consum

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

consum

Entrada Autor: Pere » ds. març 24, 2007 7:59 am

Hola a tots, tinc una pregunta per fer i aqui la teniu;
el consum d'una moto, cotxe, esta lligat a les revolucions a les que portem el motor, mes candela. mes consum, be pero al utilitzar el fre motor i tenir-lo revolucionat, pero no estas donant gas, aqui que pasa amb el consum? les revolucions augmenten degut al fre motor, pero no li donem gas, en aquest cas el consum quin es? res per que no li donem gas?
Be potser es una pregunta tonta, pero no la tinc clara, aixo potser qui porti ordinador d'abord al cotxe, o pot veure en viu no se, ja direu la vostre opinio Gràcies.
Salutacions.

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » ds. març 24, 2007 8:29 am

Home....

Si tu tens el gas tancat el consumés 0, per molt que pugin les revolucions.

Bé, al menys és el que crec, ja que tanques l’entrada de gasolina.

Per altra costat, el percentatge més gran de consum d’un vehicle diuen que és per trencar la resistència a l’aire. D’això la importància del coeficient aerodinàmic.
:mestre :mestre :mestre :mestre :mestre :mestre :mestre :mestre

Avatar de l’usuari
Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » ds. març 24, 2007 8:46 am

Ok, aixi el consum de gasolina mentre estem fent fre motor, no deu ser mes que el que tindriem al ralenti?

Avatar de l’usuari
Jumperracing
Presentats
Entrades: 77
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Jumperracing » ds. març 24, 2007 9:14 am

Ni aixó Pere, al menys amb els motors amb injecció electrònica. El meu cotxe per exemple, quan no dono gas i el motor esta en retenció, el consum és 0. La moto, també amb injecció electrònica suposo que fa el mateix. Però ull, no és el mateix no donar gas que no donar gas i que el motor retingui. En el primer cas si que hi ha consum: el del ralentí. En el segon cas efectivament es talla absolutament la injecció.

Per cert, la meva moto consumeix entre un 6,0 l/100Km i un 6'3 l/100Km. No esta malament per un motor de 152CV.
Jumperracing!

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”