MIDLAND 445 BT KIT, el walkie amb Bluetooth ja és aquí

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

MIDLAND 445 BT KIT, el walkie amb Bluetooth ja és aquí

Entrada Autor: Burruktala » dl. març 12, 2007 8:40 pm

Ja ha sortit al mercat i el tenim a la venta a www.locuradigital.com

Que us sembla? Els que teniu l’altra sistema, creieu que és més econòmic aquest amb el Bluetooth integrat?????

Aquí en teniu alguns detalls.
Imatge

Es la primera radio del mundo que incorpora dispositivo Bluetooth

ref: MIDLAND445BTKIT MIDLAND 445 BT kit. Walkie Bluetooth especial para intercomunicador de moto.
Comuniquese de forma instántanea con otros compañeros, mediante este walkie bluetooth.
> Midland 445 BT es un transceptor pmr446 de uso libre en todos los países de la UE..

> Midland 445 BT es un transceptor pmr446 de uso libre en todos los países de la UE.. > El Midland 445 BT es una radio multifuncional muy fácil de utilizar, es la solución ideal para actividades recreativas pero también para soluciones comerciales e industriales.

> Gracias a la compatibilidad con cualquier auricular Bluetooth, al botón PTT externo y a sus resistencia al agua de lluvia, es la solución ideal para comunicación moto-moto ideal con Midland BT Intercom o Rider.

> Para proteger cada canal de interferencias de otros usuarios, Midland 445 BT tiene 38 tonos CTCSS que garantizan una nítida comunicación sin ruidos de fondo.
Compatible con:
- BT INTERCOM
- Albrecht rider
- BMW WCS 1uvm
El kit incluye:
- Walkie bluetooth MIDLAND 445 BT
- Pulsador PTT
- Pinza
- Manual Multi-idioma
- Pilas
- Cargador
- Cargador de mechero
Con la tecnologia bluetooth usted podra conectarse con su intercomunicador BT INTERCOM al walkie sin necesidad de cables. Si conecta el walkie por bluetooth, no podra conectar ningun otro dispositivo bluetooth al intercomunicador BT INTERCOM.
Incluye PTT, por si usted desea realizar la conexión por cable

Contenido del Kit

Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. març 12, 2007 8:59 pm

els de "l'altre" sistema...

A veure si AUTOCOM treu el BT!!!!!!!!!!!!!!!
:twisted: :twisted: :twisted:
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. març 12, 2007 9:02 pm

Ja que tens els casc amb el micro i els altaveus, si jo estigués al teu lloc el comprava inmediatament.

Pel que veig té els 8 canals dels pmr però a més té subtons, cosa molt important per una bona comunicació amb els altres "mototuristes"

Bé, és la meva opinió. Crec que si el compres no t'en penediràs.

Abans peró que t'expliquin bé això :

Si conecta el walkie por bluetooth, no podra conectar ningun otro dispositivo bluetooth al intercomunicador BT INTERCOM

Segurament amb el ptt ho tindràs solucionat i podràs parlar amb la Karme o per telèfon, però aclareixo abans, no fos cas que es trobis que tan sols puguis parlar amb les altres motos i prou.

V'ssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. març 12, 2007 9:20 pm

Ja t'ho vaig dir ahir, Miquel!! :lol:

Segurament sols es podrà parlar amb l'acompanyant i amb les altres motos, o en tot cas tenir el tlf o el mp3. Com el que tenim nosaltres.

Fes una cosa, Miquel: compre'l si vols, i proba-ho avans de 15 dies. Et pots trovar que cada vegada que parlis amb la Carme et salti el box i ho senti tothom el que dieu...com el Luis i la Mari Carmen. :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. març 12, 2007 9:24 pm

Randy-650 ha escrit:Ja t'ho vaig dir ahir, Miquel!! :lol:

Segurament sols es podrà parlar amb l'acompanyant i amb les altres motos, o en tot cas tenir el tlf o el mp3. Com el que tenim nosaltres.

Fes una cosa, Miquel: compre'l si vols, i proba-ho avans de 15 dies. Et pots trovar que cada vegada que parlis amb la Carme et salti el box i ho senti tothom el que dieu...com el Luis i la Mari Carmen. :lol:

Si va directament a locura digital a Mollet del Vallès (ell ho té a 5 minuts) podrà fer allà les probes que calguin i decidir si quedar-s'ho o no.

V'ssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dt. març 13, 2007 9:54 am

Llavors tots els que tenim els Midlan, si ens ho comprem podrem anar parlant entre tots ???????? :D :D :D :D

Dons som una bona colla :wink: :wink: :wink:

:!: i Vvvvvssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Avatar de l’usuari
Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dt. març 13, 2007 11:54 am

Si compres els walkies i el BPA per separat, et surto si fa o no fa pel mateix preu.

Si aquest walkie hages estat al mercat quan m'ho vaig comprar segur que ho hagues fet.


Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. març 13, 2007 12:56 pm

Anna ha escrit:Llavors tots els que tenim els Midlan, si ens ho comprem podrem anar parlant entre tots ???????? :D :D :D :D

Dons som una bona colla :wink: :wink: :wink:

:!: i Vvvvvssss

Podràs parlar fins i tot amb els que NO Midlan, ja que és un walkie amb les mateixes freqüencies que les que portem tots els altres.

Es a dir a les sortides podreu parlar amb qualsevol moto que porti intercomunicador sigui midlan o no.


V'sssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. març 13, 2007 1:31 pm

James_Bond ha escrit:
Es a dir a les sortides podreu parlar amb qualsevol moto que porti intercomunicador sigui midlan o no.

Com jo l'altre dia...Ramooooooooooonnn, que em sentssss???? Albeeeeeeerrrrrrt, no corris taaaaaantttt!!!!! :lol:

I em salta el Sharky i em diu....em sembla que no els porten conectats, ehh???? :x :x :x

:enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dt. març 13, 2007 2:30 pm

James_Bond ha escrit:

Podràs parlar fins i tot amb els que NO Midlan, ja que és un walkie amb les mateixes freqüencies que les que portem tots els altres.

Es a dir a les sortides podreu parlar amb qualsevol moto que porti intercomunicador sigui midlan o no.


V'sssssss
007

Que Guay !!!!!! :ban :ban :ban :ban

Quina sort que tindreu que només deu poder parlar en Gerard, que si no...... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

:!: i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. març 13, 2007 3:25 pm

Anna ha escrit: Quina sort que tindreu que només deu poder parlar en Gerard, que si no


Doncs no, al menys amb els autocom, els midlan no els conec, fins i tot el copilot pot parlar amb les altres motos, ara bé, cal que el pilot premi el botó PTT (Push To Talk) Prémer per parlar.

V'ssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dt. març 13, 2007 3:54 pm

James_Bond ha escrit:


Doncs no, al menys amb els autocom, els midlan no els conec, fins i tot el copilot pot parlar amb les altres motos, ara bé, cal que el pilot premi el botó PTT (Push To Talk) Prémer per parlar.

V'ssssssss
007

ImatgeImatge :wink: :wink:

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dc. març 14, 2007 7:40 am

He estat a LOCURADIGITAL i ara tinc un dubte.

El walkie en cuestió, val amb IVA i tot 160€.

L'antic sistema de portar el aparellet suplementari amb altra walkie, surt tot plegat per 145€.

No creieu que l'antic sistema és millor? Amb al complement del Blutu extern, sempre el deus poder fer servir per conectar-lo amb un walkman o una radio, i sentir-lo per via blutu. Ho heu fet???

Els que teniu el sistema aquets que en penseu?

Avatar de l’usuari
Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dc. març 14, 2007 8:23 am

Miquel em sembla que en Randy ha conectat un MP3, l'unic inconvenient es que el so no es estereo, pero funciona....


Salut
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. març 14, 2007 2:44 pm

sharky ha escrit:Miquel em sembla que en Randy ha conectat un MP3, l'unic inconvenient es que el so no es estereo, pero funciona....


Salut
Exacte. Vas sentint la musiqueta però sense les floritures ( :flor) estereofòniques.

Per altre banda, Miquel, fa dies que jo estic pensant com ficar-ho quan tingui el moto nou . El PTT al manillar, clar. Però els walkis? El Sharky em va comentar de ficar-los sota el seient...ja veurem com ho faig. :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dc. març 14, 2007 4:50 pm

Hem sembla que tantes históries juntes algún dia us petarà el casc portan-lo
Jo hi porto el mòbil i el navegador amb els midland, el que tingue que dir al altres motos ja pararé al bar per xerrar.
:cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dj. març 15, 2007 8:26 am

Cal dir que jo entenc, d’entrada, el tema del walkie com un element de seguretat i de control sobre tot quant realitzem les sortides. I et puc assegurar que el compraré amb aquest fi.

Algun comentari, està bé, però per explicar acudits, segur coincideixo que millor al bar.

La veritat que la ubicació del aparell també em te una mica preocupat. La VStrom, te lloc de sobre a la cúpula per poder amagar-lo, però si tindrà que fer un invent.

Quant el compri, ja explicarem quina solució li he donat.

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dv. març 16, 2007 12:40 am

Hola:
Si dieu de posar-los a sota el seient i funcionan, també es deuen poder portar a una butxaca de la jaqueta. Ara, si llavors no arriben les ones es pot fer un foradet.
De fet si diu que són impermeables, es poden dur amb una funda penjats a algun lloc.

Miquel, ja t'han explicat el que deia en Jamesbond?: """Abans peró que t'expliquin bé això :
Si conecta el walkie por bluetooth, no podra conectar ningun otro dispositivo bluetooth al intercomunicador BT INTERCOM """

Una cosa, si estem varis de costat i truquen al mòbil, amb el bluetooth tots rebran la trucada??
Salut!!!
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dv. març 16, 2007 8:07 am

Josey Wales ha escrit:Hola:

Miquel, ja t'han explicat el que deia en Jamesbond?: """Abans peró que t'expliquin bé això :
Si conecta el walkie por bluetooth, no podra conectar ningun otro dispositivo bluetooth al intercomunicador BT INTERCOM """

El sistema bluetooht es monocanal, per tant o portas el mobil o un altre aparell enllaçat bluetooth, pero tots dos alhora no pot ser.

Una cosa, si estem varis de costat i truquen al mòbil, amb el bluetooth tots rebran la trucada??
Salut!!!
No, perque cada aparell enllaça amb el seu mobil i utilitza només el vincle amb el mobil enllaçat, a més quan hi ha un enllaçat no es pot enllaçar un altre.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”