Consulta neumatics

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Truenus
Presentats
Entrades: 72
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 9:35 pm
Ubicació: Sant Pere de Torelló

Consulta neumatics

Entrada Autor: Truenus » ds. ago. 30, 2008 9:48 pm

Hola tots, aprofito a escriure que fa molt temps que no ho faig, avui m´han demanat quins neumatics podien montar a una SUZUKI GSX 1100 F? jo ni ideia, bueno si, suposo que com mes cara sigui mes bona es, i no vol pas fer racing, diu que ja li ha pasat l´edad.

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » ds. ago. 30, 2008 10:24 pm

Ostres...!!!

es un model que en vaig mirar molt en el seu moment i que feia temps que ni hi pensava.
Aqui et deixo una plana amb totes les especificacions.

http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX1100F.shtml

El tema dels pneumàtics en sembla que s'haurà de conformar amb el que trobi ja que actualment no en te massa oferta amb les seves mides. :?

Per els que els hi agrada la "modernitat" dir que ja sortia de fàbrica amb una pantalla movil que es podia ajustar segons la velocitat i 136 cv de rés. :wink:

salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. ago. 30, 2008 11:05 pm

Com ja ha dit en siono1000, al ser un model descatalogat dels anys 90 és dificil trovar pneumàtics de la seva mida. Pensa que avui en dia les llantes són molt més amples que abans.

Penso que deu portar una mida de 110/90 al davant i un 120/90 al darrera. :roll:

Jo aniria a demanr directament uns Metzeler Laser, els de tota la vida, que encara els fabriquen.

Imatge

Per cert, moooolt bona moto la GSX 1100 F. En vaig tenir una una setmana (de substitució de la meva, que era al taller) i flipava amb la pantalla elèctrica. :lol: També recordo que vaig sortir un dia per una carretera no gaire abrasiva i donava gas i pujada de rpm, però de velocitat no! :shock: Resulta que tenia el pneumàtic tan gastat que patinava, doncs el parell motor que tenia era bestial.

Quan el propietari se la va vendre (l'amo del taller) me la deixava per 900.000 pesetes. Clar, amb 21 anys un no tenia cromus...... :(

Una salutació, truenus. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Truenus
Presentats
Entrades: 72
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 9:35 pm
Ubicació: Sant Pere de Torelló

Entrada Autor: Truenus » dg. ago. 31, 2008 7:42 am

Hola i merci, ara ens veurem amb aquet company i ja el posare al corrent, no mi faig fixar que fos llanta 16, aixo la limita molt amb neumatics per el que he vist nomes pots triar amb diferents marcas ja que de cada marca nomes et dona un model a montar, espero tornar a fer alguna bona sortida,
avui vaig a esmoçar a 10 km de casa i a pencar espero que l´any que be amb quedi mnes temps lliure i diners, fins aviat.

Avatar de l’usuari
Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeku » dg. ago. 31, 2008 3:20 pm

Totalment d'acord amb el Randy

METZELER LASER DAVANT I METRONIC DARRERA

:shock: :shock:
Imatge

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. set. 01, 2008 5:21 pm

Randy-650 ha escrit:Com ja ha dit en siono1000, al ser un model descatalogat dels anys 90 és dificil trovar pneumàtics de la seva mida. Pensa que avui en dia les llantes són molt més amples que abans.

Penso que deu portar una mida de 110/90 al davant i un 120/90 al darrera. :roll:

Jo aniria a demanr directament uns Metzeler Laser, els de tota la vida, que encara els fabriquen.



Una salutació, truenus. :wink:
Hey Randy:

No ho he mirat però aquestes mides de pneumàtics.al darrere..... 120 es una mida de davant.

més aviat portava un 150 o 160 al darrere, sortida al mercat al 1988, ja hi havia mides "bastant amples" de pneumàtics...... :wink: Macadam-Sportec etc.
Imatge

Avatar de l’usuari
Truenus
Presentats
Entrades: 72
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 9:35 pm
Ubicació: Sant Pere de Torelló

Entrada Autor: Truenus » dl. set. 01, 2008 7:57 pm

gs12 red ha escrit:
Randy-650 ha escrit:Com ja ha dit en siono1000, al ser un model descatalogat dels anys 90 és dificil trovar pneumàtics de la seva mida. Pensa que avui en dia les llantes són molt més amples que abans.

Penso que deu portar una mida de 110/90 al davant i un 120/90 al darrera. :roll:

Jo aniria a demanr directament uns Metzeler Laser, els de tota la vida, que encara els fabriquen.



Una salutació, truenus. :wink:
Hey Randy:

No ho he mirat però aquestes mides de pneumàtics.al darrere..... 120 es una mida de davant.

més aviat portava un 150 o 160 al darrere, sortida al mercat al 1988, ja hi havia mides "bastant amples" de pneumàtics...... :wink: Macadam-Sportec etc.


a montat la macadam, les mides son 120/80 i 150/80 llanta 16

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Consulta neumatics

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. set. 01, 2008 8:25 pm

truenus ha escrit:Hola tots, aprofito a escriure que fa molt temps que no ho faig,

Truenus, estas desaparegut !!! Deixe't veure més sovint home !!!

Records

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. set. 02, 2008 12:16 pm

gs12 red ha escrit:
Hey Randy:

No ho he mirat però aquestes mides de pneumàtics.al darrere..... 120 es una mida de davant.

més aviat portava un 150 o 160 al darrere, sortida al mercat al 1988, ja hi havia mides "bastant amples" de pneumàtics...... :wink: Macadam-Sportec etc.
Em vaig equivocar de nº, volia dir un 150. :oops:

I avui en dia ja no hi ha cap moto que porti aquesta mida. :?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. set. 02, 2008 4:06 pm

Randy-650 ha escrit:
gs12 red ha escrit:
Hey Randy:

No ho he mirat però aquestes mides de pneumàtics.al darrere..... 120 es una mida de davant.

més aviat portava un 150 o 160 al darrere, sortida al mercat al 1988, ja hi havia mides "bastant amples" de pneumàtics...... :wink: Macadam-Sportec etc.
Em vaig equivocar de nº, volia dir un 150. :oops:

I avui en dia ja no hi ha cap moto que porti aquesta mida. :?


Humanum erratum est :!: :!:
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”