Vídeo de canvi d'embragatge a una GS... impresionant

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Vídeo de canvi d'embragatge a una GS... impresionant

Entrada Autor: ARBE » dg. juny 05, 2016 10:19 pm

M'he topat amb això i ho comparteixo, perquè ès força espectacular veure com separen la moto en dos...

http://www.lacircunvalacion.com/la-carr ... o-en-moto/
-----------

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Vídeo de canvi d'embragatge a una GS... impresionant

Entrada Autor: Jordi » dl. juny 06, 2016 3:50 pm

La veritat es que és molt senzill desmuntar la moto, partint-la en dos, retirar la caixa de canvis i reemplaçar l'embrague. En mig dia es pot fer si tens bones eines, experiència i un espai adequat, endreçat i net. Tan sols hi ha dos contratemps: La mala ubicació dels connectors del llum i els intermitents del darrera, obliguen a desmuntar tota la part del darrera de la moto per poder accedir-hi. La falta d'un connector múltiple i accessible et fa trigar el doble (i no exagero) en tot el procés. Maleïda absència d'aquest connector!!! :catko :catko
L'altra cosa es posar correctament el caputxó de la creueta (el del costat costat del canvi) abans de tornar a unir les dues meitats de la moto. La primera vegada no ho vaig fer així i això em va fer perdre prop de dues hores :catko :catko .


Imatge

Imatge
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Vídeo de canvi d'embragatge a una GS... impresionant

Entrada Autor: ARBE » dt. juny 07, 2016 8:31 pm

Prony ha escrit:La veritat es que és molt senzill desmuntar la moto, partint-la en dos,
Tu deixam una radial, i la moto, i ja veuràs si és senzill -laughing

Hosti realment fa por de veure... Per mi incomprensible això que expliques del connector, Quants enginyers treballen a BMW ??? -shock sembla com deliberat per carregar més hores quan passes per caixa; Què et cobren llavors d'una intervenció que es complica tant? imagino que si vas fer això a la moto va ser per canviar l'embragatge també ?
-----------

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”