Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Sortides mensuals de l'any 2012

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Cabirol » dv. gen. 13, 2012 8:42 pm

[quote user="CarToni" post="188939"]Com a Osonenc,donc tota la raò a Jdev...estic segur que ès la millor opciò pels. que veniu
del cantò de Barcelona o Manresa.
Fins i tot,si tothom estiguès d`acord,ens podrìem trobar els d`Osona amb tots els altres i baixar
cap a Figueres junts.
Cabirol,que et sembla? :D[/quote]

amb semble perfectaaaaaaaa, toni, ja veurem si fem colla

Avatar de l’usuari
Sete
Presentats
Entrades: 53
Membre des de: dc. ago. 24, 2011 7:59 am
Ubicació: Vic

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Sete » dv. gen. 13, 2012 9:52 pm

Hola amics, jo també estic d'acord amb els companys d'Osona. Crec que la millor opció és la d'Olot. Per altre banda, podriem quedar per continuar el camí junts desde Vic, a la betzinera Repsol que hi ha al costat de l'Hotel Can Pamplona... :roll: :roll:

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Vini » dv. gen. 13, 2012 11:56 pm

Hola bona nit: Com que una imatge val mes que mil paraules.Dons bè avui e fet un tom amb la Hyosung,i es mes que veritat la C-25,esta feta un fastic.
Arrivar a Vic ja ma costat(a part del fret),gecs i manigues,pasar de Vic...........(e girat cua).
Rectificar es de savis,i rectifico Pep (que la cosa no esta per anar a xafar fan).
Axis que per Bracons(sense dupte).Per quedar amb els de Vic,es per mi una molt bona opciò.Axo si, em de quedar ben entesos.
Salutacions per tots i totes.
.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Kpeps » ds. gen. 14, 2012 10:34 am

SR VINI,SR CABIROL,SR CAR TONI,SR SETE ,SRS I SRES EN GENERALLLLLLLLL, em sembla mes que be,perfecte..........si els d'Osona teniu en conte que els del Bages sortim a les 7 I i que de Manresa a Vic hi han 35 minuts dieu on podem quedar i vindrem a trobar-vos amb el moc al nas (nosaltres) quedem a un indret que no estigui retirat,que vingui de cami,que sigui arrivar, saludar,abraçar (vamos com si fes temps que no ens veiem) i arrancar las vostres motos que las nostres estaran en marxa............be,ja direu el punt de trobada a Osona ;) ;)

aaaaaaaaahhhhhhhh!!!!!!!!!!!!! i el millor de tot , la Mareta diu que trencara la guardiola de la Floreta i que portara xocolata amb xurros per tots els que arrivem gelats,jajajjaajajjajajajjajjajaja

[quote user="Mareta" post="188732"][quote user="Kpeps" post="188410"][quote user="STELVIO 00" post="188374"]Aquest cop no cal quedar a Portbou :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

no ho he dit per no embolicar,deu ser que encara em dura l'esperit de Nadal,jajajjajajajajaja,ara que a Salelles ......[/quote]

Os esperem a Port Bou ........ quant començeu a sortir.... flaireu abans d´agafar la moto i penseu.......

La Mar i l´Eva estan a Port Bou prenent.......Imatge...[/quote]

p.d. que ningu esperi ni a Salelles ni a Portbou :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 14, 2012 10:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Eva » ds. gen. 14, 2012 2:50 pm

[quote user="Kpeps" post="188979"]

aaaaaaaaahhhhhhhh!!!!!!!!!!!!! i el millor de tot , la Mareta diu que trencara la guardiola de la Floreta i que portara xocolata amb xurros per tots els que arrivem gelats,jajajjaajajjajajajjajjajaja

[/quote]

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: La Floreta invitarà a caramels perque cumplirà 13 anys la propera setmana ;)

Avatar de l’usuari
Emil
Presentats
Entrades: 220
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 10:35 pm
Ubicació: manresa

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Emil » ds. gen. 14, 2012 3:02 pm

hola amics! la més ràpida són els túnels :Olot Figueras ( túnels de Bracons). El eix és un trosset de 25km. dolents i prou.

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Dodo » ds. gen. 14, 2012 8:49 pm

Disculpeu la intrusiò, però jo aquest trajecte l'e fet unes quantes vegades.
Haig de dir que per l'eix els diumenges no solen circular camions, si vols adelentar pots fer-ho però penseu que és continua i allà vosaltres.
Jo acostumo a passar per Bracons per anar de Sant Gregori a Manressa i el temps 1h 1/4 aprox, encara que passo per les "Encies". Penso que la millor opciò per vosaltres és passar per Bracons i Olot.
Per si no arribeu a temps aquesta vegada si que hus esperem a Portbou :b9 :b9 :b9
Salut

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Kpeps » ds. gen. 14, 2012 10:51 pm

[quote user="Dodo" post="189008"]Disculpeu la intrusiò, però jo aquest trajecte l'e fet unes quantes vegades.
Haig de dir que per l'eix els diumenges no solen circular camions, si vols adelentar pots fer-ho però penseu que és continua i allà vosaltres.
Jo acostumo a passar per Bracons per anar de Sant Gregori a Manressa i el temps 1h 1/4 aprox, encara que passo per les "Encies". Penso que la millor opciò per vosaltres és passar per Bracons i Olot.
Per si no arribeu a temps aquesta vegada si que hus esperem a Portbou :b9 :b9 :b9
Salut[/quote]

ja m'agradaria a mi saber que coi i fas a Manresa ,tu,lo que ets, es un liant de pebrotssssssss,la propera la organitzes sortint del Bages i pots posar un cruiller a l'entrada del tunel dels Bracons aquest i quedes com un campeon,jajjajajajajajaja,ens veiem el 22 figura ;) ;)
Imatge

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Dodo » dg. gen. 15, 2012 8:43 pm

[quote user="Kpeps" post="189021"]..............lo que ets, es un liant de pebrotssssssss,la propera la organitzes sortint del Bages i pots posar un cruiller a l'entrada del tunel dels Bracons aquest i quedes com un campeon,jajjajajajajajaja,ens veiem el 22 figura ;) ;)[/quote]
Tranquil KPEPS que a la sortida de Bracons sempre solen ser-hi els cruillers, encara que millor no els facis Vsssssssssssss, solen anar bestits de blau, blanc i vermell.
Salut :razz:

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 16, 2012 11:23 pm

Holaaa,

[quote user="Dodo" post="189105"][quote user="Kpeps" post="189021"]..............lo que ets, es un liant de pebrotssssssss,la propera la organitzes sortint del Bages i pots posar un cruiller a l'entrada del tunel dels Bracons aquest i quedes com un campeon,jajjajajajajajaja,ens veiem el 22 figura ;) ;)[/quote]
Tranquil KPEPS que a la sortida de Bracons sempre solen ser-hi els cruillers, encara que millor no els facis Vsssssssssssss, solen anar bestits de blau, blanc i vermell.
Salut :razz:[/quote]

I no porten res de color groc llampant??


:???:
Sort,

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 16, 2012 11:34 pm

[quote user="Albert" post="189230"]Holaaa,

[quote user="Dodo" post="189105"][quote user="Kpeps" post="189021"]..............lo que ets, es un liant de pebrotssssssss,la propera la organitzes sortint del Bages i pots posar un cruiller a l'entrada del tunel dels Bracons aquest i quedes com un campeon,jajjajajajajajaja,ens veiem el 22 figura ;) ;)[/quote]
Tranquil KPEPS que a la sortida de Bracons sempre solen ser-hi els cruillers, encara que millor no els facis Vsssssssssssss, solen anar bestits de blau, blanc i vermell.
Salut :razz:[/quote]

I no porten res de color groc llampant??
:???:[/quote]

las tiras del bolsuuuuu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 801
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: VMan » dt. gen. 17, 2012 12:32 am

La millor ruta per anar a Figueres des de Manresa es túnel de bracons- olot, sens dubte. M'agradaria acompanyar-vos, però últimament no en lligo ni una. Passeu-ho molt bé i aneu en compte a primera hora del mati.

Imatge

Segons el sr google son 131 km 2h 9m passant per Olot, passant per Vilobí d'onyar 157 km 2h 6m ( això si no hi haguessin obres)
VMan l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 17, 2012 12:49 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Cabirol » dv. gen. 20, 2012 10:30 pm

Eis companys-es que os semble si quedem ala c-37, direccio OLOT, surtida de torello, despres de la surtida 151 que es la de manlleu, la de torello no te numero , jo pensu que si els de manresa surtiu a les 7, a les 7.35, 7.40 sou al lloc indicat, os espererem , ja direu els que vindreu , ok? fins diumenje
Cabirol l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 20, 2012 10:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Vini » dv. gen. 20, 2012 11:58 pm

[quote user="Cabirol" post="189793"]Eis companys-es que os semble si quedem ala c-37, direccio OLOT, surtida de torello, despres de la surtida 151 que es la de manlleu, la de torello no te numero , jo pensu que si els de manresa surtiu a les 7, a les 7.35, 7.40 sou al lloc indicat, os espererem , ja direu els que vindreu , ok? fins diumenje[/quote]
Per un sevidor...........fet.
Ens veiem.
Vini
Pd: Ara falta k diguin la seva els de+.
.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Albert » ds. gen. 21, 2012 8:27 am

Holaaa,

De pujada segur que no us acompanyaré, que vaig per feina i amb pressa. De baixada es molt probable que si ho faci per aquesta ruta, i de Manresa a Igualada , Vilafranca i a caseta.


;)
Sort,

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Kpeps » ds. gen. 21, 2012 9:42 am

[quote user="Vini" post="189800"][quote user="Cabirol" post="189793"]Eis companys-es que os semble si quedem ala c-37, direccio OLOT, surtida de torello, despres de la surtida 151 que es la de manlleu, la de torello no te numero , jo pensu que si els de manresa surtiu a les 7, a les 7.35, 7.40 sou al lloc indicat, os espererem , ja direu els que vindreu , ok? fins diumenje[/quote]
Per un sevidor...........fet.
Ens veiem.
Vini
Pd: Ara falta k diguin la seva els de+.[/quote]

a mi em semla be,ara,Vini,tu d'avant fins alla,que amb tantas entradas,sortidas i entradas sense nº,si vaig jo d'avant podem apareixer a Ponts,ajajajajaja
Imatge

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Cabirol » ds. gen. 21, 2012 12:04 pm

[quote user="Albert" post="189811"]Holaaa,

De pujada segur que no us acompanyaré, que vaig per feina i amb pressa. De baixada es molt probable que si ho faci per aquesta ruta, i de Manresa a Igualada , Vilafranca i a caseta.


;)[/quote]

ok albert, si vols ja marxarem plegats

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Cabirol » ds. gen. 21, 2012 4:12 pm

os pasu les cordenades si voleu ok? de la rodona que ens hauriem de trobar: N 42º02.432 E 2º 17.257

a reveure fins dema... les cordenades son preses amb el tontorron,,
Cabirol l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 21, 2012 4:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Ra-mon » ds. gen. 21, 2012 6:48 pm

[quote user="Cabirol" post="189845"]os pasu les cordenades si voleu ok? de la rodona que ens hauriem de trobar: N 42º02.432 E 2º 17.257

a reveure fins dema... les cordenades son preses amb el tontorron,,[/quote]

A quina hora quedeu aquí, a 3/4 de 8 ?

Miraré de ser-hi, si no ho sóc no m'espereu.

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Cabirol » ds. gen. 21, 2012 7:55 pm

[quote user="Ramon" post="189868"][quote user="Cabirol" post="189845"]os pasu les cordenades si voleu ok? de la rodona que ens hauriem de trobar: N 42º02.432 E 2º 17.257

a reveure fins dema... les cordenades son preses amb el tontorron,,[/quote]

A quina hora quedeu aquí, a 3/4 de 8 ?

Miraré de ser-hi, si no ho sóc no m'espereu.[/quote]



Si RAMON, si dius que vens tesperem, ok? fins dema company

Respon

Torna a “2012”