NTV 700 SENSE CATALITZADOR

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

POLVORINBCN
Presentats
Entrades: 214
Membre des de: dg. març 04, 2007 7:48 am
Ubicació: Esparreguera

NTV 700 SENSE CATALITZADOR

Entrada Autor: POLVORINBCN » dg. març 04, 2007 8:06 am

Compartir amb vosaltres, tal com he fet al AND, que li he tret el catalitzador a la meva moto, comentare per sobre que la veritat es que es nota molt molt i que per a mí te més avantatges que inconvenients.
Comentar tambè que se que treien el catalitzador contamino més l'ambient, ho sento si algú està ofes per això, ja que en el AND algú li ha molestat que contaminés bè, no vull ofendre a ningu nomes que qualsevol dubte de la meva bricomania està a la vostre disposició.
Per que correr amb una R si puc recoRRer amb dos RR
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"

http://www.bokaterrosa.com/

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Re: NTV 700 SENSE CATALITZADOR

Entrada Autor: Gerard » dg. març 04, 2007 9:07 pm

Tot i que personalment, mai li faria això a la moto,
tinc curiositat en saber, que son per tu les venteges i els inconvenients.
POLVORINBCN ha escrit: ... per a mí te més avantatges que inconvenients.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. març 04, 2007 9:32 pm

Jo per moltes ventatges que tingui..... el planeta ja esta prou "fotut".
:oops: :oops:
Ja t´ho vaig dir al foro dels Deauvilleros
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dg. març 04, 2007 10:22 pm

No sé quines avantatges te el treure el catalitzador i si de veritat val la pena, potser podries fer cinc centims... pero per molt aventatgos que sigui no ho faria mai......

A més suposo que quan hagis de pasar l'ITV al tindrás que tornar a muntar oi?.


Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dg. març 04, 2007 10:27 pm

Amb tots els meus respectes, Xavi:
Si es posa catalitzador als vehicles es ni mes ni menys per alguna cosa, contaminar menys. Es possible que notis un cert augment de potencia o si mes no de sonoritat en la teva moto, però no veig encertada de cap manera aquesta modificació. Amb això no voldria que interpretessis la meva opinió com una acció en contra teu però si a favor dels altres i et convido a reflexionar mes sobre el tema, buscant els avantatges i els inconvenients amb mes objectivitat i profunditat.

Salutacions.
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: NTV 700 SENSE CATALITZADOR

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. març 04, 2007 10:31 pm

POLVORINBCN ha escrit:que li he tret el catalitzador a la meva moto, comentare per sobre que la veritat es que es nota molt molt i que per a mí te més avantatges que inconvenients.

Ens pots fer cinc céntims dels avantatges i dels inconvenients ?

V'ssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dg. març 04, 2007 10:31 pm

Bones!!!

A l'igual que els demés companys, no comparteixo els possibles avantatges que li puguis trobar, per contra dels molts inconvenients que això comporta... de fet no crec que guanyis tant com per fer el que has fet, si fa falta moto o vols un altre tipus de sonoritat, canvia-la.

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dg. març 04, 2007 10:54 pm

A tall d'experiment ho trobo molt interessant i m'encantaria que compartissis amb nosaltres les sensacions (avantatges i desavantatges) que has tingut al traure-li el catalitzador.

Per l'us quotidià, recolzo la resta de companys. Jo tampoc li trauria. Però, tal i com han dit la resta, no voldria que t'ho prenguessis com una ofensa cap a la teva persona ni cap a la teva decisió. Senzillament comparteixo la meva opinió, com has fet tu amb nosaltres (cosa que t'agraeixo molt) i com estàn fent la resta de companys. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

POLVORINBCN
Presentats
Entrades: 214
Membre des de: dg. març 04, 2007 7:48 am
Ubicació: Esparreguera

Entrada Autor: POLVORINBCN » dl. març 05, 2007 9:48 am

Gracies per compartir la vostra opinió, i hos entenc, no crec que ningu el vulgui atacar tranquils les opinions les prenc com algo contructiu no destructiu, en que avantatges o inconvenient, per a a mi:

AVANTATGES:
-guanya acceleració, pero en relació a la potencia guanyada es relació a la que treu de fabrica, es a dir un miqueta més de empenta.
-Puja abans de revolucions, ja que no te un freno a l'hora d'esxpulsar gasos.
-La moto pateix menos depen quines circunstancies.
poder hem deixo alguna coseta pero.....ja la diria.

INCONVENIENTS:
- La moto vibra algo més a la part trasera, però poder es que al pujar més de revolucions es normal.
-I el tema medi ambient.

Com tots sabeu els avantatges i inconvenients de les coses son a parer de cada persona i he expressat els meus.
Per que correr amb una R si puc recoRRer amb dos RR
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"

http://www.bokaterrosa.com/

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. març 05, 2007 2:28 pm

Aviam, aviam.... :box

tothom es queixa que el planeta anomenat Terra està molt contaminat. Mai s'ha fet res per NO contaminar-lo, ¿no? Mai. I cada vegada hi han més vehicles de gasoil (un 75% dels nous matriculats l'any 2006), que TOTHOM sap que contaminen molt més que un de gasolina. I fins fa poc CAP vehicle portava catalitzador, ¿oi? ¿I de les motos de 2 temps? ¿No en dieu res? ¿Sabeu el que arriben a contaminar? :shock: -val, cada vegada els fabricants en fan menys de motors de 2 temps (en un futur estarà prohibit fer-ho).

Ara resulta que NOSALTRES hem d'arreglar el que les grans potències mundials ho van fer malvé. No os parlo dels desatres ecològics que s'estàn fent a la Xina per poder produïr cada vegada més i més.

Res.

Si el senyor POLVORINBCN ha tret el catalitzador per gust, endavant. Ben fet que fa. Si ha de contaminar sols un 0.00000000000001% més, voleu dir que es notarà amb la quantitat de coses que ara mateix ens estan contaminant i ningú diu res????
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. març 05, 2007 2:35 pm

Randy, no dic que no tinguis raó. Cadascú és lliure de fer allò que cregui més convenient. Per part meva, intentaré tenir vehicles que contaminin poquet, intentaré separar la brossa per reciclar-la, intentaré no tenir llums encesos inutilment, intentaré no llençar menjar a les escombraries, intentaré aprofitar els llàpissos fins al final (tot i que no en faig servir masses, jejeje), intentaré col·laborar en alguna ONG...
Encara que la resta del mon mundial no volgués intentar deixar un mon una mica millor, jo no penso desistir. :)
Simplement intento actuar de la millor manera que se m'acut. Per descomptat, això no significa que sigui la millor manera (ni pretenc fer-ho creure a ningú), ni molt menys! :)
Miquelpericas l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 05, 2007 2:41 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. març 05, 2007 2:41 pm

miquelpericas ha escrit: ....Per part meva, intentaré tenir vehicles que contaminin poquet....
Pregunto, discretament:

¿Tens un vehicle de gas-oil tu? :roll:

Si em contestes que SI no cal que continuem....... :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. març 05, 2007 2:43 pm

Randy-650 ha escrit:
miquelpericas ha escrit: ....Per part meva, intentaré tenir vehicles que contaminin poquet....
Pregunto, discretament:

¿Tens un vehicle de gas-oil tu? :roll:

Si em contestes que SI no cal que continuem....... :wink:
Nop. Només tinc la moto. Està clar que m'hagués pogut comprar una moto de 50 per gastar menys, o que podria anar en transport públic. Però que no sóc un obsesiu! jejejeje.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. març 05, 2007 2:49 pm

miquelpericas ha escrit:
Randy-650 ha escrit:
¿Tens un vehicle de gas-oil tu? :roll:

Si em contestes que SI no cal que continuem....... :wink:
Nop. Només tinc la moto.
Val.

Continuem doncs. :lol:

Recliclar està bé, no ho nego. Però SAPS (osti, ha tornat a sortir el famós SAP :) ) que sols reciclem el 5% de la població mundial? ¿Vols dir que amb aquest simbòlic 5% farem quelcom al planeta anomenat Terra? :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. març 05, 2007 2:53 pm

Randy-650 ha escrit:¿Vols dir que amb aquest simbòlic 5% farem quelcom al planeta anomenat Terra? :roll:
Un petit compte per a la nostra meravellosa comunitat de Moteros:

Una vegada, un pardal va preguntar a un colom de bosc:
--Quan pesa, un borralló de neu?
I el colom li va dir:
--No pesa res.
--No res? --va dir el pardal-- doncs mira, escolta aquesta història que em va passar fa temps, a veure què et sembla:
"Un dia em vaig aturar a la branca d'un avet, just on la branca s'ajunta amb el tronc.
"Al cap d'una estona va començar a nevar, però molt poquet, molt lleument...
"Com que no tenia res a fer, em vaig posar a comptar els flocs que anaven caient al damunt d'aquella branca.
"En vaig comptar 3.741.952.
"Quan va caure el següent, el que feia 3.741.953, petit, lleu, que no pesava gens, tal com tu dius... la branca es va trencar.
Acabat el seu relat, el pardal va marxar volant... i el colom, després de reflexionar una estona, es va dir:
"Potser només cal la veu d'una persona, perquè vingui la pau al món..."

Font: http://www.amnistiacatalunya.org/edu/ca ... rallo.html

Tots sóm un borralló de neu. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. març 05, 2007 2:56 pm

Randy-650 ha escrit:Aviam, aviam.... :box

tothom es queixa que el planeta anomenat Terra està molt contaminat. Mai s'ha fet res per NO contaminar-lo, ¿no? Mai. I cada vegada hi han més vehicles de gasoil (un 75% dels nous matriculats l'any 2006), que TOTHOM sap que contaminen molt més que un de gasolina. I fins fa poc CAP vehicle portava catalitzador, ¿oi? ¿I de les motos de 2 temps? ¿No en dieu res? ¿Sabeu el que arriben a contaminar? :shock: -val, cada vegada els fabricants en fan menys de motors de 2 temps (en un futur estarà prohibit fer-ho).

Ara resulta que NOSALTRES hem d'arreglar el que les grans potències mundials ho van fer malvé. No os parlo dels desatres ecològics que s'estàn fent a la Xina per poder produïr cada vegada més i més.

Res.

Si el senyor POLVORINBCN ha tret el catalitzador per gust, endavant. Ben fet que fa. Si ha de contaminar sols un 0.00000000000001% més, voleu dir que es notarà amb la quantitat de coses que ara mateix ens estan contaminant i ningú diu res????
Randy no estic gaire d´acord amb tu.
Ja se que hi han moltes coses que contanimen moltissim mes que la gent del carrer.
les grans fabriques, industries,.......

Pero el planeta es de tots, i teu i meu, i...de TOTS.
I si ells no ho fan...doncs algu haura de fer alguna cosa no per intentar no carregar-se el planeta tant rapid?
La responsabilitat es de tots,ja que tots hi vivim en aquest planeta!.

I si el fet de que en Xavi s´hagi tret el catalitzador no fara s'acabi al mon dema.
Pero el mateix deu pensar el que te tot el dia els esperçors oberts per tenir el jardi mes maco
O el que agafa l´oli del seu cotxe i el tira al camp
o el que agafa la seva barca i la neteja al mar
o...
total per un no es nota pero.....tot aixo SUMA
Ex ...moltes coses

POLVORINBCN
Presentats
Entrades: 214
Membre des de: dg. març 04, 2007 7:48 am
Ubicació: Esparreguera

Entrada Autor: POLVORINBCN » dl. març 05, 2007 3:36 pm

Vull comentar que el post era simplement per comentar el tema del funcionament de la moto, no pas de discutir sobre la natura, que estic d'acord que tothom podriem fer, tot i que no ho sembli o algu no ho cregui, la respecto bastant i reciclo tot el que puc, pero voldria afegir al fill de conversa que.......no cal que entre tots discutim el tema del medi ambient ja que té dificil sol.lució, i mai acabarem de donar respostes i respostes, opinions i opinions, i per mi..... si voleu organitzem sortida en moto jejejeje i xerrem largo i tentido del medi ambient, aixi cadascú podra donar la seva opinió en viu i directe, mentres disfrutem de la moto.

I no es una crítica a les més que agraides opinions que m'heu donat si no que..... el fill que jo vaig possar aquest post ha cambiat, sense voler ofendre a ningú, de veres.
Molt agraït de veres i espero ningu s'ofengui.
Per que correr amb una R si puc recoRRer amb dos RR
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"

http://www.bokaterrosa.com/

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. març 05, 2007 4:13 pm

Jo m'he comprat la moto per divertir-me.

Si aplico literalment els principis ecològis, l'he de vendre, no la necessito per res.

També puc vendre el portàtil, el PC, la TV (i m'aturo per no dir mes bagenades)

Fa anys, quan anava al bosc, m'enduia una bossa i recollia escombreries que els altres havien deixat. Amb el temps em vaig cansar de fer de recollidor, ara només recullo la meva brossa.

Personalment no sé que hem de fer, estic un xic desorientat. Penseu seriosament que si voleu cuidar el planeta, ja podeu deixar de fer despeses del 100% dels temes d'oci i potser el 50% de la feina.

Jo ho reconec, no soc conseqüent, m'agrada anar en moto (i això implica gastar benzina).
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. març 05, 2007 5:19 pm

stromkel ha escrit:Jo m'he comprat la moto per divertir-me.

Si aplico literalment els principis ecològis, l'he de vendre, no la necessito per res.

També puc vendre el portàtil, el PC, la TV (i m'aturo per no dir mes bagenades)

Fa anys, quan anava al bosc, m'enduia una bossa i recollia escombreries que els altres havien deixat. Amb el temps em vaig cansar de fer de recollidor, ara només recullo la meva brossa.

Personalment no sé que hem de fer, estic un xic desorientat. Penseu seriosament que si voleu cuidar el planeta, ja podeu deixar de fer despeses del 100% dels temes d'oci i potser el 50% de la feina.

Jo ho reconec, no soc conseqüent, m'agrada anar en moto (i això implica gastar benzina).
A veeeeeeeeeeureeeeeeeeeeeeee. Que no cal treure les coses de mare! Si a un li agrada jugar al golf (no és el meu cas), no s'ha de sentir pas malament. El que no té sentit és muntar camps de golf on no hi ha aigua i haver de muntar grans infraestructures per mantenir-los (simplement per posar un exemple). No crec que anar amb moto sigui oposat a l'ecologisme. Senzillament penso que val la pena ésser una mica respetuós amb el medi pero sense amargar-se l'existència.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. març 05, 2007 5:20 pm

POLVORINBCN ha escrit:I no es una crítica a les més que agraides opinions que m'heu donat si no que..... el fill que jo vaig possar aquest post ha cambiat, sense voler ofendre a ningú, de veres.
Molt agraït de veres i espero ningu s'ofengui.
T'entenc perfectament i recolzo el que penses. En un bar tot fent-la petar seria un tema molt interessant de tractar. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”