Discos de fre per una GS 1200

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Discos de fre per una GS 1200

Entrada Autor: Ximetric » dv. juny 23, 2017 1:25 pm

Ad_hoc ha escrit:Hola, Bernat,
Podria ser que vagis sempre una mica frenat, tal com diu en Jordi.
Jo acabo de tenir un problema seriós amb el fre del darerre de meva R1200 GS LC, i crec que a tu es pot estar passant en menor mesura.
Un amic em va manipular el pistó roscat que transmet el moviment del pedal del fre del darrere a l'émbol, volent fer pujar el pedal per fer una mica de off. El resultat és que la palanca no va canviar de posició però el pistó va quedar pressionant l'émbol constantment. Així anava sempre frenant i es va cremar completament tota la pinça Brembo (del negre original ha quedat color plata) i les pastilles han quedat ben guerxes, doncs l'escalfor ha estat intensísima. També el sensor de revolucions ha quedat una mica socarrat així com la part interna (prop del disc de fre) del braç del parafang. El mecànic encara no sap com no es va encendre.
Al final un ensurt doble, per quedar-me sense fre (només al darrere) i per la factura.
A un company amb una r1200gs LC també li va passar. Va amb un seient ultrabaix que et fa portar el peus molt forçats sobre les estriberes, i crec que anava tocant el pedal una mica tota l'estona, però que a una altra LC li hagi passat em fa pensar que poder algunes varen sortir amb algun problema a les bombes, poder poder només és d'ajust, com tu expliques d'un ajust massa just al joc de pedal-bomba.
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”