Top Case

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dj. gen. 25, 2007 8:17 pm

És cert atramuntanat, el de la casa ja, el baig mirar ja, però el veia bastant petit, però esta bé també.

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dj. gen. 25, 2007 8:30 pm

PereBMW ha escrit:És cert atramuntanat, el de la casa ja, el baig mirar ja, però el veia bastant petit, però esta bé també.
molt petit, si, per portar els 4 papers i la camara de fotos de la feina es suficient, hehe si volgues portar al nano com tu, ho tinc cardat, deu pesar 90 kilos :lol:
el que jo noto que, quan el trec, l'aerodinamica de la moto millora un colló, un amic meu te una moto igual i te un givi de per portar 2 cascos i des del darrera sembla l'Enterprise 8)
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. gen. 25, 2007 10:08 pm

Holaaaaaa,

En el tema de l'estetica em sembla que el top no li queda be a casi cap moto, i dic casi per si de cas. Però el que no te preu es la comoditat que et dona. En el meu cas ja m'he acotumat a portar-lo quan sortim i penso que no en tindre prou per guardar els cascs i la roba. Realment la comoditat val qualsevol concesió a l'estética.


:wink: :wink: :wink:
Sort,

Avatar de l’usuari
Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dj. gen. 25, 2007 10:32 pm

Ben cert Albert,són més guapes sense les caixes, peró als dos dies et dones conta que fan falta, aquest cop guanya la practicitat. I aixó que jo practicament només la trec per pasejar o petites coses, que no la utilitzo per treballar ni per anar-hi.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”