KITS XENON O BIXENON

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
GUS
Presentats
Entrades: 32
Membre des de: dc. set. 26, 2007 10:10 pm
Ubicació: Catalunya is not Spain

KITS XENON O BIXENON

Entrada Autor: GUS » ds. oct. 27, 2007 11:48 am

Que en sabeu dels kits XENON o BIXENON PER MOTO? :idea:
Sabeu si pots tenir algun problema al passar la ITV?
Havia pensat en posar-me'n un,però vull assegurar-me abans.
Hi ha moltes pagines que en parlen i en venen,dient que estan homologats,pero...jasabem tots que fan alguns per vendre.
Si algú se n'ha muntat un,agrairïa que m'ho fessiu sabre.Gracies.
:eyes

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. oct. 27, 2007 2:39 pm

NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » ds. oct. 27, 2007 9:08 pm

Codi: Selecciona’ls tots

CONDICIONES LEGALES
 

Los KITs de transformación xenon, están fabricados bajo rigurosa normativa internacional, que transformará su vehículo, dotándolo de mayor seguridad y prestaciones en conducción nocturna.

Según la legislación vigente, es necesario realizar una homologación en el Ministerio de Industria. De no ser así, no es apto para la circulación nocturna en carretera, quedando relegado a competiciones, concentraciones tunning, carreras 4x4 o cualquier otro tipo de práctica en circuito cerrado.

Los requisitos necesarios para la homologación son:

 - Instalación de lavafaros automáticos 

 - Sistema de regulación automática en altura de los faros. 


Si su vehículo no posee dichos elementos y no está homologado para ello, no podrá pasar la I.T.V.
 

Sin embargo, los kits de xenon distribuidos por Web Developer Group son sumamente sencillos de cambiar, pudiéndose cambiar por las antiguas lámparas halógenas en cuestión de minutos
Resumint: que no són legals, però que els podeu canviar ràpidament abans de passar l'ITV :twisted: (això és incitar a la ilegalitat, no? :roll: )
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. des. 24, 2007 4:43 pm

Ojo amb les Gs 1200 i altres BMW = marca avaria de bombeta fosa ,amb triangle Groc al display ....

s´instala ( kit H7 ) amb menys de mitja hora i fa tanta llum amb les de cruze que quan posses les llargues " ni es noten " 8) 8) 8) (la majoria de gent nomès les munta a les curtes.)

s´ha d´enganyar al CANBUS perqué es pensi que gasta 55 Watts. ( el consum del transformador es 35 W). N´hi ha algún altre al mercat que si que porta resistència ? per " enganyar" i evitar missatje d´avaria :arrow: el mateix amb els pilots de darrera de leds. :idea: :idea: :idea:

Els que circuleu molt amb cotxe a la nit i porteu fars " normals halògens" es absolutament recomenable, la nit es fa dia..... :roll: :roll: i la despessa no es gaire. :arrow:
Imatge

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. des. 27, 2007 9:44 pm

gs12 red ha escrit:Els que circuleu molt amb cotxe a la nit i porteu fars " normals halògens" es absolutament recomenable, la nit es fa dia..... :roll: :roll: i la despessa no es gaire. :arrow:

Jo he parlat amb motarres que també porten xenó a les Pan's € i a les Goldwing's (eh Jesus ?) que n'estan contentíssims, diuen que el canvi és brutal. Fins i tot jo m'havia plantejat de posar-les però no circulo gaire de nit i amb les que tinc ja em van prou bé.


Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”