Roadtech Z8 o Roadtech 01??? Finalment el Bridgestone..

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Roadtech Z8 o Roadtech 01??? Finalment el Bridgestone..

Entrada Autor: Bernat » dv. oct. 05, 2018 3:04 pm

Jordi ha escrit:
JordiPB ha escrit:
Marc ha escrit:Aquest pneumàtic reforça la teoria que gairebé tothom que va en moto, se sent més segur en els viratges cap a l'esquerra que en els que van cap a la dreta. En el cas de l'Albert, MOLT MÉS segur.

O que fa moltes rotondes!
Això és una qüestió amb la que vam mantenir una conversa amb un company de Torres de Segre. Ell defensava aquesta tesi, però jo sostinc que el pes total dels quilometres realitzats en les rotondes és mínim i intranscendent en el comput total dels quilometres recorreguts. Primer de tot, quan recorrem una rotonda, ens inclinem a l'esquerra, però tan per accedir-hi com per sortir-ne, ens inclinem a la dreta. Suposarem que en una rotonda recorrem vint metres amb la moto inclinada cap la esquerra. Fins aquí ok?
En una sortida de 200 quilòmetres, quantes rotondes fem? Posem una trentena?. Així ens queda que, de cada 200.000 metres, les rotondes ens obliguen a inclinar 600 metres cap a l'esquerra (a més, a poca velocitat). Això ens suposa, tirant alt, un 0,30 % de quilometres realitzats seguint la corda de la circumferència.
En definitiva, tot i que puc estar errat, no penso que les rotondes influeixin en un desigual desgast dels pneumàtics.

Jordi

Totalment d'acord amb tú Jordi. El tant % de metres,velocitat i esforç del pneumàtic al passar per les rotondes no crèc que siguin les causants del desgast desigual dels pneumàtics.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Roadtech Z8 o Roadtech 01??? Finalment el Bridgestone..

Entrada Autor: Randy-650 » dg. nov. 18, 2018 1:51 pm

Jordi ha escrit: Aiii!!! Si ho veu en Randy 650!!! Era el nostre "policia" i s'encarregava de posar al grup "firmes" en qüestions d'equipament imprescindible i de l'estat de les rodes. I pobre del que no assolís els requisits mínims exigibles. :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment

Jordi
Com em coneixes, eh??? :riure

Parlant dels Z8..... no duren res, i ho diu un que no corre gens. Ja no fan gomes com abans, que et duraven perfectament 10.000 km.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”