canvi filtre aire triumph legend

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

canvi filtre aire triumph legend

Entrada Autor: GRUM » dv. gen. 30, 2015 10:28 pm

Després d'emportar-me una desagradable sorpresa amb el filtre d'aire de la Legend, l'antic propietari devia ser un vàndal, em veig obligat a fer el canvi d'aquest.
Em trobo en un dilema, una opció és demanar recanvi de la caixa sencera del filtre original (l'actual està trencada) i muntar un filtre K&N per millorar una mica les prestacions d'aquest element.
La segona, que jo prefereixo, és muntar un kit de tres filtres K&N vistos, és a dir, sumprimint la caixa d'origen que jo trobo lletja i ferragosa. Estèticament queda impressionant i ja gairebé m'havia decidit, però ara resulta que algú m'ha comentat que podria tenir problemes per passar la temuda ITV i això em fa dubtar. No em puc permetre fer la inversió de canviar l'original pel Kit i després que em tombin a la revisió.
Algú en sap alguna cosa, si realtment puc tenir problemes per la ITV??
Vosaltre què farieu??
Imatge
Aquesta moto porta la opció del kit de 3 K&N vistos que m'agradaria però no se si passaria la ITV.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: canvi filtre aire triumph legend

Entrada Autor: Kpeps » ds. gen. 31, 2015 10:44 am

no soc un entes,pero lo unic que et pot fer ''caure'' la ITV es la emissio de gassos,mes soroll no fa amb aquests filtres pero respira diferent o sigui que la tindras que portar ben carburada,un altre detall es que aquests filtres tragan molta porqueria i per els camins que tu et fiques no siguin gaire convenients,esteticament queda xula -mu aixo si,si els posses els que et vegin als semafors pensaran que ets un ''tiocaferacerquemaruedas'' :riure :riure
Imatge

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: canvi filtre aire triumph legend

Entrada Autor: GRUM » dt. feb. 03, 2015 1:36 pm

Bé, finalment, com que m'agrada tantíssim, ja he encarregat els filtres cònics k&n per internet, ara esperar que arribin i muntar-los a veure que tal queden i escoltar si canvia gaire el soroll a l'admissió.
Després disfrutar-los al màxim fins que hagi d'anar a passar ITV i llavors resar alguna cosa a alguna deitat amb l'esperança que no em diguin res :cattimit
Ja penjaré alguna foto quan tingui la Ruda amb els canvis realitzats, si, hi ha més canvis en procés... :catcallo
Arreveure!!

Avatar de l’usuari
Jonatan XJ6
Presentats
Entrades: 44
Membre des de: dg. feb. 01, 2015 9:47 pm
Ubicació: Barcelona Capital

Re: canvi filtre aire triumph legend

Entrada Autor: Jonatan XJ6 » dc. feb. 04, 2015 2:43 pm

Quedan dpm sincerament!! Pero ves amb comte que no es mullin si no pots tenir problemes de carburacio fins que s'axuguin...

El so cambiara...tindras un augment d'orella dins l'admissio pero molt macu!

En quant al itv donada les meves experiencies es que haurias de portar posada la caixa del filtre de serie per tal de no tenir problemes, o per lo menys aproparte alguna estacio i comentar-lo aviam que et diuen ( abans de tenir que passar itv), alomillor amb una reforma no et possen pegues...o ves a saber...

Ja penjaras fotos!!!

Salutacions!!!

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: canvi filtre aire triumph legend

Entrada Autor: GRUM » dt. març 03, 2015 2:43 pm

Imatge
Imatge
Imatge
Bé, aquí teniu algunes imatges de la "nova Ruda".
Jo n'estic ben enamorat... :cattimit
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”