Tourance next...opinions?

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Tourance next...opinions?

Entrada Autor: Bernat » ds. juny 06, 2015 8:04 pm

Hola, doncs m'agradaria saber com van els Tourance next a la GS, a veure si algú, que els porti em dona alguna referència.

Us comento que jo sempre he sigut de tourance "normal" sempre m' han anat molt bé i hem duraven uns 9000/10.000 quilometres...però ara, no sé si és perqué estant fets a Xina o què el resultat del l'últim joc va ser penòs, amb 8000 quilòmetres estaven per llançar i tenia la senceció que no tenien el mateix grip,bé de fet n'estic segur que no son iguals :catko . Els vaig descartar i vaig posar els Dunlop Tr91, son collonuts tant en mollat com en sèc...però em duraven de mitja 6000 quilòmetres. Ara porto els Trailsmart de Dunlop,ja que prometen un 14% més que els Tr91...segeixen sent collonuts van molt i molt bé...però porto 3500 quilòtres i no crec que durin més de 2000/2500 és a dir igual que els Tr91.

Descarto el Metzeler Exp perquè els vaig provar en el séu moment i no em van agradar gens ni mica, en fi, els Next podrien ser una opcío, si em duren més que els Dunlop.

P.D.
L'utilització és bàsicament per asfalt,sortides de cap de setmana i viatges,no faig ciutat (entre setmana la moto esta al garatge) i si faig pistes tipus anar al Marròc/Pirineus porto Metzeler Karoo 3.

Gràcies! :catok

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Tourance next...opinions?

Entrada Autor: Llagasta » dg. juny 07, 2015 10:42 pm

Jo amb les tres Gs 1200 que hi tingut els hi provat tots els Metzeler:

El Tourance de tota la vida amb la gs '06 em duraven uns 10000 qms. ( a darrere potser menys ) i un molt bon pneumatic !!
El Metzeler tourance exp. No em va agradar gens i el de darrere em venia a durar menys de 6000 qms.
El Metzeler tourance next ( made in italy!! ) a la actual gs '13 per mi es el millor que hi portat (amb diferència) el de darrere ara porta uns 8000 qms i l'hi queda al centre del pneumatic 4,3 mm.

La gs actual em va venir amb Michelin Anakee III que era ( al meu gust ) una merda de pneumatic i que vaig canviar amb només 4000 qms. Doncs fins i toit el trovaba perillos. A part de un rebentón.

Pel que hi pugut veure, sempre hi ha hagut una bona simbiosi entre Bmw gs 1200 i Metzeler per alguna extranya raó que no acabo de entendre. :catcrazy
Imatge

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Tourance next...opinions?

Entrada Autor: Bernat » dl. juny 08, 2015 12:10 am

Hola,
Veig que el Tourance EXP no et va agradar,a mi tampoc, i que el Tourance de tota la vida li feies +/- els mateixos qms que jo.
Pertant, prenc com a bona referència les bones sensecions que tens amb el NEXT, i si comentes que portes 8.000 qms i que encara li queda vida al pneumàtic...crec que els pròxims que posaré seran els NEXT en detriment dels Dunlop.

A veure si torno a trovar el "pneumàtic" en quant a bon rendiment i duració raonable.

Gràcies! :catBirra

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Tourance next...opinions?

Entrada Autor: JosepM » dl. juny 08, 2015 10:26 am

Entre conductors de Varadero, els Anakee 3 també tenen força detractors, i alguns que els agrada...
Els que han agradat a tothom qui l'ha provat és el Pilot Road 4 Trail. A mi també, però he tornat a l'Anakee 2, que em dura més i pel que jo en faig, em va perfecte.
Pel que en recordo, l'Anakee 2 ve a ser com un Tourance model antic, un pneumàtic que m'agradava força però que fa anys vaig descobrir que em provocava sacsades al manillar.

Sort,

Josep

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Tourance next...opinions?

Entrada Autor: Jordi » dl. juny 08, 2015 3:27 pm

Hola,

Jo pràcticament no hi entenc i la meva opinió no serà gaire vàlida, però pertanyo al grup dels Tourance "classic". Que l'EXP era millor? Per mi tots donen voltes igual, però els EXP donaven moltíssimes menys voltes, ja que es fonien massa aviat. Els Anakee mai m'han agradat i em sembla que tampoc soc l'únic. I pel que fa el "agarre" en mullat, amb cap pneumàtic he notat diferència, he anat prou poc-a-poc per no assolir els límits.

Ara bé, una cosa si que puc dir: Canviar només un pneumàtic és mes econòmic, però et perds el plaer que et proporciona rodar amb els dos pneumàtics amb el perfil nou i ben arrodonit. Ara porto el segon joc de Continental Trail Attack-2 i opino que la roda del davant es triangula massa aviat i la conducció es torna incòmode. Per aquesta raó es quasi segur que no repetiré.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Tourance next...opinions?

Entrada Autor: 650X » dj. juny 11, 2015 2:29 pm

Jo vaig per el tercer joc i son collonuts, només tenen un problema, son un xic més cars i produeixen mono.
Realment crec que es el millor pneumatic que pots posar en una gs va molt millor que el tr91 i dura casi tant com.un metzeler normal dels d'abans. Al darrera he fet fins a 14k i al davant no aconsegueixo passar dignament de 9-10k, tot i així el grip lateral es impressionant i permet fer literalment el que vulguis amb la moto inclinada i mai es queixa.

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Tourance next...opinions?

Entrada Autor: Bernat » dj. juny 11, 2015 4:45 pm

650X ha escrit:Jo vaig per el tercer joc i son collonuts, només tenen un problema, son un xic més cars i produeixen mono.
Realment crec que es el millor pneumatic que pots posar en una gs va molt millor que el tr91 i dura casi tant com.un metzeler normal dels d'abans. Al darrera he fet fins a 14k i al davant no aconsegueixo passar dignament de 9-10k, tot i així el grip lateral es impressionant i permet fer literalment el que vulguis amb la moto inclinada i mai es queixa.

Gràcies, per l'aportació, tinc clar que el pròxim pneumàtic serà Tourance Next :catok
Dius que millor que el Tr91? Ondia! Així doncs, no tinc cap dubte que serà "collonut" i si la duració estar entre que el tú em comentes i la d'en "LLagasta"...jo content de tornar a "Can Metzeler",bé , de fet mai he marxat del tot ja que amb el Karro3 estic encantat,pel que estar pensat.

En fí us deixo unes fotos del estat del Dunlop Trailsmart amb tot just 3.650 qms.
Imatge

El de darrera amb clars cignes de desgast bastant uniforme,però...no li donc vida més enllar de 2.000 qms més.

El de devant el lateral ha arrivat al "chivato" del fabricant! :catko al centre li queda corda, en fí, que em duraran un telenotícies i tot just fa un mes i mitg que els he posat -shock
Quan es morin poso els Karoo3 per acabar de gastar-los en espera de fer guardiola pels Tourance Next :cattimit
Imatge

Salut! :senyera
Bernat l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 12, 2015 12:35 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Tourance next...opinions?

Entrada Autor: 650X » dj. juny 11, 2015 4:48 pm

Avui he estat mirant preus per aqui girona i tenen una oferta certament bona a Pneumàtics Perelló 255 la parella muntada.
En tema de duració als tourance next al davant el màxim que he fet han sigut 10.000 fins que arribo a les marques dels laterals, es triangula bastant si "abuses" d'ells entrant a curva sense miraments. Al darrera tot depen de com dossifiquis el gas i l'autopista, però no es quadren gaire si fas autopista ja que al ser bigoma ajuda molt. Max. 14.000 min 10.000.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Tourance next...opinions?

Entrada Autor: 650X » dj. juny 11, 2015 5:03 pm

6.500KmImatge

Imatge

10.000
Imatge

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Tourance next...opinions?

Entrada Autor: Bernat » dj. juny 11, 2015 5:15 pm

Punyeta! porten més del doble de qms que els méus Dunlop i el de darrera sembla nou!
10.000 qms el de devant i en bon estat :aplaudiment m'agraden :catok

Gràcies per les fotos :catBirra

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Tourance next...opinions?

Entrada Autor: Albert » dj. juny 11, 2015 7:36 pm

Holaaa,

Enric, per que penjes aquestes fotos? Vols fer-me enveja?

6.500 kms i encara et queda goma???? I apretant com els apretes???


Dolent!!!


-shock -shock
Sort,

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Tourance next...opinions?

Entrada Autor: PEPI600 » dj. juny 11, 2015 9:38 pm

Doncs jo provaré els nous Dunlop els Trailsmart, total, algú els ha de provar no? Si van igual de bé que els TR 91 i duren una mica més, ja estaré content

Imatge


Ja aniré informant

Preu 242 € més el muntatge +/- 24€
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Tourance next...opinions?

Entrada Autor: Bernat » dj. juny 11, 2015 10:20 pm

PEPI600 ha escrit:Doncs jo provaré els nous Dunlop els Trailsmart, total, algú els ha de provar no? Si van igual de bé que els TR 91 i duren una mica més, ja estaré content

Imatge


Ja aniré informant

Preu 242 € més el muntatge +/- 24€

Hola,
De fet son els que porto, van molt i molt bé com els Tr91 que també he portat, però noi em duren de mitja 6.000 qms. Quan he vitjat amb ells els hi he tret 8000 qms però quan "rutejo" que normalment és pel Pirineu on l'asfalt és bastant abrasiu entre 5.000/6.000 i estan per llençar :catko

Fa un mes i mitg que porto els Trailmax i ja veus l'estat que tenen després de 3.650 qms (La foto de més amunt) durarán si fa no fa com els Tr91 per aixó busco una mica més de duració que amb tres camvis de rodes per any son uns calerons :cattimit

Ara bé, com a rendiment,grip en sèc, mollat... com ja he comentat son collonuts però de mantega :catok

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Tourance next...opinions?

Entrada Autor: PEPI600 » dj. juny 11, 2015 10:24 pm

Bernat ha escrit:
PEPI600 ha escrit:Doncs jo provaré els nous Dunlop els Trailsmart, total, algú els ha de provar no? Si van igual de bé que els TR 91 i duren una mica més, ja estaré content

Imatge


Ja aniré informant

Preu 242 € més el muntatge +/- 24€

Hola,
De fet son els que porto, van molt i molt bé com els Tr91 que també he portat, però noi em duren de mitja 6.000 qms. Quan he vitjat amb ells els hi he tret 8000 qms però quan "rutejo" que normalment és pel Pirineu on l'asfalt és bastant abrasiu entre 5.000/6.000 i estan per llençar :catko

Fa un mes i mitg que porto els Trailmax i ja veus l'estat que tenen després de 3.650 qms (La foto de més amunt) durarán si fa no fa com els Tr91 per aixó busco una mica més de duració que amb tres camvis de rodes per any son uns calerons :cattimit

Ara bé, com a rendiment,grip en sèc, mollat... com ja he comentat son collonuts però de mantega :catok

Aquests no son els Trailmax, sino els Trailsmart, van sortir a principis d´any, diuen que duren més
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Tourance next...opinions?

Entrada Autor: Bernat » dj. juny 11, 2015 10:50 pm

PEPI600 ha escrit:
Bernat ha escrit:
PEPI600 ha escrit:Doncs jo provaré els nous Dunlop els Trailsmart, total, algú els ha de provar no? Si van igual de bé que els TR 91 i duren una mica més, ja estaré content

Imatge


Ja aniré informant

Preu 242 € més el muntatge +/- 24€

Hola,
De fet son els que porto, van molt i molt bé com els Tr91 que també he portat, però noi em duren de mitja 6.000 qms. Quan he vitjat amb ells els hi he tret 8000 qms però quan "rutejo" que normalment és pel Pirineu on l'asfalt és bastant abrasiu entre 5.000/6.000 i estan per llençar :catko

Fa un mes i mitg que porto els Trailmax i ja veus l'estat que tenen després de 3.650 qms (La foto de més amunt) durarán si fa no fa com els Tr91 per aixó busco una mica més de duració que amb tres camvis de rodes per any son uns calerons :cattimit

Ara bé, com a rendiment,grip en sèc, mollat... com ja he comentat son collonuts però de mantega :catok

Aquests no son els Trailmax, sino els Trailsmart, van sortir a principis d´any, diuen que duren més
Disculpa, m'he equivocat al escriure. Els que porto son els Trailsmart els mateixos que has comprat, i si, Dunlop promet un 14% més de duració que els Tr91 però a mi em sembla que durará si fa no fa el mateix.

Quants qms li fas tú als Tr91?

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: Tourance next...opinions?

Entrada Autor: Rad » dv. juny 12, 2015 4:15 pm

Els Tourance Next són collonuts, estic amb en 650X.

Solitari
Presentats
Entrades: 27
Membre des de: dc. juny 12, 2013 11:02 pm

Re: Tourance next...opinions?

Entrada Autor: Solitari » dg. juny 21, 2015 8:25 pm

Porto Tourance Next des de fa 3 mil quilòmetres i els trobo molt estables però poc àgils.
Dit d'una altra manera, tenen molt d'aplom però cal posar-hi voluntat per enllaçar corbes, la moto es fa més pesada, i quan busco els meus límits no noto la necessària progressivitat dels "avisos" per graduar i adaptar la conducció.
Jo sóc dels que he fet mitja vida amb Dunlop Tr91 i l'actual canvi a Metzeler era perquè ja no faig tantes pistes com abans i buscava més quilometratge en asfalt.
Òbviament, encara no sé la durada dels Next però diria que no repetiré.
Ara mateix crec que em decantaria pels Continental Trail Attack-2 pel seu bi-compost tant davant com darrera.

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Tourance next...opinions?

Entrada Autor: Bernat » dt. ago. 04, 2015 9:36 pm

Hola,
Finalment els Dunlop Trailsmart m'han durat 5.000 qms, el pneumàtic davanter amb els laterals totalment gastats vaja totalment triangular, la part central li queda vida però el conjunt està per llençar.
Darrera el desgast molt més uniforme però, ja esborrats els "avisadors" del limit del pneumàtic del fabricant.
En fi, no els torno a posar, a pesar del bon rendiment del mateixos,ja que la duració ha sigut poca. Fins els 4.000 qms fantàstics, els ultims 1.000qms la triangulació de devant resta confiança. Darrera cap problema.

Els pròxims seran els Tourance next, però com que al mes d'Agost vaig molt enfeinat i toco molt poc la moto acabaré de consumir els Karro3 que tinc per casa.

:cathola

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Tourance next...opinions?

Entrada Autor: Bernat » dj. ago. 20, 2015 7:39 pm

Avui m'han arrivat els Metzeler Tourance Next a casa :catok
"Made in Germany" Dilluns els porto a montar... i a veure com van! i què em duren!

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Tourance next...opinions?

Entrada Autor: Bernat » dc. set. 09, 2015 9:00 pm

Hola,
Doncs, ja porto 1300 qms amb els Tourance Next i de moment n'estic molt content, donen molta confiança.Diria que els Trailsmart son una mica més àgils però pujant una mica la presió del Next l'agilitat s'iguala bastant, en fi, molt bones sensacions, si la duració és més o menys del voltant dels 10.000 qms em quedaré a Can Metzeler :catok

Bona ruta! :catdrive

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”