¿L'ABS actua anant a saco?

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

¿L'ABS actua anant a saco?

Entrada Autor: Randy-650 » dc. set. 19, 2007 8:38 pm

He sentit dir que en apurades fortes l'ABS no et deixa controlar bé i a vegades fas més metres frenant amb ABS que sense.

Os explico: l'altre dia fent el Coll de la Pullosa, entre Calders i Tona, hi han un parell de paelles molt fortes (en Terraxaman sap de quines paelles parlo) en baixada que arribes a uns 100-120 km/h, i vaig apurar una mica la primera paella i vaig notar una cosa rara, però a la segona paella no vaig notar res. Potser tot era imaginació meva... :roll:

¿Els que heu fet tandes a circuit amb moto amb ABS (roger, tu en portes?, Javihospitalet, tú que dices?, jordi, la teva Kawa enporta?) com ho veieu?

No ho veig clar això del ABS, la veritat.... :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. set. 19, 2007 11:25 pm

Randy:

No agafis manies, l´ABS es una cosa que es allà i que fa la seva feina quan es necessari.

Tu conduiex com has fet sempre i no t´hi capfiquis. :)

L´unic lloc per carretera que es torna una mica intromissiu l´ABS es en mullat. :P :P pel demés NI CASSSSSS
Imatge

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dj. set. 20, 2007 1:42 pm

L'unica opinió que et puc donar és que estic gaire bé convençut, que dues galetes fortes si no fós per l'ABS segur que les portaria.
Sincerament penso que ajuda molt més que no pas molesta, al menys amb la meva conducció. Quan vas amb conducció agresiva o arriscada pot-ser et pot arribar a molestar, però quan vas turisticament i s'activa l'ABS, sol ser pq vadas a les hores sort ni ha.
ImatgeImatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”