Equip diagnosi GS911 per BMW

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Equip diagnosi GS911 per BMW

Entrada Autor: ErnesTDM » ds. nov. 12, 2016 1:26 pm

Bon dia.

Algú ha fet servir aquest equip de diagnosi? He vist en altres foros que l'utilitzen per esborrar el missatge "INSPECCIÓ" del cuadro de la moto. A mes dona informació de les unitats de comandament, memòria d'averies, regulació de cilindres, etc.

L'aparato val 330€. Crec que en unes 3 revisions estaria amortitzat si em faig jo mateix les revisions de la moto.

Que'n penseu?

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Equip diagnosi GS911 per BMW

Entrada Autor: Jordi » dt. nov. 15, 2016 9:09 am

Jo no ho he utilitzat mai, però vaig estar a punt. Em pensava que, quan et tocava la revisió periòdica, s'encenia un llum al tablier i, òbviament, havies de desactivar la maleïda llum mitjançant un aparell d'aquests. En realitat resulta que només apareix una llegenda al displai durant uns segons, cosa que no em molesta i allà s'hi pot quedar, ben enganxadet.

El dia que l'hagi de menester per tal de poder diagnosticar una avaria, no em quedarà més remei. De moment, diuen que també serveix per posar el TPS a zero, però això es pot fer sense necessitat del dispositiu.

Per regular els cilindres necessites una fusta llarga, un tub de goma transparent i valvolina (per fer la funció de mercuri). Segons tinc entès, aquest aparell no serveix per sincronitzar els cilindres ja que no te la capacitat de llegir el nivell de depressió.

Si cerques aparells, n'hi ha de barats i de cars, la única diferència és que els cars et serveixen per totes les motos que vulguis i els barats tan sols pots inserir-li un nombre limitat de números de sèrie, per la qual cosa només podràs utilitzar-lo en aquelles motos que hagis "registrat".

Entenc que no fas les revisions periòdiques al concessionari, però entenc que qualsevol taller que habitualment toqui BMW's, haurien de disposar d'aquest dispositiu i fer-te el "reset" cada cop que la portes a revisió.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Equip diagnosi GS911 per BMW

Entrada Autor: ErnesTDM » dt. nov. 15, 2016 9:20 pm

Moltes gracies Jordi per la teva resposta. Ho tindré en compte.

Ara li toca la dels 30.000 km es a dir, poc mes que l'oli i filtre.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”