Tinc botes noves? Crec que si!

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dv. set. 28, 2007 7:11 am

miquelpericas ha escrit: De totes maneres, 40€ els deu costar a la teva empresa, que en deu comprar més d'un parell. A la resta de mortals...
No home no! justament com que se'n gasten moltes les venen molt bé de preu. Això i perquè no són "de marca"!! :D Les trobareu a qualsevol botiga de material de seguretat per al treball o en ferreteries, o altres... però el preu depén de la botiga, com en tot!

Hi ha qui diu que li pesen, que li fan suar, que ..... , res, la culpa és dels peus i no de les botes! :wink: Jo n'he dut forces anys i van de conya! I com a mi no em suen els peus... Tinc un amic que justament sempre en duia per anar en moto, perquè deia que eren fortes i barates.
Potser no són el més adequat, però en comptes d'unes bambes sempre seran millor. Ara que pentsant-ho, amb la puntera de ferro atrauen els llamps????? :lol: :lol: :lol:
PS: aquestes d'en terracota m'agraden molt.
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dv. set. 28, 2007 9:06 am

Això que diré potser no agradarà peròooo...

No he entès mai com ens gastem una milionada amb la moto i després escatimem amb coses que ens hi pot anar la pell. Qui diu les botes, son el casc o la vestimenta.

Una cosa es anar a buscar bon preu dins d'una gama de qualitat i l'altra es no voler-te gastar un duro.
Josey Wales ha escrit:Hi ha qui diu que li pesen, que li fan suar, que ..... , res, la culpa és dels peus i no de les botes!
I no estic gens d'acord amb això.... la culpa no es del calçat. Una bota ben feta i de qualitat no ha de portar problemes, excepte en casos molt concrets. Una bota no val 40,- € perquè no sigui de marca.... val això perquè esta feta amb el cul. Sols es qüestió d'abaratir al màxim els costos dels EPI.

Apa...ja m'he esbravat !!!! :P :P :P :P :P

V'sssssssss

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dv. set. 28, 2007 10:09 am

Esbravat, esbravat, :lol: però en aquest cas:
Una bota no val 40,- € perquè no sigui de marca.... val això perquè esta feta amb el cul.
crec que NO, que a molta gent els fa un molt bon servei i hi caminen bona part sinó tota la jornada, encara que no costin tants calers, i per això no crec que estiguin tant mal fetes. :D I normalment el paga l'empresa, el calçat de seguretat. :P
Tot i així, si mirem els moters de Harleys i semblants, tampoc no porten botes expresses per anar en moto, oi?? 8) Em sembla que mentre sigui un calçat resistent per a cas de caiguda no importa tant l'especificitat.
Salut!
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dv. set. 28, 2007 10:38 am

Josey Wales ha escrit:crec que NO, que a molta gent els fa un molt bon servei i hi caminen bona part sinó tota la jornada, encara que no costin tants calers, i per això no crec que estiguin tant mal fetes. :D
Mira, el PVP d'un producte es desglossa així:

COST
% Despeses ESTRUCTURA
% Despesses de SECCIÓ
% BENEFICI
% Despesses FINANCERES
% Despesses COMERCIALS

Si fas un cas fictici i li vas restant al PVP tots aquests conceptes veuràs el COST REAL i quedaràs acollonit del que et donen per dos rals... o sigui totalment incompatible amb la qualitat.
Josey Wales ha escrit:I normalment el paga l'empresa, el calçat de seguretat. :P
Per això mateix ho dic :wink: :wink:
Josey Wales ha escrit:Tot i així, si mirem els moters de Harleys i semblants, tampoc no porten botes expresses per anar en moto, oi?? 8)
Ahhhh... però les HD son motos????? :twisted: :twisted:

V'ssssssss

PD: M'estàs alegrant el dia !!!! :b9 :b9 :b9 :b9

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dv. set. 28, 2007 8:30 pm

QSC ha escrit:Ahhhh... però les HD son motos????? :twisted: :twisted:
Ja, ja, algu de per aquí que sí que en té d'aquestes motos ja t'ho explicarà si ho són o no! :P
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. set. 28, 2007 8:50 pm

QSC ha escrit: No he entès mai com ens gastem una milionada amb la moto i després escatimem amb coses que ens hi pot anar la pell. Qui diu les botes, son el casc o la vestimenta.

Una cosa es anar a buscar bon preu dins d'una gama de qualitat i l'altra es no voler-te gastar un duro.
Eh, eh!!!!

Que jo sóc el primer en gastar-me una milionada en equipament, sols que vaig mirar com anaven per anar en moto. No vol dir que me les fiqui sempre, eh? Perquè precisament ara em vull comprar unes botes ràcing, que em sembla que les Alpinestars Ridge que porto no fan el pego amb la Bandit. :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. oct. 01, 2007 7:28 pm

QSC ha escrit:Això que diré potser no agradarà peròooo...

No he entès mai com ens gastem una milionada amb la moto i després escatimem amb coses que ens hi pot anar la pell. Qui diu les botes, son el casc o la vestimenta.

Una cosa es anar a buscar bon preu dins d'una gama de qualitat i l'altra es no voler-te gastar un duro.
Josey Wales ha escrit:Hi ha qui diu que li pesen, que li fan suar, que ..... , res, la culpa és dels peus i no de les botes!

I no estic gens d'acord amb això.... la culpa no es del calçat. Una bota ben feta i de qualitat no ha de portar problemes, excepte en casos molt concrets. Una bota no val 40,- € perquè no sigui de marca.... val això perquè esta feta amb el cul. Sols es qüestió d'abaratir al màxim els costos dels EPI.

Apa...ja m'he esbravat !!!! :P :P :P :P :P

V'sssssssss

:eyes ¡¡¡¡ HOSSSTISSS !!!!!

Jo no gossava dir tot el que has dit. :bow

Deu ser que em torno vell.
Ho vaig escriure,ho juro.Peró pensant en el que diran ,que si buscaraons,etc etc,... Em vaig tallar. :oops:

Comparteixo tot el que has dit. :wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. oct. 01, 2007 7:41 pm

Josey Wales ha escrit:Esbravat, esbravat, :lol: però en aquest cas:
Una bota no val 40,- € perquè no sigui de marca.... val això perquè esta feta amb el cul.
crec que NO, que a molta gent els fa un molt bon servei i hi caminen bona part sinó tota la jornada, encara que no costin tants calers, i per això no crec que estiguin tant mal fetes. :D I normalment el paga l'empresa, el calçat de seguretat. :P
Tot i així, si mirem els moters de Harleys i semblants, tampoc no porten botes expresses per anar en moto, oi?? 8) Em sembla que mentre sigui un calçat resistent per a cas de caiguda no importa tant l'especificitat.
Salut!
:eyes Tens rao ,molta gent hi camine tota la jornada amb aquest tipus de bota.

¿ Tu hi camines tota la jornada amb aquest tipus de bota?

Jo, SIIIIII !!!!! Hi saps que hi penso de aquet tipus de calçat:

¡¡¡¡ QUE ES UNA AUTENTICA MERDA !!!!!!!! (HO SENTO)

Es cert: El compra la empresa, i per aixó mateix no es gasten ni un duro.
Mireu preus de botes de seguritat i veureu que unes bones botes ,no valen el que dieu. Normalment costen més.

¿ i que es aixó de que els Harlistes no compren botes de anar amb moto?

Igual es que has vist a un que pense que les millors botes per anar en moto : SON LES DE ANAR A PESCAR!!!!!

Els Harlistes (molts de ells) , es compren botes de anar en moto ,de una marca molt coneguda:

HARLEY DAVIDSON. :wink:

En cuant a que no importe si es especific, si es resistent en cas de caiguda.
Per aquesta regla de tres ,hens podem posar el casc de anar a la OBRA,per anar en moto?? :shock:

P.D: ¿ ANDE ME METIO ? :666
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. oct. 01, 2007 7:44 pm

Randy-650 ha escrit:
QSC ha escrit: No he entès mai com ens gastem una milionada amb la moto i després escatimem amb coses que ens hi pot anar la pell. Qui diu les botes, son el casc o la vestimenta.

Una cosa es anar a buscar bon preu dins d'una gama de qualitat i l'altra es no voler-te gastar un duro.
Eh, eh!!!!

Que jo sóc el primer en gastar-me una milionada en equipament, sols que vaig mirar com anaven per anar en moto. No vol dir que me les fiqui sempre, eh? Perquè precisament ara em vull comprar unes botes ràcing, que em sembla que les Alpinestars Ridge que porto no fan el pego amb la Bandit. :lol:
Si te gastes una millonada en equipament, no entenc lo de aquestes botes, de veritat. :shock:

I, a aquest pas semblaras la Himelda Marcos, amb tantes sabates per anar en moto. :wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. oct. 01, 2007 7:47 pm

Ostresssssssssss....... el que no volia dir res !!!!!

A tu també t'han alegrat el dia ehhhh ???????????

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

V'ssssssssssss

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. oct. 01, 2007 7:49 pm

J@N LINCE ha escrit: Si te gastes una millonada en equipament, no entenc lo de aquestes botes, de veritat. :shock:
Curiositat, company, curiositat. :wink: I repeteixo, no les he comprades!
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. oct. 01, 2007 8:05 pm

Randy-650 ha escrit:
J@N LINCE ha escrit: Si te gastes una millonada en equipament, no entenc lo de aquestes botes, de veritat. :shock:
Curiositat, company, curiositat. :wink: I repeteixo, no les he comprades!
Si es per curiositat:

M`agradaria comentar el seguent, només per "curiositat" ,i encara que no sigui el cas que comentem: Utilitzar el material de la empresa, per feines que no siguin especificament per a la empresa pot porta a problemes.

M`explico: A la meva empresa teniem unes ulleres fosques 8) ,per tallar amb el soplet que eren la canya, doncs quant l`empresa va veure que la gent les feia anar per anar pel carre, :Saltant anar en bici,etc... Les va deixar de comprar. :cry:

Si al teu lloc de treball,cundeix l`eixemple, i teniu la sort de que les botes que compren son bones: Igual les deixen de comprar. :roll:

¿no trobes? :wink:

P.D: Una braçada. :cerv
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. oct. 01, 2007 8:14 pm

QSC ha escrit:Ostresssssssssss....... el que no volia dir res !!!!!

A tu també t'han alegrat el dia ehhhh ???????????

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

V'ssssssssssss
¡¡¡ Es que la teva irreverencia ,em porte pel costat fosc !!!! :bow :bow
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dt. oct. 02, 2007 11:10 am

J@N LINCE ha escrit: Tens rao ,molta gent hi camine tota la jornada amb aquest tipus de bota. ¿ Tu hi camines tota la jornada amb aquest tipus de bota?
Jo, SIIIIII !!!!! Hi saps que hi penso de aquet tipus de calçat:
¡¡¡¡ QUE ES UNA AUTENTICA MERDA !!!!!!!! (HO SENTO)
Es cert: El compra la empresa, i per aixó mateix no es gasten ni un duro.
Mireu preus de botes de seguritat i veureu que unes bones botes ,no valen el que dieu. Normalment costen més.
Josey Wales ha escrit:Hi ha qui diu que li pesen, que li fan suar, que ..... , res, la culpa és dels peus i no de les botes! Jo n'he dut forces anys i van de conya!
I en segueixo duent!! :lol: :lol: Des dels 30 i poc euros de les sabates tipus "bamba" a les botes que deuen valdre cap a 50 o 60, crec que és un preu del tot raonable! :lol: :lol:
J@N LINCE ha escrit:¿i que es aixó de que els Harlistes no compren botes de anar amb moto?
Igual es que has vist a un que pense que les millors botes per anar en moto : SON LES DE ANAR A PESCAR!!!!!
Els Harlistes (molts de ells) , es compren botes de anar en moto ,de una marca molt coneguda:
HARLEY DAVIDSON. :wink:
Bé, sí, deus tenir raó amb això perquè molts, no tots, dels HD's que es veuen pels carrers de per aquí són força pijos. :D
J@N LINCE ha escrit:En cuant a que no importe si es especific, si es resistent en cas de caiguda.
Per aquesta regla de tres ,hens podem posar el casc de anar a la OBRA,per anar en moto?? :shock:
P.D: ¿ ANDE ME METIO ? :666
No, per què el casc ha de ser homologat per anar en moto. En canvi, les botes, tot i que serà millor que estiguin pensades per a a quest us, sempre pots trobar unes altres botes no pensades per anar en moto però igual o més resistents, com per exemple algunes militars. :P

A mi sí que m'alegreu el dia!!! :lol: :lol: :lol:
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dt. oct. 02, 2007 11:14 am

Utilitzar el material de la empresa, per feines que no siguin especificament per a la empresa pot porta a problemes.
És clar, no cal robar res a l'empresa, que ja en venen! I si l'empresa controla bé el material tampoc no ha de passar això doncs ja no hi haurà opció a malversar-lo. :wink:
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. oct. 05, 2007 2:21 am

Holaaaa,
Terraxaman ha escrit:Hola nois/es:


El problema d'aquestes botes és que no estan pensades per anar en moto...
Les botes de moto no serveixen de res fins que tens una caiguda, llavors és quan pots determinar si has fet una bona compra, el fet de que la majoria protegeixin les "espinilles" i més a munt del turmell´està pensat precissament per aixó...
Jo crec que encara que siguin molt més cares sempre seràn millors unes botes de moto...


V'ssssssssssss

Totalmet d'acord amb el que dius!!!

Segurament ofereixen mes protecció que les sabates que porto per anar a treballar, però la protecció del turmell i part baixa de la cama no hi ha color si les compares amb unes botes d'anar amb moto.

Jo potser les portaria per anar a pasejar, però no per fer una sortida en moto, podeu dir-me desconfiat!!! :?


:( :( :(
Sort,

Avatar de l’usuari
Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dv. oct. 05, 2007 6:51 am

a la nostra empresa las venem, som distribuidors de Panter, si voleu vindra algu i veura lo que tenim.
el preu no es problema, es força competitiu.
http://www.mausa.es/index.php?pag=3&cat ... ería&nv1=4

salut
SOCI A.M.M. 16284

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. oct. 07, 2007 2:30 pm

Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dg. oct. 07, 2007 2:57 pm

Hola:
Doncs es veuen prou bé unes botes així. Porten cremallera o sols velcros??
També he recordat que hi han les botes Dr. Martin's -Sí, com les dels skinheads- que són molt altes i fermes. Tot i així en vaig provar unes, i eren massa rígides pel meu gust, però segur que eren força resistents. :)
ImatgeUnforgiven

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”