Velocímetre de Milles a Kms

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Velocímetre de Milles a Kms

Entrada Autor: GRUM » dl. abr. 13, 2015 3:49 pm

Una altra de les petites modificacions que m'agradaria fer a la Ruda (triumph Legend TT900), és la de canviar els marcadors.
Per ara porto els d'origen, una mica abonyegats d'aparcar a terra, i m'agradaria muntar una cosa una mica més petita però visible.
Els més coneguts són els de la marca Motogadget, però a un preu una mica elevat.
En fi, la consulta que us faig en aquest cas és si algú sap si és viable muntar un velocímetre en Kms/h en una moto que porta d'orígen un que marca en Milles/h, i que funcionin correctament els marcadors total i parcial de distància recorreguda.He sentit a parlar de canviar el "reenvio" i no se quines històries més, però com que no sé de què em parlen, per això us demano si algú ho sap i m'ho pot explicar de manera fàcil i entenedora per als neòfits en mecànica.
Gràcies :catBirra :catBirra
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: Velocímetre de Milles a Kms

Entrada Autor: Joan XT » ds. abr. 18, 2015 2:58 pm

Jo vaig tenir una Kawa KZ 650 i el comptaquilòmetres era amb milles, al marcador tenia marcat amb etiquetes DYMO sobre les velocitats més inportantes. 120, 90 i si no recordo malament tenia marcat 60 km, d'aquesta manera conserves el comptador original.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Velocímetre de Milles a Kms

Entrada Autor: GRUM » dg. abr. 26, 2015 5:30 pm

Hola Joan, la veritat és que el d'origen de la Legend, ja porta les velocitats en gran en milles/h, i en més petit (però visible) en Kms/h. El què passa és que, segurament, m'interessi canviar el velocímetre d'origen per un de més petit aftermarket, i per això volia saber si és tant fàcil com canviar el velocímetre i prou, o cal canviar alguna cosa més, com ara sensor de la roda o alguna altra cosa que desconec...
De tota manera, també m'aniria bé, de cara al consum i saber la distància recorreguda, que fos en Kms i no en milles com marca ara tant el marcador total, com el parcial.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”