ajuda bluetooth!!

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

ajuda bluetooth!!

Entrada Autor: Terracota » dg. set. 09, 2007 11:59 am

He comprat scala rider del Bond i una palm amb bluetooth. La palm s'hem connecta amb el mòbil per tant el sistema de la palm funciona. Però el telefon no troba el dispositiu del intercomunicador, i tampoc no se com fer per que la palm es connecti amb l'intercomunicador. Be si algú sap com fer-ho i em pot ajudar!! :wink:
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. set. 09, 2007 12:26 pm

Llegint les instruccions, diu això (dels Midland, però em penso que és el mateix):

-1.-Enjega el mòbil i activa la funció bluetooth

-2.-Amb la peça de l'intercomunicador apagada: apreta una estona la tecla CTLR (la de la llumeta) fins que uns LEDS de color vermell i blau comencin a alternar-se.

-3.- Segueix les instruccions del mòbil per buscar dispositius bluetooth.

-4.-Després d'uns segons de busqueda, el mòbil dirà a la pantalla: Scala Rider BT com a nou mecanisme associat, i segueix les instruccions del mòbil per sincronitzarlo.

-5.-Quan el mòbil t'ho demani, inserta 0000 com a PIN o contrasenya.

-6.-El mòbil confirmarà que la sincronització ha estat realitzada correctament.

De totes maneres passa per casa i ho mirem. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » dg. set. 09, 2007 1:46 pm

Molt bé. Ara ja he connectat el mòbil. Però la palm no. De fet la palm nomès activa el bluetooth però no te per buscar dispositius. Si algú sap com va ja sap que informi. :wink:

Es que no tinc les instruccions del scala rider.

Gràcies Randy!!
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. set. 09, 2007 6:31 pm

terracota ha escrit:Molt bé. Ara ja he connectat el mòbil. Però la palm no. De fet la palm nomès activa el bluetooth però no te per buscar dispositius. Si algú sap com va ja sap que informi. :wink:

Es que no tinc les instruccions del scala rider.

Gràcies Randy!!
Amb Palms no ho se, pero ambl es PDA's si que pots buscar dispositius, es mes quant enllaces una PDA amb un GPS BT ho fas a partir de que una PDA esta buscant altres dispositius.

Buscare a veure si per Palm, que el SO es diferent com es fa, pq entenc que la funcionalitat tambe l´ha de tenir.

Si no, tranquil una tarda que tinguem festa els dos, quedem a mig cami i investiguem que aixo de "trastejar" aparells informatics... m´agrada una mica ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: ajuda bluetooth!!

Entrada Autor: Boolean » dg. set. 09, 2007 10:34 pm

terracota ha escrit:He comprat scala rider del Bond i una palm amb bluetooth. La palm s'hem connecta amb el mòbil per tant el sistema de la palm funciona. Però el telefon no troba el dispositiu del intercomunicador, i tampoc no se com fer per que la palm es connecti amb l'intercomunicador. Be si algú sap com fer-ho i em pot ajudar!! :wink:
jo tinc el Scalarider, un SonyEricsson K800 i una Palm TX, hio han bones i males noticies:

- BONA: la conexió amb el mobil es de lo mes facil, nomes has de seguir les instruccions que venen amb l'scala. Prems el boto gran de l'scala fins que faci pampallugues blau-vermell, llavors vas a detectar mans lliures BT amb el mobil. El mobil et demanara un codi de seguretat que es 0000. ja els tindras emparellats.

- DOLENTA: Palm no te encara cap sistema per emetre audio per Bluetooth. Hi ha un software de pago (no massa car) per emetre audio stereo per BT pero nomes amb protocol A2DP (audio stereo), pero desgraciadament el Scala es mono, aixi que el programa no et detectara l'Scala. L'unica solucio per sentir l'audio de la palm al Scala, de moment i a falta de que "algu" tregui un software per emetre audio per a auriculars BT mono, es comprar l'adaptador BTAII que te Cardo, el cual et transforma qualsevol sortida d'audio jack 2.5mm (hauras de comprar un adaptador de jack 2.5 a 3.5mm que son els standards i el que te la palm) a senyal BT. Evidentment el Scala i el BTAII son de la mateixa casa i emparellen a la perfecció. En canvi les PocketPC si que tenen mes diversitat de software per emetre audio tan stereo com mono a traves del BT. Es lo dolent del PalmOS, que ve a ser el Linux de les PDAs, poc software especific.

Espero que t'hagi aclarit algun dubte.

Avatar de l’usuari
Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » dl. set. 10, 2007 2:24 pm

Be ja m'he posat en marxa. He comprat l'adaptador que m'has dit per internet. Resulta que els venedors tenen l'oficina a Terrassa (al costat de casa) i donen l'opció de recollir-ho i pagar-lo allà, per tant no he de pagar ports. Moltes gracies per l'ajuda, per arribar a aquesta informació tot sol ni de broma!!! :wink:

Ah!! l'adaptador del jack ja esta inclòs en la capsa!!

Entenc però que un cop posi l'adaptador aquest no cal comprar el programa que em deies, oi?
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dl. set. 10, 2007 3:10 pm

terracota ha escrit:Be ja m'he posat en marxa. He comprat l'adaptador que m'has dit per internet. Resulta que els venedors tenen l'oficina a Terrassa (al costat de casa) i donen l'opció de recollir-ho i pagar-lo allà, per tant no he de pagar ports. Moltes gracies per l'ajuda, per arribar a aquesta informació tot sol ni de broma!!! :wink:

Ah!! l'adaptador del jack ja esta inclòs en la capsa!!

Entenc però que un cop posi l'adaptador aquest no cal comprar el programa que em deies, oi?
no,... amb l'adaptador nomes cal que l'emparellis amb l'Scala i a correr milles!

A per cert,.... igual amb la Palm ho sentiras una mica fluix pero jo diria que el motiu es que la señal que surt de la palm es stereo, l'scala es mono i el BTAII emet en estereo pero no en protocol A2DP, per aixo ho pot sentir l'scala,... no ho he provat encara pero jo crec que amb un adaptador stereo->mono es podra sentir mes fort.

Avatar de l’usuari
Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » dl. set. 10, 2007 4:54 pm

Ja t'explicaré coma anat tot plegat, quant ho tingui tot muntat, emparallat i no se que més... :lol:
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Avatar de l’usuari
Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » dj. set. 13, 2007 6:43 pm

Bé ja ho tinc tot. però l'únic que no funciona es que el Cardo BTAII no s'emparella amb l'scala. Les instruccions estan amb angles i em sembla que ho faig bé però no aconsegueixo sentir la palm per l'scala. :cry:
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Avatar de l’usuari
Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » dj. set. 13, 2007 7:10 pm

Ja esta coi d'angles!!!!!!!!! :lol:

Tot funcionant :bow
Terracota l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 13, 2007 7:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. set. 13, 2007 7:14 pm

:jump :jump :jump
FELICITATS!!
Ara ja podras disfrutara al complet del teu equip :)
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”