bobinats

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

bobinats

Entrada Autor: Kpeps » dc. feb. 04, 2015 5:18 pm

bona tarda companys.
com encara en aquest mon de canviar i tirar-ho tot,encara queda gent que repara coses,vaig buscar algun profesional que em bobines el rotor i el stator de la vella Tieta Fums,a part li canvio la placa de diodos els platinos i alguns cables que tenia pelats,despres de 40 anys no li tirarem res en cara,oi ?' mireu com han quedat,els entessos direu que us sembla :catok per mi :aplaudiment
p.d. espero que la sortida d efebrer pugui venir amb ella,que voldra dir que ja esta a punt.

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: bobinats

Entrada Autor: Cabirol » dc. feb. 04, 2015 6:27 pm

jo diria millor que nou, si es pot trobar algu que ancara rebobini motors , crec que es millor aixis, jo ala kle (kawasaki) li vaig haber de cambia r el rotor i estator, , no hi vaig caure en buscar algu que mho fes, vaig posar nou

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: bobinats

Entrada Autor: Trencaferro » dc. feb. 04, 2015 7:38 pm

Bona feina!!!

Si alguna vegada teniu dificultats per trobar tallers q bobinin motors a mà, els meus cosins tenen un taller on en bobinen de tot tipus!

Inclús alguna vegada n'havien bobinat algun dels cotxes d'esxalèxtric!! :senyera
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: bobinats

Entrada Autor: Kpeps » dc. feb. 04, 2015 7:52 pm

Cabirol ha escrit:jo diria millor que nou, si es pot trobar algu que ancara rebobini motors , crec que es millor aixis, jo ala kle (kawasaki) li vaig haber de cambia r el rotor i estator, , no hi vaig caure en buscar algu que mho fes, vaig posar nou
si,mes val reparar que tot puja,lo curios es que hi ha de tot si ho vols posar nou,pero la veritat es que ha quedat molt be.
Trencaferro ha escrit:Bona feina!!!
Si alguna vegada teniu dificultats per trobar tallers q bobinin motors a mà, els meus cosins tenen un taller on en bobinen de tot tipus!
Inclús alguna vegada n'havien bobinat algun dels cotxes d'esxalèxtric!! :senyera
veus ja ho se per properes ocasions :catBirra
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”