Manoples per a la GS

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Pakillu
Presentats
Entrades: 157
Membre des de: dj. maig 28, 2015 6:53 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm (La Selva)

Manoples per a la GS

Entrada Autor: Pakillu » dt. nov. 17, 2015 6:13 pm

Bones! Aquet diumenge a la sortida vaig veure les manoples q porta en Cabirol a la GS i em va dir q anaven molt bé, al igual q les d'en Kike Esteban també són fetes pel mateix noi, en Jordi d'aqui Sant Hilari, i bé tinc l'intenció de comprar-ne unes ja q no m'agrada anar amb guants d'hivern perque perdo tacte i s'em gelen les puntes dels dits igual.
Si algú hi estigués interessat també en comprar-ne unes al igual ens fà millor preu al fer una compra conjunta.
Ja direu el que!

Avatar de l’usuari
Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Re: Manoples per a la GS

Entrada Autor: Pere » dt. nov. 17, 2015 6:53 pm

Segur que no és el mateix ni ajusten igual. Fa anys feia servir, encara les tinc, unes manoples bagster i els punys calefactables al minim, i guants d'estiu. Recordo una sortida (crec que cap Anzanigo) amb una boira i un fred...peró les mans ben calentes. Igual esteticament a molts és posible no agradin, peró és una molt bona solució.

Avatar de l’usuari
Pakillu
Presentats
Entrades: 157
Membre des de: dj. maig 28, 2015 6:53 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm (La Selva)

Re: Manoples per a la GS

Entrada Autor: Pakillu » dt. nov. 17, 2015 7:58 pm

Imatge

Avatar de l’usuari
Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Re: Manoples per a la GS

Entrada Autor: Pere » dt. nov. 17, 2015 8:40 pm

I tant que si Pakillu.

Avatar de l’usuari
Nukutawake
Presentats
Entrades: 34
Membre des de: ds. març 21, 2015 10:17 am
Ubicació: El Bages

Re: Manoples per a la GS

Entrada Autor: Nukutawake » dt. nov. 17, 2015 9:00 pm

Hola Pakillu.
Si es de Sant Hilari i es diu Jordi... Pot ser que les manoples siguin l.as ( armazon extrem.)
T'ho dic perque fa un any jo també vaig estar interessat a comprar-les i en Jordi va fer- me saber que la seva empresa havia tencat i ja no era possible de comprar-les.
En tot cas de que tornes ha fabricar-les jo també estaria interessat a comprar-les.
Espero a veure que dius sobre el tema i moltes gràcies.


On the road

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Manoples per a la GS

Entrada Autor: Dodo » dt. nov. 17, 2015 11:08 pm

I..... possats a fer, si tornés a treballar, pregunta per les de RT -punk
:CatVictoria
Millor per les dues mans :riure :riure

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Manoples per a la GS

Entrada Autor: Ximetric » dc. nov. 18, 2015 1:05 pm

Bon dia.
A finals d'hivern (2015) vaig parlar amb el Jordi per intentar convèncer-el de tornar a fer-les, però va dir que no, impossible, li portaven massa feina, sobretot la costura que té una tolerància molt petita, fins hi tot em vaig oferir per portar-li tot el tema comercial, comprar-li un gran lot de producció i distribuir-ho jo (nacional i internacionalment), ...i res de res.
De que hagi plegat, no crec, em va dir que la seva família es dedicava a la producció de roba infantil, el que va deixar és de fer aquest magnífic producte que són les manoples.
Ahh, li estic eternament agraït ja que em va posar en contacte amb un client seu que em va vendre les manoples !!!
Com que són les millors del mon mundial, em sembla que no s'hi perd res de posar missatges de compra a bmwmueblemotos.com i gstrail.com
Salut !
Ximet Ric
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Fpardo
Presentats
Entrades: 385
Membre des de: dg. des. 09, 2012 6:31 pm
Ubicació: Santa Perpètua de Mogoda

Re: Manoples per a la GS

Entrada Autor: Fpardo » dj. nov. 19, 2015 11:14 pm

Dodo ha escrit:I..... possats a fer, si tornés a treballar, pregunta per les de RT -punk
:CatVictoria
Millor per les dues mans :riure :riure

+ 1

:CatVictoria
Montse i Francesc

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Manoples per a la GS

Entrada Autor: Kpeps » dv. nov. 20, 2015 9:58 am

sr Pakillu ,si te vosté ma en fer que aquest xicot tornia fabricar aquestes manoples molta gent li estara eternamement agrait,li agrairia m'ho fes saber,ja que es pot fer una compra conjunta sense cap problema,nomes m'ho te que dir :catBirra :catBirra
p.d. aquestes manoples es venen de segona ma (mai millor dit) mes caras que lo que les venia novas,pero no li diguis -wink -wink
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Manoples per a la GS

Entrada Autor: Jordi » dv. nov. 20, 2015 6:32 pm

Jo podria fabricar-les, i fins i tot mirar d'actualitzar-les, però ni tinc els patrons ni idea de com son.

Però, per fer-ne deu unitats l'any, no paga la pena.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Manoples per a la GS

Entrada Autor: Kpeps » dv. nov. 20, 2015 7:30 pm

Prony,estaria molt be que las puguesis fer,potser parlant amb el primer ideari ja que ell no las vol-pot fer ......
Imatge

Avatar de l’usuari
Pakillu
Presentats
Entrades: 157
Membre des de: dj. maig 28, 2015 6:53 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm (La Selva)

Re: Manoples per a la GS

Entrada Autor: Pakillu » dv. nov. 20, 2015 8:09 pm

Dimarts vaig parlar amb ell pero com estava a la feina no vam poder xarrar gaire i em va dir q dissabte em trucaria. Demà cuan parli amb ell ja us dic el què!

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Manoples per a la GS

Entrada Autor: Kinder » dv. nov. 20, 2015 9:11 pm

Bones,
Jo tambe vaig parlar amb el Jordi fa com un any.... I vaig obtenir la mateixa resposta.... Ha tancat la paradeta

Pakillu..... Quant demà parlis amb ell..... Pensa amb una pobre Yamaha MT07 :-)

Gràcies.....

Espero novetats ansiosament


Enviat des de Tapatalk ;-)

Avatar de l’usuari
Pakillu
Presentats
Entrades: 157
Membre des de: dj. maig 28, 2015 6:53 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm (La Selva)

Re: Manoples per a la GS

Entrada Autor: Pakillu » ds. nov. 21, 2015 4:53 pm

Bé avuí ens hem vist amb en Jordi,
Em tenia les manoples apunt i a més m'ha explicat i ensenyat amb la seva moto com montar-les, per on passar el cable del gas, detalls del teixit, etc etc i li he comentat lo maravillosament bé que van les manoples que fà, com molts de vosaltres m'heu dit, i li he comentat la possibilitat de poder-ne fer per més gent, però com molts m'heu dit abans significa un cost mes elevat el produír-les a petita escala, i per això no compensa el guany amb el cost i temps de tot plegat, i per això va prendre aquesta desició de deixar-les de produír.
Em sap greu però de moment aquesta es la situació.
Les meves ha sigut un detall per part seva per conèixerns, ser del mateix poble, fer algunes sortides a Sort junts, etc, i li estic molt agraít.

Kike Esteban
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme

Re: Manoples per a la GS

Entrada Autor: Kike Esteban » dg. nov. 22, 2015 2:11 pm

Aquestes manyoples, si tinguessin una patent alemana en farien pagar 200 Eurakos. Ara fa 3 anys que les tinc i cada any n'estic més content. Ja voldria BMW o Touratech tenir al seu catàleg quelcom semblant. Llàstima...
Salut.
Kike.

Avatar de l’usuari
Nukutawake
Presentats
Entrades: 34
Membre des de: ds. març 21, 2015 10:17 am
Ubicació: El Bages

Re: Manoples per a la GS

Entrada Autor: Nukutawake » dg. nov. 22, 2015 4:55 pm

Cagumlostia Pakillu.
Tindré de anar a empadronar me a Sant Hilari per aconseguir unes bones manoples.
Me'n alegro per tu company.
L'any passat, al octubre , amb un altre foro vem estar parlant i molt sobre aquestes manoples i erem moltes les persones que estàvem disposats a fer una compra conjunta per això vaig posar-me amb contacte amb ell mitjançan un amic en comú pero no va averi sort i la seva resposta va ser que no. També vaig intentar comprar-les de segona ma a algú que agues canviat de moto pero aquestes manoples sempre eren un plus a l'hora de vendre la moto i tampoc ha sigut possible durant el transcurs de aquest any. Per tant enhorabona , Ja que et deixaran disfrutar de la moto durant tot el hivern amb moooolta comoditat i sense que et caiguin el dits a traços per culpa del fred.
No com d'altres CAGUMLOSTIA ;-)


On the road

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”