01 - Sortida Empordà #74 + FOTOS

Sortides mensuals de l'any 2012

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. gen. 01, 2012 7:52 pm

[quote user="Geroni" post="187873"]:eyes :eyes :eyes :eyes Randyyyyyyyyyyyy,¿que has begut aquest fi d' any? :twisted: :twisted:[/quote]

(X) CAVA
(X) VI NEGRE
(X) VI BLANC
(X) MARTINI
(X) RATAFIA
(X) MOSCATELL
(X) BRANDY
( ) AIGUA
ImatgeImatgeImatge

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dg. gen. 01, 2012 8:25 pm

L'aigua pels peixos... :lol:

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Randy-650 » dg. gen. 01, 2012 8:36 pm

[quote user="Fjodor" post="187887"]L'aigua pels peixos... :lol:[/quote]


No, home, no. L'aigua per rentar-se les mans. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Sete
Presentats
Entrades: 53
Membre des de: dc. ago. 24, 2011 7:59 am
Ubicació: Vic

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Sete » dl. gen. 02, 2012 12:05 am

Jo també vindré. Aquesta zona no la he fet en moto i te molt bona pinta... :roll:

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 02, 2012 11:39 am

si la Mareta i la Floreta fan aquest esforç de llevar-se d'horeta, jo no sere menys :mrgreen: :mrgreen:
ja em podeu apuntar ;) ;)
i per dinar,dinare lo mateix que l'Stelvio,que estic molt capritxoset.
Imatge

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Carles » dl. gen. 02, 2012 11:52 am

LLISTA ACTUALITZADA FINS AQUÍ
Imatge

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1143
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Nuria Vs » dl. gen. 02, 2012 1:55 pm

Encara estic meditant l'hivernal :roll: , però a aquesta ja m'hi podeu apuntar ;)

Moltes gràcies :mrgreen:
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. gen. 02, 2012 2:59 pm

[quote user="Kpeps" post="187914"]si la Mareta i la Floreta fan aquest esforç de llevar-se d'horeta, jo no sere menys :mrgreen: :mrgreen:
ja em podeu apuntar ;) ;)
i per dinar,dinare lo mateix que l'Stelvio,que estic molt capritxoset.[/quote]

Finalment ens veurem a Portbou :mrgreen: :mrgreen:
Tant de temps intentant ho i ja veus
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 02, 2012 3:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Vidi
Presentats
Entrades: 114
Membre des de: dc. des. 01, 2010 4:17 pm
Ubicació: Girona

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Vidi » dl. gen. 02, 2012 3:36 pm

Un mes .

Salutacions

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: CMB » dl. gen. 02, 2012 8:55 pm

[quote user="Randy-650" post="187888"][quote user="Fjodor" post="187887"]L'aigua pels peixos... :lol:[/quote]


No, home, no. L'aigua per rentar-se les mans. :D[/quote]

I la moto?

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dt. gen. 03, 2012 9:45 am

També per passar-la per aigua... ja saps per on ;)

Avatar de l’usuari
Ricard_biker
Presentats
Entrades: 428
Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
Ubicació: Viladecans

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Ricard_biker » dt. gen. 03, 2012 11:29 am

Hola a tothom...!!!

Un més que s'apunta al esdeveniment....


[quote user="Nuria Vs" post="187929"]Encara estic meditant l'hivernal :roll: , però a aquesta ja m'hi podeu apuntar ;)

Moltes gràcies :mrgreen:[/quote]

Vinga, no siguis cagueta, que el fred conserva... :twisted:

Salutacions! ;)
Ricard_biker l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 03, 2012 11:31 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Vini » dc. gen. 04, 2012 12:09 am

Bones: Pregunta sobre la ruta.Mirart el mapa,he vist que ja carreteres ,que semblan meyns que carreteres locals.Pregunta:¿ Totes les carreteres que pasa la ruta, son asfaltades?.¿Ja algun troç Off road?.
En cas de que no fosin asfaltades,ho per camins,m'interesaria moltisim saber-ho,perque en cas de que fos axis,un sevidor,es desentendria de la ruta,i pasaria de provisional,a esborrar-me.
En el cas de que tota la ruta fos,per carreteres asfaltades,s'ha de dir que pasaria(si ja força major),de provisional a definitiu en ruta(logicament dinar).
En espera de l'aclaracio,una salutacio per ha totom.
Vini
.

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3562
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Jesus » dc. gen. 04, 2012 7:44 pm

En el meu cas, siguin carreteres asfaltades o camins de carro ... amb en Dodo a la fí del mon ... de moment apunteu-me com a provisional. ;)


PD: Jo veia que l'igua era pels baixells !!! :mrgreen:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 04, 2012 7:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Jordi » dc. gen. 04, 2012 8:56 pm

Doncs jo em trobo en "publemes" alhora d'obrir els mapes. En format ITX em diu que hi han massa waypoints, al reduir-los em surt un mapa mes surrealista que una obra de Dalí. Desprès el descarrego en GPX i quan l'importo al Tyre també em presenta una ruta molt rara, sense cap ni peus. Potser soc jo el que tinc aquest error??
Si algú em pot ajudar??
Jordi "Prony" :ban :ban

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1102
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Dodo » dc. gen. 04, 2012 9:28 pm

[quote user="Vini" post="188018"]Bones: Pregunta sobre la ruta.Mirart el mapa,he vist que ja carreteres ,que semblan meyns que carreteres locals.Pregunta:¿ Totes les carreteres que pasa la ruta, son asfaltades?.¿Ja algun troç Off road?.
En cas de que no fosin asfaltades,ho per camins,m'interesaria moltisim saber-ho,perque en cas de que fos axis,un sevidor,es desentendria de la ruta,i pasaria de provisional,a esborrar-me.
En el cas de que tota la ruta fos,per carreteres asfaltades,s'ha de dir que pasaria(si ja força major),de provisional a definitiu en ruta(logicament dinar).
En espera de l'aclaracio,una salutacio per ha totom.
Vini[/quote]
Nomes hi ha un punt que la carretera està malmesa i és el tall de Banyuls fins a Coll de Banyuls, no deixa d'estar asfaltada però hi ha talls amb una mica de grava.
Dir que hi passo amb la meva RT i altres companys amb motos Naked, per l'ho demés tot carreteres en bon estat i asfaltades encara que al plano semblin camins.
Espero haber-te ajudat.
Salut

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1102
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Dodo » dc. gen. 04, 2012 9:46 pm

[quote user="Prony" post="188070"]Doncs jo em trobo en "publemes" alhora d'obrir els mapes. En format ITX em diu que hi han massa waypoints, al reduir-los em surt un mapa mes surrealista que una obra de Dalí. Desprès el descarrego en GPX i quan l'importo al Tyre també em presenta una ruta molt rara, sense cap ni peus. Potser soc jo el que tinc aquest error??
Si algú em pot ajudar??
Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]
Amb mapa ITX no ho se com és ni el puc obrir ja que jo tinc garmin i el vaig convertir amb el programa GPsies, no se si hi ha un altre convertidor més usual o facil de fer anar, tampoc si amb Wikilook va bé per pasar-ho a Tom-Tom?. Si hus anés bé colocaré l'enllaç. http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2364385
Segurament hi ha algú que els converteixi bé, haurem d'esperar.
El format original es GDB si algú està interesat l'hi faré arribar i podrar veure els temps reals de circulació al meu ritme, (diria que normal).
Dodo l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 04, 2012 9:59 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Vini » dc. gen. 04, 2012 11:30 pm

[quote user="Dodo" post="188073"][quote user="Vini" post="188018"]Bones: Pregunta sobre la ruta.Mirart el mapa,he vist que ja carreteres ,que semblan meyns que carreteres locals.Pregunta:¿ Totes les carreteres que pasa la ruta, son asfaltades?.¿Ja algun troç Off road?.
En cas de que no fosin asfaltades,ho per camins,m'interesaria moltisim saber-ho,perque en cas de que fos axis,un sevidor,es desentendria de la ruta,i pasaria de provisional,a esborrar-me.
En el cas de que tota la ruta fos,per carreteres asfaltades,s'ha de dir que pasaria(si ja força major),de provisional a definitiu en ruta(logicament dinar).
En espera de l'aclaracio,una salutacio per ha totom.
Vini[/quote]
Nomes hi ha un punt que la carretera està malmesa i és el tall de Banyuls fins a Coll de Banyuls, no deixa d'estar asfaltada però hi ha talls amb una mica de grava.
Dir que hi passo amb la meva RT i altres companys amb motos Naked, per l'ho demés tot carreteres en bon estat i asfaltades encara que al plano semblin camins.
Espero haber-te ajudat.
Salut[/quote]
Gracies per l'aclaració aquest tram un sevidor el farà amb molta,molta cura(deu ser el famos "gravillon",no se es un dir).Dit aixo,puc dir,sense duptes que si no ja impedimens d'ultima hora,JA EN PODE-HO APUNTAR COM A DEFINITIU.
Fins a les hores,que ho pasem tots lo millor posible i que els Reis vinguin ben carregats.

Salutacions per tots/totes.
Vini
.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dj. gen. 05, 2012 9:30 am

Ja t'asseguro que esta molt bé. Es passa bé i de nassos. Hi ha algun tallet amb algun sot (petit) que s'ha desfet el ciment, però poca cosa més. Autopistaaaaaa

Per cert, apunteu-nos provisionals (estem pendents d'un altre tema per anar a Andorra). 2 pax.

Salut!!!

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: CMB » dj. gen. 05, 2012 9:45 am

[quote user="Dodo" post="188073"][quote user="Vini" post="188018"]Bones: Pregunta sobre la ruta.Mirart el mapa,he vist que ja carreteres ,que semblan meyns que carreteres locals.Pregunta:¿ Totes les carreteres que pasa la ruta, son asfaltades?.¿Ja algun troç Off road?.
En cas de que no fosin asfaltades,ho per camins,m'interesaria moltisim saber-ho,perque en cas de que fos axis,un sevidor,es desentendria de la ruta,i pasaria de provisional,a esborrar-me.
En el cas de que tota la ruta fos,per carreteres asfaltades,s'ha de dir que pasaria(si ja força major),de provisional a definitiu en ruta(logicament dinar).
En espera de l'aclaracio,una salutacio per ha totom.
Vini[/quote]
Nomes hi ha un punt que la carretera està malmesa i és el tall de Banyuls fins a Coll de Banyuls, no deixa d'estar asfaltada però hi ha talls amb una mica de grava.
Dir que hi passo amb la meva RT i altres companys amb motos Naked, per l'ho demés tot carreteres en bon estat i asfaltades encara que al plano semblin camins.
Espero haber-te ajudat.
Salut[/quote]

Ostres, jo no he fet aquest tram asfaltat, directament vaig tirar cap a l'esquerra, on hi ha una pista... :razz:

Però a dalt del coll, la carratera estava ben asfaltada, fa un any de la foto:

Imatge

Salut

Respon

Torna a “2012”