Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. nov. 13, 2010 12:34 pm

[quote user="GRUM" post="146342"]Ep Stelvio, doncs em sembla que si que em van dir que era la Verdaguer, però no t'ho puc assegurar.
De tota manera si vas a veure'ls els ho pots preguntar a veure què ;)
Per cert, si hi vas en moto i et sobra una mica de temps, hi ha una carretereta força interessant per la zona...
Enllaç
Llavors pots anar a buscar l'eix infernal i cap a casa :roll:

PD: a mig camí hi ha el Pi Viladric, catalogat com a arbre monumental, espectacular.[/quote]

Doncs moltes gracies per la sugerencia,no dubtis que seguiré els teus consells............................ volia trucar per tfno ,pero he fet canvi de plans ;) ;) ;)
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....

Entrada Autor: GRUM » ds. nov. 13, 2010 1:29 pm

Per cert, si no tens molta pressa i estàs per la zona, et puc fer una altre recomanació, és una mica més "liada" ja que no surt tota sencera al google maps, però et passo un croquis a veure si ho entens i si t'interessa, són carreteres molt poc transitades entremig dels camps, agradables de fer si fa bon dia. Es tracta de fer el primer enllaç que t'he passat abans de Solsona a Sanaüja, després vas fins a Torà i d'allà surt una carretereta recent asfaltada que va cap al poble de Palouet (fins fa poc era un camí i per això no surt).Després, segeuixes les indicacions del mapa ;)
Els trams en vermell no surten al maps, però et juro que hi son i a més a més asfaltats, jo els he fet amb la Bandit, o sigui que amb la ADV, cap problema ;)
Imatge

Si t'interessa i ho pots fer bé, i si no ja ho sabràs per algún altre dia que estiguis per la zona.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....

Entrada Autor: Deivid » dg. nov. 14, 2010 2:41 am

Ostres GRUM, gràcies per a la teva informació....vaja kk, justament avui he anat de ruta i he passat per Solsona, ho arribo a saber i busco la llibreria que dius, casumlolla!!! bé, veig que la gent s'anima ;) ...a veure si no triguem molt en arribar a una cifra raonable....

Segim "al lío"

V'sss

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....

Entrada Autor: GRUM » dj. nov. 25, 2010 11:40 am

Ep, com teniu el tema.
Algú ha trobat alguna alternativa o segueix tot igual??? :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....

Entrada Autor: Trencaferro » dj. nov. 25, 2010 3:41 pm

Eps, jo vaig passar per Ponts l'altre dia, em vaig parar un moment però anava super-tard i només vaig veure una botiga similar a la que em vares dir però que al final va resultar ser de pesca. Aquesta setmana vinent quan baixi de la feina si passo a una hora que estigui obert m'hi pararé amb calma a veure si ho trobo.
Si em poguessis dir el nom millor que millor.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....

Entrada Autor: Deivid » ds. nov. 27, 2010 1:24 pm

Doncs per part meva segueix igual...m'han demanat 30 mes els de quí hi han uns 120, ningú mes em vol ? es que la solicitud es de la meitat del que fan aquesta gent....

Un amic em va dir que preguntaría, ja que em sembla que està en contacte amb una altre empresa d'aquestes, per lo que a veure que diu. El que passa que està ficat en tema política i d'heu d'anar de bòlid aquest dies... vaig a passar-li un mail a veure que diu.

Apa, animeu-vos

Avatar de l’usuari
Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Re: Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....

Entrada Autor: Pardo » ds. nov. 27, 2010 10:32 pm

Deivid, no se si ja has trobat el adhesiu, però a Igualada hi ha una llibreria que es diu "Cal Rabell" hi en tenen de tot tipus de senyeres, grans i petites.
Si vols m'hi acosto la setmana vinent i t'en compro. :mrgreen:
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....

Entrada Autor: Deivid » dv. des. 10, 2010 2:34 am

Ups perdó, fa dies que no entro...

Pardo, has passat per Igualada? nomès cal que em diguis si son els mateixos que els que busco....si es així ja pujaría a comprar-ne. Moltes gràcies

Per a la resta segueix igual i em sembla que ho deixaré correr i m'en compraré d'adhesiu normal (no de gota de resina) ja que vist l'èxit al final m'en quedaría un munt a casa...

Parlem

Avatar de l’usuari
Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Re: Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....

Entrada Autor: Pardo » ds. des. 11, 2010 2:34 pm

Aquesta setmana si tinc un moment m'hi passo i els hi pregunto si la tenen amb gota de resina.
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....

Entrada Autor: Deivid » dl. des. 13, 2010 12:20 am

Ok, però recorda que busquem l'estelada, eh? ja diràs...

Gràcies per a la informació.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....

Entrada Autor: Trencaferro » dl. des. 13, 2010 6:52 pm

Avui m'he pogut parar tranquilament a Ponts, he donat una volta i la única botiga que s'ajustava a les caracteristques que m'havies dit no en tenien. (era una de molt vella que venien des de caixes de rovellons, joguines, cargols de menjar, matamosques, etc.... Suposo que devia ser aquesta????)
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....

Entrada Autor: Jordi » dl. des. 13, 2010 8:22 pm

Doncs respecte a la qüestió objecte d'aquest fil ahir vaig estar pensant.

Si la llei, amb bon parer, determina que els reflectants posteriors siguin de color vermell i els laterals de color carbassa (diferent que als EE.UU), em pregunto: Perquè els reflectants de la part posterior de les nostres botes son blancs? Perquè els reflectants del darrera de les nostres jaquetes i pantalons son blancs? Vol dir això que son il.legals?

Jo crec que seria bo que hi hagués mes informació respecte quin es el límit perquè em fa por que tant reflectant pugui confondre als altres conductors, pensant-se que en comptes d'una moto, el que hi ha es un camió a centenars de metres.

Salut

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....

Entrada Autor: Deivid » dt. des. 14, 2010 12:26 am

Bé, doncs avui he passat per un estanc on venen estelades petitetes, però en adhesiu normal i els hi he explicat la meva búsqueda....i m'han dit que ho preguntaran al seu proveedor habitual que segur que en fa i segur que no els hi demana un mínim, li he dit que jo ja els hi puc demanar uns 120 i en un parell de dies em diuen si els hi poden fer, el preu, etc...

A veure si hi ha sort !!!

Prony sobre la teva pregunta...doncs ni flowers :???:

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....

Entrada Autor: GRUM » dt. des. 14, 2010 10:17 am

[quote user="Trencaferro" post="149793"]Avui m'he pogut parar tranquilament a Ponts, he donat una volta i la única botiga que s'ajustava a les caracteristques que m'havies dit no en tenien. (era una de molt vella que venien des de caixes de rovellons, joguines, cargols de menjar, matamosques, etc.... Suposo que devia ser aquesta????)[/quote]

Ep, Trencaferro, si, segur que era la mateixa botiga que deia jo, però si no en ténen allà que ténen de tot, ja no se pas on més es pot buscar... :roll:
Per cert, Stelvio, que se'n sap de la Llibreria de Solsona??
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....

Entrada Autor: Deivid » dl. des. 20, 2010 11:58 pm

Hola gent,

doncs bé, avui he passat per l'estanc que vaig consultar pel tema dels adhesius i els hi vaig demanar a veure si podien demanar-ho ells al seu proveedor. Bé, la busqueda s'ha acabat, però el preu no es el mateix que el que em van donar la gent que fabricaba els adhesius.

El tema es que els hi poden fer la quantitat que vulgui, però van en paquets de 2 unitats. El preu per paquet es de 5 € i les mides seran de 2,5 x 5 cm en l'estelada blava.

A veure, el tema es que ells demanaran els que li digui (sense un mínim) i ja anirem passant per allà. Evidenment jo puc fer el favor de recollir els que vulgueu i us ho puc fer arribar on digueu, a nivell personal o de grup, però no sé com voleu que us ho envïi i el cost que tindrà. Havia pensat en que a mida que algú en vulgui, jo li donc el nº de compte, em fa un ingrès i jo els recullo i els envio...o m'els quedo per donar-vos els adhesius en mà o m'els veniu a buscar a Sant Cugat o a la feina a Barcelona....no sé.

Us puc donar l'adreça de l'estanc que està molt cèntric a Sant Cugat i que cadascú vagi a recollir-los, però igual aquesta gent em fa el favor, però vol que els pagui i reculli tots a l'hora. No vull semblar cutre per cobrar per adelantat, però fa temps vaig tenir un problema amb una cosa semblant i no la vull tornar a espifiar, encara que segur que no hi ha problemes...

No sé, què dieu? jo per la meva part ja deixaré de buscar i els hi encarregaré, vistes l'èxit i els problemes per trobar-ne. Fem un nou llistat per si algú s'en repensa o en lloc de demanar 10 en vol nomès 2? us donc el nº de compte i en uns dies (possem el 2 de gener per exemple) demano els que s'hagin pagat? com ho veieu?

Apa, ja anireu dient...però jo ja tinc ganes de portar-lo al casc.

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....

Entrada Autor: Deivid » dt. gen. 04, 2011 11:56 pm

Neeens, ja ningú està interessat ???

No sé si els que veu possar-vos en el llistat encara esteu interessats o no...ja direu, oi?

Com ningú ha dit res mes....


Salut penya

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Re: Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....

Entrada Autor: Koper » dt. gen. 11, 2011 11:11 pm

he posat adhesius al casc, i el mes problematic, es que l'adhesiu es pla, i el casc es esferic...
en posar-lo al casc, et trobes que surten deformacions, i les has d'acompanyar amb un drap humit o quelcom semblant una bona estonas, fins que agafa la forma esferica, i poc a poc amb paciencia...

despres no va malament posar una capa per sobre d'adhesiu transparent, com els dels llibres... per protegir el adhesiu "bo"...
salut
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....

Entrada Autor: Deivid » dc. gen. 12, 2011 12:27 am

Moltes gràcies Koper,

però ara resulta que ningú en vol? :crys

1. Deivid 2 paquets = 10 euros
2.
3.
4.
5.
6.

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....

Entrada Autor: Ra-mon » dc. gen. 12, 2011 10:20 am

Merci per la feina a buscar-ho Deivid :D
Jo me'n quedaré un paquet, oi que n'hi van 2 per paquet ?

1. Deivid 2 paquets = 10 euros
2. Ramon 1 paquet = 5 euros
3.
4.
5.
6.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Estic Buscant Un Adhesiu Pel Casc....

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 12, 2011 12:38 pm

homeeee , ala fi sembla que aquest fil tindra arrivada a bon port ;) ;) ;) si ja ho diuen que tot te solucio (o casi tot)

1. Deivid 2 paquets = 10 euros
2. Ramon 1 paquet = 5 euros
3. kpeps 2 paquets = 10 euros
4.
5.
6.
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”