e-tint Akari

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

e-tint Akari

Entrada Autor: Airald » ds. des. 09, 2017 10:41 pm

He topat amb un producte que segons diu sol·luciona un dels problemes que tenim molts quan anem en moto. El Sol, els canvis de llum entre dia, nit, túnels, etc... Es diu Akari AX12 i és de l'empresa e-tint.

És cert que des que hi ha cascs amb "ulleres" de sol incorporades ha set una gran millora per aquells a qui la llum ens molesta. Però aquest producte va més enllà. Es tracta d'una pantalla que es posa a l'interior de la transparent, a l'estil d'un pinlock. Bàsicament és una pantalla LCD, que aplicant tensió té la capacitat d'enfosquir-se. Això es pot fer de manera manual o bé automàticament.

Com deia, cal enganxar la làmina a l'interior de la pantalla i enganxar per fora una petita caixa que té la bateria recarregable, el controlador i els botons per accionar-ho. Un cable pla passa de dins cap a fora, cosa que sembla una mica fràgil a priori.

Imatge

No l'he vist a cap botiga física, cosa que a mi em frenaria comprar-lo. Costa poc més de 100 €.

Una cosa que em fa "por" és el color, que té pinta de ser molt fred, ja que el LCD és tirant a negre. També es pot escollir un dels altres colors (Black, Blue, Green, Red, Orange, Yellow, Pink), cosa que encara em sembla menys còmode per la vista.

També diu que fa funció anti-entelat, suposo que pel mateix principi que el pinlock, crear una cambra d'aire a la part interior de la visera.

https://e-tintproducts.glopal.com/es-ES ... aign=en_US

Algú l'ha vist? L'ha provat?

Cada cop es poden dur més gadgets al casc: el mans lliures, la càmera, el head-up display, això... potser algun fabricant farà un casc amb tot això integrat...


Salut.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”