Bateria per a Gs

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Bateria per a Gs

Entrada Autor: 650X » ds. març 14, 2015 7:13 pm

A veure: dilema ... tinc la bateria a punt de dir prou i porto la segona que ha durat uns 60.000 com la primera. L'original era una Exide de 14Ah, la que porto ara es una Yuasa de 12Ah que no ha anat malament, i va costar 75euros. Ahir en vaig comprar una i em vaig liar... vaig comprar una Yuasa de Gel de 11,4Ah que em va costar una fortuna... 135€, avui he vist la factura de l'anterior i m'he posat de mala ostia. La muntarieu tot i saber que es una mica menys potent però es de gel i es descarrega menys o la tornarieu i munto la mateixa?

Salut:D

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Bateria per a Gs

Entrada Autor: Llagasta » dg. març 15, 2015 6:02 pm

Les bateries de gel teoricament son de més qualitat que les tradicionals sellades de plom, ara molta gent compra les de liti, que pesen molt poquet i que diuen son eternes i no tenen preacticament descarrega.... A mi no m'agradaria muntar una bateria amb menys ampers... -shock si pots retornar la bateria , jo muntaria una de liti o una odyssey pc 535 de gel, que es quasi eterna i val uns 125€. :catok
Imatge

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Bateria per a Gs

Entrada Autor: 650X » dl. març 16, 2015 12:30 am

Retornar-la ho miraré de fer... sigui com sigui... encara que l'hi hagi de fotre pel cap al venedor :catcallo

Les de Ion-Liti em tempten... a més estalvies uns kilets a la moto 3kg pel cap baix i no tenen efecte memòria. Però la necessito per màxim d'aqui una setmana. Hi ha algun lloc per comprar-les a bon preu per aquí a la vora? -nosweat

Salut

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”