Tourance next...opinions?

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Pakillu
Presentats
Entrades: 157
Membre des de: dj. maig 28, 2015 6:53 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm (La Selva)

Re: Tourance next...opinions?

Entrada Autor: Pakillu » dt. set. 29, 2015 1:40 am

Ja vaig montar els Next la setmana passada a veure que tal van, de moment la diferència q trobo amb els EXP, es q aquests últims de darrere acabava tot el dibuix al tombar i amb els NEXT de moment amb 500km encara no m'hi he acostat al final, deuen ser mes rodons els Next o es cosa meva?

Enviado desde mi GT-I9195 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Tourance next...opinions?

Entrada Autor: Jordi » dv. oct. 02, 2015 10:05 am

El principal és que, mentre els EXP estaven desgastats, el NEXT son nous. Per poder comparar el comportament dinàmic d'un pneumàtic, sempre s'ha de fer amb rodes noves, en les quals el desgast i la merma del perfil original no influeixin.
Un altra cosa es el tema de capacitat de tracció, consum, soroll, aigua. Jo tan sols em refereixo a "comportament" alhora de traçar.

Una moto amb rodes noves i un altra amb rodes velles varia de dalt a baix. Aquest és un dels motius que, al provar una moto de concessionari, la notem tan diferent a la nostra.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Tourance next...opinions?

Entrada Autor: PEPI600 » dv. oct. 02, 2015 7:16 pm

Trencaferro ha escrit:
Sergi3 ha escrit:bones...
Els trail smart, m'han durat 10000km. Igual que els tr91. Ara a vore amb els netx

:catBirra
Tant et duren? Com portes la Explorer tu? -shock -shock -shock

Jo ara porto el segon joc de road IV, i anant sempre al ritme com varem fer l'altre dia eth Portilhon arribo just als 6000 kms, potser tindré de valorar alguns d'aquests que portes tu, tot i que els tr91 tampoc em varen arribar als 7000 a mi, quin desastre que estic fet... -ops
No pateixis, 6700 amb els trail smart, i potser el de davant hagues aguantat uns mil més, ara, els he disfrutat fins la límit -grin -grin -grin

He posat un joc que tenia a mig utilitzar del TR 91, i els propers provarem els next :catpensant :catpensant
Imatge Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”