"Estat de l'art " d'intercomunicadors

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

"Estat de l'art " d'intercomunicadors

Entrada Autor: ARBE » dt. ago. 11, 2015 7:47 pm

Bones,

Fa temps que no m'actualitzo pel que fa a intercomunicadors per moto.

Crec que va quedar clar que en el sentit estricte de la llei estan prohibits, tot i que no sembla que hi hagi cap problema fins a la data en aquest aspecte.

D'altra banda recordo que hi havia dos grans bàndols: els "enxufats" incomoditat en pro de qualitat, fiabilitat i tranquilitat (algú deia que quan veiés un pilot de F1 que no hagués de desendollar el cable del intercomunicador al baixar, llavors s'ho pensaria ); i els Wireless... bàsicament per BT,

m'agradaria algú que hi estigui al corrent si pot explicar-me com està la cosa actualment: marques i models hi ha, possibilitats prestacions, preus...

M'interessa per ordre de prioritat: Comunicació Copi - Música - i moooolt en segon terme i prescindible: telèfon i moto-moto.

i aquí un subapartat per una vella aspiració meva... un reproductor MP3 amb FM especific per moto: waterproof, amb display i tecles pulsables amb guants, a preu raonable, sembla que comença a haver alguna cosa en webs asiàtiques remotes... Hi ha alguna cosa que no sàpiga?
-----------

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: "Estat de l'art " d'intercomunicadors

Entrada Autor: ErnesTDM » dj. ago. 13, 2015 8:56 pm

Jo faig servir els Intercom F4 des de fa 4 anys. Abans d'estiu vaig tenir que canviar un dels aparells per que el model antic, te la connexió orientada cap avall, i al deixar el casc en una superfície plana, recolzava el pes damunt el conector i al final es va trencar. El model actual ja porta la sortida orientada cap al darrere, amb la qual cosa ja no toca. Se sent força be i la bateria dura al voltant de deu hores. Jo no he tingut problemes per adaptar-lo al casc (un Shoei), porta també un micròfon per casc tipus jet.

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: "Estat de l'art " d'intercomunicadors

Entrada Autor: ARBE » dv. ago. 14, 2015 6:04 pm

Sí, els intercom són uns dels "clàssics"... crec que sempre han tingut bona premsa. Gràcies.

al que em referia com a MP3 específic per moto seria una cosa com això; falta saber si té sortida d'auriculars...

http://www.amazon.es/gp/product/B00UKKF ... em_1p_0_ti

o potser la sortida d'altaveus es podria adaptar a auriculars, o fer una derivació per auriculars ...


i aquí un altre candidat.... http://www.dx.com/p/waterproof-2-0-lcd- ... dW46vntlBc
-----------

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”