03 - Sortida al Solsonés #76

Sortides mensuals de l'any 2012

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Re: Sortida Al Solsonés

Entrada Autor: Gandalfgs » dt. març 27, 2012 3:08 pm

Hola gent,

Molt bona ruta, feia moooolt de temps que no disfrutava tant de la vostre companyia que fins hi tot surto a les fotos de noves incorporacions!
per els que no em coneixeu, un servidor es diu jaume banti, soc de celrà (girona) i vaig començar amb una xt600e i amb el nick gandalfxt, despres va venir la gs i el nik va passar a ser: gandalfgs. i de moment aixi es queda! ara que també tinc una xr650r no penso fer un mix de nick :-)

Cert cert, un ja tenia rovell... pero no hi ha res com estar en bona companyia i gaudir dels paisatges (molt bonics!!!!!). La veritat és que a catalunya tenim moltes joies, malauradament a vegades agafem la costum d'anar a fora i no veure el que tenim a dins.

Ànims pels mininos, llàstima d'el braç trencat, espero que us recupereu aviat i recordeu: braç enguixat= agulles de fer mitja per rescar-se.


Salutacions a tots, Jaume.
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

Avatar de l’usuari
Mixsanjuan
Presentats
Entrades: 124
Membre des de: dg. feb. 05, 2012 9:19 am
Ubicació: Reus

Re: Sortida Al Solsonés

Entrada Autor: Mixsanjuan » dt. març 27, 2012 5:08 pm

La veritat que ha estat una ruta magnifica, bona taula, molt bona feina per qui ho ha organitçat i que dir... dons que fins la propera, aixi dona gust.

Salut
Jordi (mixsanjuan)

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1142
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: Sortida Al Solsonés

Entrada Autor: Nuria Vs » dt. març 27, 2012 6:43 pm

[quote user="Minina" post="196023"]Avui he tornat al metge i avui ja l´he interrogat, que ahir no vaig pensar ni a preguntarli amb que doparme. :roll: Esta el radi trencat prop del canell però no s'ha desplaçat. De 4 a 6 demanes de guix i dintre de 10 dies visita. Es que em faig vella i els òssos ja no son el que eran. :wall

Ostres el proper matí que el Minino em demani sexe, li faig el que vulgui, que si no desprès em revolca per qualsevol lloc.
:b9 :b9 :b9

Molts petons per tots. :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss[/quote]

Quin bon rotllo Nuri, aprofita Andresito, però vigila amb el guix que mai se sap com reaccionem les dones :mrgreen:

A recuperar-se ben aviat!
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Sortida Al Solsonés

Entrada Autor: 650X » dc. març 28, 2012 12:30 am

[quote user="Jesus GS" post="195947"]PD: la tornada també ha estat de traca i mocador !!! Cambrils-Berga-Ripoll-Vallfogona-Olot-Sant Feliu :mrgreen:[/quote]

Més de 24h després encara estic al·lucinant de la "Master Class" de conducció per carreteres de muntanya que vaig rebre d'uns cracks durant la tornada, fins i tot la Marta que no l'hi agrada gaire correr em va comentar que el fet d'anar a ritme no la feia sentir gens insegura, al contrari de quan s'accelera i es frena continuament.

:bow JesusGS i companyia quina finura :bow

Salut!

Respon

Torna a “2012”