Roba de motorista!!!!

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Rubenmlll
Presentats
Entrades: 21
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 6:26 pm
Ubicació: Tarragona

Roba de motorista!!!!

Entrada Autor: Rubenmlll » dj. feb. 08, 2007 6:40 pm

Hola companys. En aquests mesos en els que estem, que ja fot bastant de fred, m'han sortit uns dubtes pel que fa a l'equipament.

Fins ara nomes tenia la meva jaqueta AlpineStars de cordura, mes aviat curteta, que no es ni impermeable, i que pal estiu m'ha anat de conya!!. Pero es clar, vaig agafar la moto ara amb aquest fred, i s'hem varen cogelar els ronyons, les cames i els peus...

Aixi que farà un parell de setmanes vaig optar per comprarme unes botes i uns pantalons de gotex, es a dir impermeables.

Ara el dubte que hem queda es si aquests mateixos pantalons hem serviran tot l'any o m'haure de comprar uns altres (es ad ir tindre uns per l'estiu i uns altres per l'hivern).

Estaria be que exposiu en aquest apartat del foro l'equipament que teniu vosaltres, quant feu servir un, quant l'altre..... Aixi els que siguem una mica "novatos" en aquest tema, agafem una mica d'idea.

Moltes Gracies i V'ssssss a tots!!!!!

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. feb. 08, 2007 6:42 pm

Jo com ja t´he comentat crec que els pantalons sense folre els pots portar a l´estiu.
Aixo si, no aniras fresquet pero ho podras soportar (si no ets molt caluros i la teva moto no fa molta calor)

De totes maneres de calor forta nomes son (ara com ara) dos mesos. Amb el que jo em compraria uns pantalons com els que comentes i sempre estas a temps a l´estiu de comprarte alguna cosa mes fresqueta

VS
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dj. feb. 08, 2007 7:09 pm

Steelman ha escrit:Aixo si, no aniras fresquet pero ho podras soportar (si no ets molt caluros i la teva moto no fa molta calor)
Ho hauríem de matisar mes això ... amb la cordura pots anar "trampejant" el tema mes o menys mentre vas damunt la moto ... però quan baixes i camines 200 mts . per veure una església o qualsevol roc !!!... mare meva !!!! com s'enganxa això !!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

V'ssssssss

Avatar de l’usuari
johnnyenglish
Presentats
Entrades: 25
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:25 am

Entrada Autor: johnnyenglish » dv. feb. 09, 2007 11:04 am

Hola a tots,

Crec que en QSC te molta raò. A´l´estiu, dalt de la moto potser s´aguanta, però quan paris...
Hi ha una opciò que jo no puc provar per la talla, pero habia pensat que uns pantalons draggin jeans amb les proteccions de genoll, podria anar molt be.

Salut i gass

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dv. feb. 09, 2007 11:14 am

johnnyenglish ha escrit:Hi ha una opciò que jo no puc provar per la talla, pero habia pensat que uns pantalons draggin jeans amb les proteccions de genoll, podria anar molt be.
Dono fe de que van molt be, tan jo com Júlia portem pantaló i caçadora i es de les millors compres que he fet en vestimenta.

Es mes, quan ja no fa tan bo ... aquells dies que no fa fred ni calor, també van de conya (no se si serà per el kevlar)

V'ssssssss

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. feb. 09, 2007 2:32 pm

Ara quan comenci a fer més bon temps aniré a veure en dragginjeans i compraré la roba per la primaver i l'estiu. No vull tornar a patir la calor de l'any passat.


V'ssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. feb. 09, 2007 2:42 pm

El que hem de fer un dia es trucar al dragginjeans i anar a esmorzar a Vallgorguina amb ell, i que ens ho expliqui.

Aviam si ens fiquem en contacte amb ell..... :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. feb. 09, 2007 2:47 pm

Randy-650 ha escrit:El que hem de fer un dia es trucar al dragginjeans i anar a esmorzar a Vallgorguina amb ell, i que ens ho expliqui.

Aviam si ens fiquem en contacte amb ell..... :wink:

Per mi ja el pots trucar i quedar, millor un dissabte al demati que te oberta la botiga, a la tarda tanca, i així ens podrà ensenyar el que té i aconsellar-nos i poder escollir amb tranquilitat.

V'sssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. feb. 09, 2007 4:57 pm

Jo aquests dies he estat parlant amb ell.
Crec que esta ben liat amb la feina i tot aixo.

De totes maneres per trucar no costa res ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Jumperracing
Presentats
Entrades: 77
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Jumperracing » dv. feb. 09, 2007 5:21 pm

Ja se que la roba d'anar en moto no es barata però si per el dia a dia no tenim només uns pantalons i una camisa per anar en moto tampoc hauria de ser així. Jo tinc un equip pèr l'estiu que va de conya, el teixit és ple de forats petits ventilat i porta totes les proteccions habituals. Val molt la pena per la comoditat que et dona tant per anar en moto com per passejar.

La cosa es complica quan vols que a més de comoditat sigui impermeable. A l'estiu això es pot resoldre amb un simple paravents per sobre la jaqueta, va realment bé.
Jumperracing!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. feb. 09, 2007 5:32 pm

Jumperracing ha escrit: Jo tinc un equip pèr l'estiu que va de conya, el teixit és ple de forats petits ventilat i porta totes les proteccions habituals. Val molt la pena per la comoditat que et dona tant per anar en moto com per passejar.

La cosa es complica quan vols que a més de comoditat sigui impermeable. A l'estiu això es pot resoldre amb un simple paravents per sobre la jaqueta, va realment bé.
Això ho tenim molts del fòrum. Jo mateix, per exemple, porto la jaqueta Ixon Carbonic i uns pantalons Clover Air.

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dv. feb. 09, 2007 11:44 pm

La veritat que el tratje "normal" de cordura sense el forro interior ,a l`estiu, com ja ha dit d`altre gent en pic baixes de la moto es insoportable.
Per lo menos a l`agost a Salou es per morirse. :twisted:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » ds. feb. 10, 2007 2:51 am

Si aneu a Vallgorguina a esmorzar amb ell no podrà estar per la feina......no ho sé, dic jo. :D

De tota manera: Compte amb les bruixes per allí dalt !!! :lol:
ImatgeUnforgiven

Rubenmlll
Presentats
Entrades: 21
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 6:26 pm
Ubicació: Tarragona

Ja he fet una compra!!

Entrada Autor: Rubenmlll » dl. feb. 12, 2007 7:53 pm

Moltes gracies a tots per les vostres respostes, mes o menys m'han aclarat certs dubtes.

Al final vaig pujar aquest cap de setmana i hem vaig comprar una jaqueta dainese + la protecció de l'esquena, que junt amb els pantalons dainese i les botes alpinestars, ja tinc tot l'equipament per pasar l'hivern.

Aixo dels "dragginjeans" jo no sabia que existien. Seria una molt bona opcio mirar-me'ls per l'estiu, junt amb una jaqueta impermeable, pero mes fresqueta que la que m'he comprat.

VV'ss a tots i gracies

Avatar de l’usuari
Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dl. feb. 12, 2007 9:46 pm

James_Bond ha escrit:Ara quan comenci a fer més bon temps aniré a veure en dragginjeans i compraré la roba per la primaver i l'estiu. No vull tornar a patir la calor de l'any passat.


V'ssssssss
007
Jo, també m'apunto.
Dissabtes matí.
Aviseu !!
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Avatar de l’usuari
Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dj. març 29, 2007 12:03 am

James_Bond ha escrit:
Randy-650 ha escrit:El que hem de fer un dia es trucar al dragginjeans i anar a esmorzar a Vallgorguina amb ell, i que ens ho expliqui.

Aviam si ens fiquem en contacte amb ell..... :wink:

Per mi ja el pots trucar i quedar, millor un dissabte al demati que te oberta la botiga, a la tarda tanca, i així ens podrà ensenyar el que té i aconsellar-nos i poder escollir amb tranquilitat.

V'sssssss
007


Ramón, poseu data; segur que hi ha gent interessada am els Draggin Jeans
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Avatar de l’usuari
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Re: Roba de motorista!!!!

Entrada Autor: RafaCarme » dt. abr. 03, 2007 2:06 pm

Rubenmlll ha escrit:Hola companys. En aquests mesos en els que estem, que ja fot bastant de fred, m'han sortit uns dubtes pel que fa a l'equipament.

Fins ara nomes tenia la meva jaqueta AlpineStars de cordura, mes aviat curteta, que no es ni impermeable, i que pal estiu m'ha anat de conya!!. Pero es clar, vaig agafar la moto ara amb aquest fred, i s'hem varen cogelar els ronyons, les cames i els peus...

Aixi que farà un parell de setmanes vaig optar per comprarme unes botes i uns pantalons de gotex, es a dir impermeables.

Ara el dubte que hem queda es si aquests mateixos pantalons hem serviran tot l'any o m'haure de comprar uns altres (es ad ir tindre uns per l'estiu i uns altres per l'hivern).

Estaria be que exposiu en aquest apartat del foro l'equipament que teniu vosaltres, quant feu servir un, quant l'altre..... Aixi els que siguem una mica "novatos" en aquest tema, agafem una mica d'idea.

Moltes Gracies i V'ssssss a tots!!!!!
Jo crec que com el principal problema que exposas es el tema del fred, et donaré la meva/nostra opinió:

Jo no escatimaría en comprar un bon equip ( en aquest casos jo crec que val la pena fer un esforç).
Així, a grans trets et diría:

Xaqueta i pantaló de cordura, que sigui impermeable i amb membrana Goretex o similar, amb folre termic extraible.

Es cert que a l'estiu, sense el folre es pot anar, i es soportable ( jo soc molt calurós).
Obviament si has de caminar molta estona i la cordura no es el més comode, per aixó et diría: porta't uns texans i et canvíes el pantaló.
( Es el mateix que faríes si anesis d'excursió ab pantaló curt i tinguesis fred, donç suposo que et posaríes potser un impermeable,no?)

No hi ha cap peça que cumpleixi totes les funcions que volem, hem de cedir sempre en alguna cosa:
Si tenen forats, també entra més el fred i a lo pitjor, l'aigua, si son frecos no tapan tant el fred, si son més tapats, donan mes calor,etc...

La nostra experiencia ( que no em teníem cap anterior) va ser la següent:

Després de posar-nos una mica al corrent del tema Marques, qualitats, Goretex,etc.., i havent vist ja alguns preus a Barcelona, varem pujar a Andorra, varem anar a la casa Dainese ( entrant a má esquerra ja en el casc urbá), i varem trobar molta diferencia de preu en la xaqueta, en un model que canviava una mica aquell any, i ens varem comprar, tot Dainese:
Chaqueta mod. Tambora
Pantalons mod. Odessa ( ajustables a la xaqueta)
Botes model crec que T-22

Si vols veure les característiques mira a Motoralia.

Nosaltres estem molt satisfets amb la compra ( i la Carme es molt molt fredolica i está molt contenta amb aquest equip).

Espero que et serveixi,

Rafa

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”