Acoplament baul

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Acoplament baul

Entrada Autor: Deivid » dl. març 03, 2008 11:31 pm

Bones a tothom,

vaig veure en algún missatge que algú de vosaltres s'havia possat una "parrilla" a sobre del baul per portar una bossa o un altre paquet, però no he sabut trobar-ho.

El tema es que igual a l'estiu fem un viatge pels alps italians amb uns amics i la Montse (pobreta ella :oops: ) diu que li faltarà espai per portar mes roba, sabates, neceser i ves aaber quantes coses mes, per lo que amb les alforjes, la bossa sobre-dipòsit i el baul es possible que no tinguem prou pels 10-15 dies...en fi :wink:

Com no sé on mes puc portar coses (no serveix barret de copa ple de "trastos") m'he enrecordat que algú de vosaltres va escriure alguna cosa al respecte. Algú pot ajudar-me? es que m'en vull anar 15 dies amb la moto i no vull que el tema aquest sigui un impediment.

Doncs aixó...moltes gràcies pels sabis consells.

V'sss

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. març 03, 2008 11:52 pm

La "parrilla" que comentes es un accesori de Givi que es diu "portapaquetes metalico". Ara no recordo el preu però no hi ha problema en trobar-lo.

Aqui el tens, es a la maleta Maxia, però ni ha per tots els models:
http://www.givi.es/caschi_borse_bauli_a ... CO_ID=4033


Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dt. març 04, 2008 12:18 am

Joé quina rapidessa. Moltes gràcies siono1000. No m'enrecordat de dir que justament es un baul Givi.

Una pregunta tonta...oi que no pot treure i possar? d'heu foradar el baúl, no?

Apa doncs...mes gràcies

V'sss

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. març 04, 2008 8:49 am

Deivid ha escrit:Una pregunta tonta...oi que no pot treure i possar? d'heu foradar el baúl, no?
Bones!!!

Correcte, s'ha de foradar el bagul... però una vegada col.locat no cal treure-ho, no molesta!

També pots mirar de posar-te un "petate" en comptes del bagul, com per exemple els de Touratech/Louis/etc...

Un exemple

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dc. març 05, 2008 12:20 am

Uix no...moltes gràcies Carles, però prefereixo el baul ja que porto el respaldo per ella. A part el baul ja es prou gran i estèticament no m'agraden gens els petates aquets, però suposo que son gustos :wink: .

Em decanto per la parrilla segur.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. març 05, 2008 8:38 am

Una altra opcio es mirar unes maletes de mes capacitat que les alforges.

Pensa que la parrilla no es la repera hi pots posar coses pero no pots carregar en exces el topcase, ja que el suport per bo que sigui pateix molt amb el pes i pq esta a "fora" de la moto , aixi que qualsevol clot,.....

De totes maneres no patiu per la roba!!
A) la major part del temps aneu vestit de moto. Poca cosa mes necessitareu ;)
B) Als hotels,campings,ciutats...sempre trobareu algun lloc on fer la bogada. aixi que no cal pendre 5 pantalons per cada un, amb un parell ja feu ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. març 05, 2008 9:11 am

Steelman ha escrit:Una altra opcio es mirar unes maletes de mes capacitat que les alforges.

Pensa que la parrilla no es la repera hi pots posar coses pero no pots carregar en exces el topcase, ja que el suport per bo que sigui pateix molt amb el pes i pq esta a "fora" de la moto , aixi que qualsevol clot,.....

De totes maneres no patiu per la roba!!
A) la major part del temps aneu vestit de moto. Poca cosa mes necessitareu ;)
B) Als hotels,campings,ciutats...sempre trobareu algun lloc on fer la bogada. aixi que no cal pendre 5 pantalons per cada un, amb un parell ja feu ;)
C) Si no porteu tanta roba, ja teniu excusa per anar-ne a comprar ;) (cuidao la VISA, jejeje)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dc. març 05, 2008 9:31 am

Si aneu 10 dies amb les el que tens i una mica de cura amb la roba ja teniu suficient, si aneu 15 dies és millor portar unes maletes amb més espai. :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7588
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. març 05, 2008 3:42 pm

Sobretot, digues a la Montse:
Res de secadors, res de canvi de calçat, res de menjar pel camí, res que faci bulto i no et caldrà res més...

Una abraçada i records.

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dc. març 05, 2008 8:12 pm

si si...dieu-li aixó a ella :wink: jo amb uns pantalons uns "gajumbus" i una semarreta ja faig, je je.

No, ja ho sé que no cal molta roba, però es que a ella li "tira" una mica enrera aixó i vull buscar-li solucions. Jo per mí ja les tinc, us ho asseguro.

En fi, espero que amb la sortida de setmana santa recapaciti i es decideixi d'una vegada :wink:

Steelman, es que prefereixo les alforjes, per 3 o 4 cops l'any no vull possar ferros a la moto, no m'agraden gens estèticament.

Miquelpericas, noooo la visa noooo, que se la "fundeee" li dic aixó i fijo que ni s'ho pensa.... :oops: menys mal que ella no llegeix aquestes coses si no.. :patada

Alucinamaripili...a tu et fotré una colleje el proper cop que et vegi,recorda-m'ho plis. :wink:

Gràcies per les respostes.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. març 05, 2008 11:28 pm

Per cert, has ficat la presa de corrent del moto ja? :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dj. març 06, 2008 10:20 pm

Doncs sí, aprofitant una revisió de la moto els hi vaig dir que ho possessin i de conya. El que passa es que encara no tinc el Tom tom ni Pda ni res :oops: ....per lo que com no possi el mòbil a carregar ja em diràs.

Ah, m'enrecordo que t'hede donar 1 euro encara, eh? que per cert, l'altre dia em van fotre l'enganxina al carrer (a Barcelona mentres treballaba) cagunlou !!! que cabr..s.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”