombeta normal i passar la ITV (En Kpeps em sembla que no té aquest problema perquè si alguna cosa li sobren al magatzem son fars de BMW).
L'altre probema es que, en el cas de les nostres GS's, la carcassa de far te molt poca profunditat i un kit d'aquests no hi cabría (tot i que si aconseguís un far trencat de GS, segur que me les apanyaria amb èxit invertint les òptiques de llargues i curtes).

Amb una òptica H4 i paciència es factible un bon resultat amb un kit bixenó, però amb una òptica H7 no és possible perquè és monofilament i la paràbola utilitza el 100% de la seva superfície, la qual cosa tampoc li aporta cap millora en la qualitat lumínica :catko :catko :catko

Edito per deixar-vos un enllaç dels 50.000 que hi ha a la xarxa:

https://www.retrofitlab.com/en/retroqui ... tor-kits-1

Re: Els nostres llums

Publicat: dv. gen. 15, 2016 6:41 pm
Autor: JosepM
M'hauré de llegir amb atenció tota aquesta informació. Fa poc he canviat una Varadero per una Crosstourer.

Jo estava acostumat a tenir dues bombetes de curtes/llargues, de manera que feia llum com un cotxe. Ara tinc una bombeta de curtes, que sempre està encesa, i una que només s'encén quan poso llargues.
Vaja, que en curtes em trobo mig llusco, i temo què passarà si mai se'm fon. :catko

Gràcies per la informació.

Salutacions,

Josep