Quin agafo ????

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dg. jul. 01, 2007 8:28 pm

Josey Wales ha escrit:
Ride ha escrit:Per cert Josey Wales, on vas portar l'Àfrica a fer hi transmisió ?? o potser ho vas fer tu mateix??? Vsssssssssssss
Suposo que et refereixes a canviar la cadena, plat i pinyó.... Jo sempre me l'he canviat jo mateix. Però tenint una Yamaha, en Toni Elías (Taller oficial a Manresa) estarà content de posar-te-la a punt! Tot val calers però per a això treballem, oi? :wink:
Si Jordi a aixó hem refereixo.... Ara d'aqui a augmentar la fortuna del Elias ja en parlarem.... Hi han bons mecanics, i més economics....

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dl. jul. 02, 2007 12:34 pm

Doncs no ho sé. Com tu dius n'hi han molts. Aquell de sota el Pont de Ferro (on fa poc els van robar motos d'allà fora el carrer on les deixen), al Motostock, al Jordi Elias, al Kennymoto, al Tomàs Belles..... o fins i tot als Pneumàtics Trullàs :shock: .... tot i que jo crec que qui molt abraça poc estreny!
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dl. jul. 02, 2007 12:42 pm

Josey Wales ha escrit:Doncs no ho sé. Com tu dius n'hi han molts. Aquell de sota el Pont de Ferro (on fa poc els van robar motos d'allà fora el carrer on les deixen), al Motostock, al Jordi Elias, al Kennymoto, al Tomàs Belles..... o fins i tot als Pneumàtics Trullàs :shock: .... tot i que jo crec que qui molt abraça poc estreny!
Malhauradament, el mecanic amb qui hi tenia molta confiança, Moto Bike Sant Joan, han plegat eines i des de llavors no tinc clar on portar-la.... :( :( :( :( :( :(

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dl. jul. 02, 2007 1:01 pm

Ep Ride! Ja et dic, jo miraria al nou Taller del motostock (a l'antic taller elias) a veure que tal, o sinó al Tomàs Belles. Per canviar sols això no t'han de clavar gaire. Pots demanar o mirar a la red, el preu del kit complert. Després demana presupost a un Taller d'aquests.
Jo ara no tinc gaire temps però si no tens pressa i ho parlem potser ho podriem fer si tens les eines i un tallador de cadenes (k jo no en tinc).
A on hi havia pizza orange, no t'ho farien?
ImatgeUnforgiven

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”