LA XARXA, MOL ÚTIL

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

LA XARXA, MOL ÚTIL

Entrada Autor: RafaCarme » dt. ago. 28, 2007 6:53 pm

Hola, segurament la majoría ja ho sabeu, pero potser hi ha algún novell com jo qu eencara no ho ha descobert i li sigui útil aquesta informació:
Aquest estiu hem sortir per primera vegada més de dos nits amb la moto I SENSE HOTEL, hem anat de camping per no tenir que reservar hotel i anar totalment per lliure.
Obviament,l'equip de camping ( tenda. matalás,1 sac dels que s'obren, etc... redueixen l'espai per l'equipatje.

Vaig comprar una xarxa a Motocard ( només hi ha un tipus ), em va costar 6 euros, i puc dir que m'ha sorprés molt gratament perque ha sigut un element molt practic a l'hora de portar algún paquet sobre el baúl.
Varem poder posar una motxilla plena, una altre bossa on portaven els anoraks i dues peces de roba que ens varen treure pel camí. Obviament eren peces que no pesaven pero que teníen cert volum.
Considero que,pel preu que té i el poc espai que ocupa plegada es un element sumament útil a l'hora de portar equipatje ( sobre tot cuand anem dues persones i varis díes).

Una salutació,

Rafa

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dj. ago. 30, 2007 2:49 am

Doncs jo acabo de tornar d'una sortida de 3 dies pel pirineu...i ves (no sé si està ben escrit) per on no se m'ha passat pel cap comprar-me'n una...i segur que li treuria profit.

Mira, missatges com aquets estan de conya ja que dieu coses que moltes de les vegades ni hi pensem i van de conya.

Anys amb moto i justament llegir aquest missatge desprès d'arribar d'una sortida farà qeu m'en compri una.

Moltes gràcies

V'sss

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. ago. 30, 2007 8:59 am

Doncs si realment es util la xarxa aquest et treu de molts apuros.
Son coses que a mida que vas fer sortides,rutes i viajtes vas aprenent.

A touratech, en venen unes fetes d'acer . Que si vas per la peninsula et serveixen per deixar la moto carregada mes tranquil.

A europa amb les de Nylon ja vas tranquil :P

Vs
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: LA XARXA, MOL ÚTIL

Entrada Autor: Miquelpericas » dj. ago. 30, 2007 8:59 am

RafaCarme ha escrit:Vaig comprar una xarxa a Motocard ( només hi ha un tipus ), em va costar 6 euros, i puc dir que m'ha sorprés molt gratament perque ha sigut un element molt practic a l'hora de portar algún paquet sobre el baúl.
Si si no tens el portapaquets de sobre el top case, es pot fer servir per alguna altra cosa? És a dir, podria fer-la servir per portar algun bulto al seient de l'acompanyant lligada a les asideres del copilot?
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Re: LA XARXA, MOL ÚTIL

Entrada Autor: RafaCarme » dj. ago. 30, 2007 10:20 am

miquelpericas ha escrit:
RafaCarme ha escrit:Vaig comprar una xarxa a Motocard ( només hi ha un tipus ), em va costar 6 euros, i puc dir que m'ha sorprés molt gratament perque ha sigut un element molt practic a l'hora de portar algún paquet sobre el baúl.
Si si no tens el portapaquets de sobre el top case, es pot fer servir per alguna altra cosa? És a dir, podria fer-la servir per portar algun bulto al seient de l'acompanyant lligada a les asideres del copilot?
Donç jo no porto el protapaquets sobre del top case, porto el baúl tal com m'ho van entregar, i les cosses que vaig posar , a la part superior i a la posterior del baúl ( per on s'obre) les vaig ajustar simplement tensant la xarxa i no es va moure res. Vaig fer Donosti-Pamplona-Barcelona, també amb pluja.

Algunes motos esportives, que no porten cap element per guardar cosses deixen la xarxa fixa, amb els ganxos enganxars per on es pot, jo les he vist en el seient de l'acompanyant i alguns en el diposit.

Espero t'hagi servit.

Una salutació,

Rafa

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. ago. 30, 2007 10:37 am

Un parell de coses.
A) La parilla sobre el top-case va molt be, jo em pensava que no feia gaire cosa i va molt be de veritat.

B) a part de la xarxa hi ha unes cintes que van molt i molt be. NOsaltres portem aixo i la xarxa (per si les mosques)
SOn aquestes
Imatge

Imatge
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dj. ago. 30, 2007 11:28 am

Steelman ha escrit:Un parell de coses.
A) La parilla sobre el top-case va molt be, jo em pensava que no feia gaire cosa i va molt be de veritat.

B) a part de la xarxa hi ha unes cintes que van molt i molt be. NOsaltres portem aixo i la xarxa (per si les mosques)
SOn aquestes
Imatge

Imatge
Interessant! :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”