Bateria de Liti

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Bateria de Liti

Entrada Autor: Jordi » dv. feb. 26, 2016 3:09 pm

Pakillu ha escrit:Jordi em podries dir el model o la referència de la que vàres comprar? es que no sé perquè al posar marca model i any no em surt res.
He contactat amb ells i em recomanaven una de harley...
Vull assegurar-me abans de demanar-la,
GRÂCIES!
Aquest és el model que surt a la web si cerques per la maca, model i any:

http://www.bateriasdelitio.eu/venta-on- ... -ytx14-bs/

Un cop introduïdes les dades de la moto, has de clicar a "consultar precio" i apareix.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Pakillu
Presentats
Entrades: 157
Membre des de: dj. maig 28, 2015 6:53 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm (La Selva)

Re: Bateria de Liti

Entrada Autor: Pakillu » ds. feb. 27, 2016 2:54 pm

És ben curiós que amb el movil si que em deixi per marca, model i any, però amb l'ordinador no he sigut capaç ni amb el google chrome ni amb internet explorer no es motra res al cercar.
Moltes gràcies Jordi!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Bateria de Liti

Entrada Autor: Jordi » dg. feb. 28, 2016 10:29 am

Pakillu ha escrit:És ben curiós que amb el movil si que em deixi per marca, model i any, però amb l'ordinador no he sigut capaç ni amb el google chrome ni amb internet explorer no es motra res al cercar.
Moltes gràcies Jordi!
Doncs jo ho he fet des del PC. El que he trobat és que, un cop seleccionada la marca i el model de moto, no ha aparegut cap model de bateria fins que no he clicat a "consultar precio".

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Bateria de Liti

Entrada Autor: ErnesTDM » ds. abr. 23, 2016 3:51 pm

He consultat preu a la pàgina http://www.bateriasdelitio.eu i per la BMW R1200RT en demanen 169€ !! :catcrazy

Com que en Prony havia dit que li costava 74€, he consultat per la GS adventure i si, val 74€. Les bateries que surten a les fotos no son iguales, la de la GS fa una mena de pont i pesa 1,1 kg. mentre que la de la RT sembla una bateria normal i pesa 1,4 kg.

¿algú em pot dir per que tanta diferència si el motor es el mateix, les dues motos poden portar ESA, punys i seient calef. GPS, etc.? per la radio i la pantalla? :cattimit

Puc posar la de la GS a la RT?

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Bateria de Liti

Entrada Autor: Jordi » ds. abr. 23, 2016 11:27 pm

ErnesTDM ha escrit:He consultat preu a la pàgina http://www.bateriasdelitio.eu i per la BMW R1200RT en demanen 169€ !! :catcrazy

Com que en Prony havia dit que li costava 74€, he consultat per la GS adventure i si, val 74€. Les bateries que surten a les fotos no son iguales, la de la GS fa una mena de pont i pesa 1,1 kg. mentre que la de la RT sembla una bateria normal i pesa 1,4 kg.

¿algú em pot dir per que tanta diferència si el motor es el mateix, les dues motos poden portar ESA, punys i seient calef. GPS, etc.? per la radio i la pantalla? :cattimit

Puc posar la de la GS a la RT?
Hola Ernest:

He estat verificant les microfitxes de BMW. La diferència ve donada pel fet de que la GS equipa una bateria de 14 Ah, mentre que la RT incorpora un model més potent, de 19 Ah. Pel que fa la càrrega, la GS porta un alternador Denso de 60 Amp. i la RT un Bosch de 55 Amp. (això no té cap importància).
M'imagino que la RT autoritza una bateria més capaç per dues raons: Per l'estil de moto, disposa de mes "gadgets" elèctrics que son susceptibles de ser utilitzats amb el motor aturat (radio, llums de cortesia, preses de corrent, etc..). En segon lloc, la RT no té el dèficit d'espai de la GS, en la qual és impossible encabir-hi una bateria més voluminosa que la porta actualment ja que, tot i ser una moto voluminosa, sota el seient no hi ha gens d'espai disponible.

Pel que fa al pont que veus en la imatge de la bateria de liti per la GS, el que succeeix és que, aquesta bateria te menys alçada, per la qual cosa s'hi subministren uns topalls de plàstic extraïbles per tal d'obtenir les dimensions de la bateria original i permetre d'utilitzar els ancoratges originals de la moto. Jo, per descomptat, vaig retirar-los i ara tinc més espai disponible.

Segons els preus que indica BMW a les seves microfitxes, la bateria de la GS (14 Ah) val uns 161 USD i la de la RT (19 Ah) sobre uns 187 USD, més o menys, 25 USD de diferència. Puc entendre que a bateriasdelitio.eu puguin aplicar una diferència superior entre ambdós models -Venir d'un altre proveïdor, vendre menys unitats, tenir menys marge comercial....-, però tanta diferència potser sigui degut a un error. Per què no els hi fas una consulta?

Si et diuen que el preu és correcte, no crec que pagui la pena, ni a tu, ni a ningú, comprar aquesta bateria en aquest comerç. Cerca-la en un altre lloc, que n'hi ha a desenes.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Bateria de Liti

Entrada Autor: ErnesTDM » dl. abr. 25, 2016 9:22 pm

Moltes gracies Jordi per la teva resposta. Com sempre ens facilites molt i molt la feina de resoldre aquest tipus de dubtes. :catok

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Bateria de Liti

Entrada Autor: ErnesTDM » ds. maig 07, 2016 10:44 am

Al final he comprat la Exide de gel a Aguabat, al carrer Córcega de BCN. 72€
Suposo que si hagués ramenat una bona estona per Internet, hagués trobat quelcom a millor preu.

Però be, ja esta montada i espero que duri com a mínim 4 anys...

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Bateria de Liti

Entrada Autor: Bernat » dl. gen. 16, 2017 9:40 pm

Hola Jordi,
Com et va la bateria de liti? Aguanta bé? Amb el fred decàu la força d'arrencada?

Gràcies

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Bateria de Liti

Entrada Autor: Jordi » dt. gen. 17, 2017 4:22 pm

Bernat ha escrit:Hola Jordi,
Com et va la bateria de liti? Aguanta bé? Amb el fred decàu la força d'arrencada?

Gràcies
Hola,
De moment funciona. Tot i això, hi ha hagut un parell d'ocasions en les que em pensava que s'estava esgotant, fent un soroll de pobre a l'arrencar. Però de moment funciona bé i els led de control diuen que es manté al 100%

No espero que, pel que vaig pagar, em duri com una de gel.

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Bateria de Liti

Entrada Autor: Bernat » dt. gen. 17, 2017 4:44 pm

Gràcies!
El que més dubto és quant fa molt fred, al viure al Pirineu té aquestes coses tot i estar coberta la temperatura al matí és molt baixa...
Bé, de moment probaré aquesta bateria de liti a veure com funciona.
Tot i que com tinc que fer l'embragatge a la moto i val uns €€€€€ suposo que no tindré la moto a punt fins a finals de febrer.
Salut!!

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Bateria de Liti

Entrada Autor: Bernat » dj. feb. 02, 2017 1:55 pm

Hola!
Bateria de liti comprada, sorpren el poc pès que té uns 3 quilos menys que la bateria de plom, i un cop instalada...ha engegat la moto al primer cop de botó d'arranc....no esperava menys!!
Espero que dongui bon resultat!
Ara només em falta arreclar l'embregatge....i a corre altre vegada que ja em fa falta!!

Salut!

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Bateria de Liti

Entrada Autor: Angel » dg. feb. 12, 2017 9:48 pm

Ara em toca a mi canviar la bateria:
Ja feia uns mesos que notava al engegar la moto que no ho feia tan alegrement com estava acostumat fins que va arribar el dia en que et recordes de tots els Sants haguts i per haver.
Un dissabte al dematí, havent quedat amb companys de mototurisme, la moto va dir que no es volia engegar donant-me un missatge a la pantalla, “error general” em deia, no entenia el que passava i el missatge encara em confonia mes. En conseqüència em vaig veure obligat a trucar als companys per dir-los-hi que no m’esperesin i continuessin la ruta. Haig de dir que van insistir en venir fins a casa meva per intentar ajudar-me en el que ells poguessin i així ho van fer, un gest que els agrairé sempre. Gracies Albert i Gracies Jutge, un 10 per vosaltres.
El fet es que la bateria està xunga, es la d’origen i no arriba ni als dos anys d’us, cosa que em fa pujar una mica la mosca al nas, però..!!, que hi farem!!!. Suposo que no seré jo el primer que es troba amb el cas.
He buscat la bateria equivalent a la de origen(Yuasa YTZ14S) i el equivalent que em donen es aquesta (Power-Tunder LITHIUM LFP14)
http://www.secomoto.com/bateria-de-liti ... lfp14.html

Miraré de trobar el millor preu perquè barata no es.
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Bateria de Liti

Entrada Autor: Kpeps » dl. feb. 13, 2017 8:58 am

Angel ha escrit:Ara em toca a mi canviar la bateria:
Ja feia uns mesos que notava al engegar la moto que no ho feia tan alegrement com estava acostumat fins que va arribar el dia en que et recordes de tots els Sants haguts i per haver.
Un dissabte al dematí, havent quedat amb companys de mototurisme, la moto va dir que no es volia engegar donant-me un missatge a la pantalla, “error general” em deia, no entenia el que passava i el missatge encara em confonia mes. En conseqüència em vaig veure obligat a trucar als companys per dir-los-hi que no m’esperesin i continuessin la ruta. Haig de dir que van insistir en venir fins a casa meva per intentar ajudar-me en el que ells poguessin i així ho van fer, un gest que els agrairé sempre. Gracies Albert i Gracies Jutge, un 10 per vosaltres.
El fet es que la bateria està xunga, es la d’origen i no arriba ni als dos anys d’us, cosa que em fa pujar una mica la mosca al nas, però..!!, que hi farem!!!. Suposo que no seré jo el primer que es troba amb el cas.
He buscat la bateria equivalent a la de origen(Yuasa YTZ14S) i el equivalent que em donen es aquesta (Power-Tunder LITHIUM LFP14)
http://www.secomoto.com/bateria-de-liti ... lfp14.html

Miraré de trobar el millor preu perquè barata no es.
Angel,no perdis el temps,la moto amb grua cap al concesionari,las baterias com la moto i tots els seus components menys desgast i embragatge tenen dos anys de garantia,la comprovaran i te la canviaran,que las garantias son per alguna cosa home !!! :catBirra :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Bateria de Liti

Entrada Autor: Jordi » dl. feb. 13, 2017 3:00 pm

Portes la mateixa bateria que la BMW R1200GS. Si la busques a http://www.bateriasdelitio.eu/ trobaràs que tenen la mateixa bateria que et volen vendre per 134,00€ (mira l'enganxina del polsador de comprovació de càrrega). Tan sols li canvien la marca i la venen en una web que invita a confondre que és una pàgina oficial KTM.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Bateria de Liti

Entrada Autor: Kpeps » dl. feb. 13, 2017 6:13 pm

aprofitan el fil,haig de dir que em toca canviar la bateria de la vella i em recomanen aquest de la marca Victron, diuen que van molt be perque tenen molt força d'arrancada,que opineu ??

http://www.disvent.com/22a-h-12v-agm-victron-energy
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”