Pàgina 1 de 1

Regulació amortidor del darrera GS.

Publicat: dt. set. 29, 2015 1:31 am
Autor: Pakillu
Bé doncs aquest dissabte que varem anar a Sort, un company que també té una Gs em va dir que per anar sol i sense maletes per asfalt, havia de descollar a tope la rodeta aquella negra de plàstic i llavors collar fins a fer uns 13 clics, no em va agradar gens les reaccions, la moto semblava un flan de darrere i fins i tot em feia anar a vedsegades la de davant.
En cuant clics la porteu els que teniu GS per fer asfalt amb conducció alegre?
Salutacions!

Re: Regulació amortidor del darrera GS.

Publicat: dt. set. 29, 2015 10:46 am
Autor: Ximetric
Entre "a tope" o "a tope menys 10 click's), peso 85 Kg's. El que crec que és més important és que deixis l'hidràulic una mica "tancat", amb poc rebot, per asfalt aniràs mes "fermat", un pèl incòmode per lo sec sobre les irregularitats, però més "arrapat" a l'asfalt i sense tantes reaccions al tren davanter, que amb els telelever/paralever treballa molt "sincronitzat".
Salut !
Ximet Ric

Re: Regulació amortidor del darrera GS.

Publicat: dt. set. 29, 2015 8:37 pm
Autor: Bernat
Hola, de fet la "rodeta negre" només actua en extenció de la molla no amb la duresa, per tant quan la regules aconsegeixes alçar/baixa l'altura de la moto. Juga més amb l'hifràulic més tancat, com més amunt et comenten.

Salut!

Re: Regulació amortidor del darrera GS.

Publicat: dt. set. 29, 2015 11:57 pm
Autor: Pakillu
Gràcies per les vostres opinions!
La veritat es que abans de tocar la "rodeta negra" no tenia cap mena de problema, pensava que aniria més bé com em va dir el company, però no ha sigut així.
L'hidràulic de moment prefereixo no tocar-lo que no liï més la troca.
En cuan a la rodeta, quins pro i contras hi veieu de portar-la descollada a portar-la collada?

Enviado desde mi GT-I9195 mediante Tapatalk