"Ondula" el manillas

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

"Ondula" el manillas

Entrada Autor: Miquelpericas » dj. abr. 19, 2007 11:57 am

Bones a tots!

Com bé sabeu, tinc la DV d'en Steelman, de la qual n'estic molt content. L'altre dia se'm va acudir d'apujar la pantalla i de col·locar-hi el baul de darrere (Givi Maxia), que no l'acostumo a dur posat. Vaig sortir per autovia per probar què tal i em vaig trobar que el manillar m'ondulaba una miqueta sobre els 140km/h. Tenint en compte que la pantalla alta forma part de l'equipament de la moto, vaig pensar que potser el baul afectés a l'aerodinàmica. Suposo que el rebuf de dur la pantalla alta incideix directament sobre el baul i genera un "vaiven" que es nota al manillar. Així que vaig decidir de treure el baul de cara a la sortida a Andorra. Durant tota la sortida no vaig tenir cap problema. Tot tornant la vaig posar a 160km/h, i cap problema. Així que, m'imagino que és el baul. Ho tornaré a provar en breu, però m'agradaria que algú em digués si li ha passat, o si algú té la moto amb la mateixa configuració i no li passa.º

Merci! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. abr. 19, 2007 3:06 pm

Diuen que es normal això, o sigui, que no pateixis. També diuen que pot ser culpa del pneumàtic del davant un xic gastat.

Però jo m'estimo més a pensar que és l'efecte Venturi. :wink:

P. D : Amb la meva no m'ha passat mai. Potser perquè tinc l'autèntica, l'original.....
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dj. abr. 19, 2007 5:10 pm

Miquel, la moto tremola a aquestes velocitats per avisar-te que et poden treure punts :lol: :lol:

Jo a l'Vstrom el porto sempre posat
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”