interessant dispositiu... (GPS Bluetooth)

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

interessant dispositiu... (GPS Bluetooth)

Entrada Autor: ARBE » dt. oct. 30, 2007 5:06 pm

veureu,

Tinc un Asus R2H pel cotxe, per fer anar amb Compegps, resulta que el gps integrat que porta és una basura integral inservible.

He fet probes amb gps externs bluetooth, de prestat, i buscant buscant per comprar he trobat alguna cosa interessant, i volia compartir per si a algú li és útil. He mirat més de 20 models diferents per triar això que us poso aquí .

Hi ha una marca que sembla que té els millors considerats, i més aclamats (amb la prudència que dic 'sembla'), perquè tenen el nou chipset MKT (més sensible, més precís, menys consum), treballa amb 32 canals, i té un sistema d'autoapagat quan no hi ha comunicació que li dona fins 450 h en stand by i 32 h d'autonomia 'rulant'

són els Qstarz, 3 models a destacar:

BT-818, GPS BT

BT-Q1000, ep ! és data logger, osigui ell sol sense res va guardant el track, un botonet per guardar waypoints, i després el pots descarregar i directament en format google earth !!!

BT-Q1200 igual que el Q1000, assobre amb placa solar

http://www.gpsparatodos.com/qstarz-btq1 ... p-652.html

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. oct. 30, 2007 8:51 pm

Ep! Jo tinc el Qstarz BT-Q818, que és la versió anterior a la que apareix en aquesta web. Funciona molt bé i és força petitet. El faig servir conjuntament amb la PDA per a tenir navegador.

Si em dones a escollir entre les tres versions que ens has mostrat, em quedaria amb el BT-Q1000. Si realment guarda tot el track, és un gran invent! :)

PD: Algú sap com fer-ho amb el TomTom? ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. oct. 31, 2007 9:15 am

trobo molt interessant que guardi el track, p.ex. per caminar, o bici, també moto, con cal portar tots els catxivatxes.
A més el botonet per marcar el way point és un punt.
I que el fitxer sigui compatible directament amb goggle earth és el no va más.

aquí pots trobar de tot pel tomtom:

www.tomtomgps.net

en el fòrum, hi ha un per cada model, programes, manuals, etc...

http://www.tomtomgps.net/foro/index.php ... 48e92ad460


m'el vaig patejar buscant el suport de la moto, i també un programa per fer de tripmaster al cotxe per seguir rutòmetres i que el copi pugui anar posant a zero el parcial, que si no se m'acumula la feina !

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”