¿L'ABS funciona en terra?

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: ¿L'ABS funciona en terra?

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. ago. 27, 2007 8:33 pm

gs12 red ha escrit:L´Abs (a les dues rodes o quatre o sis als camions o sia : totes les rodes )
només actuen per uns impulsos que reven dels sensors de les rodes,evidentment la centraleta necessita un minim d´impulsos per " saver " que ha d´actuar i evidentment una certa velocitat. :roll: BMW uns 25 Kms/h
Totalment d'acord. En qualsevol vehicle, si una de les rodes perd adherència al frenar, la frenada s'allarga. Per tant, l'ABS s'aplica a totes les rodes del vehicle.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
josepgts
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: josepgts » dc. ago. 29, 2007 9:10 am

llegint lo de que no actua a baixa velocitat ahir vaig decidir-me a probar-ho, em vaig posar a una pista de terra, vaig accelerar fins a 160km/h i vaig clavar fré, no vaig notar que actués, però al despertar a l'hospital he recordat que la meva no porta ABS :lol:

ara en serio, potser jo soc molt inocent, però per disenyar una moto hi han una pila d'enginyers dels bons que en saben un culló, i després pilots de proves, i després tests d'usuaris... voleu dir que l'abs així com altres sistemes de seguretat no deuen entrar en el moment necesari per cada tipus de moto i que no cal probar-ho, a veure si probant tindreu un susto, no sé, jo no he probat mai l'airbag del meu cotxe (i espero no probat-lo) però confio que funciona

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”