06 - Sortida ON i OFF per Ripollés i Garrotxa #79 + FOTOS

Sortides mensuals de l'any 2012

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Charlyxt
Presentats
Entrades: 94
Membre des de: dg. maig 15, 2011 8:47 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: 17 Juny. Sortida ON I OFF Per Ripollés I Garrotxa

Entrada Autor: Charlyxt » dg. juny 17, 2012 8:51 pm

Dons jo tambè estic a casa.
He de dir que ha estat la primera mensual tot i que he fet els trams OFF (la dels rarets :D :D :D ) però m'ha permés coneixe uns quants de vosaltres en el dinar , que per cert heu estat molt amables , cosa que es d'agrair. La organitzaciò impecable i la zona maca com poques.
Fins la propera. Mes tard posaré fotos.
Charlyxt l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 17, 2012 8:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Re: 17 Juny. Sortida ON I OFF Per Ripollés I Garrotxa

Entrada Autor: Gandalfgs » dg. juny 17, 2012 9:18 pm

Bones,

ja sóc a caseta :mrgreen: una ruta genial! com sempre una orgnaització impecable. I a més a més.... per fi tinc pegatines de mototurisme!!!!! ara ja em podreu coneixer per la carretera :mrgreen:


Salut.
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: 17 Juny. Sortida ON I OFF Per Ripollés I Garrotxa

Entrada Autor: Kpeps » dg. juny 17, 2012 9:20 pm

ja fa estoneta que soc a casa pero fins ara no he tingut internet,que es pot dir del dia d'avui,per anar fins el punt de trobada ja ha estat una excursio en molt bona companyia,la ruta i el lloc visitat molt macos unas curvetes que amb las zones ombrivoles han fet que no fos un dia de calor molt bestia,el dinar de 10 ,preu ajustadisim per el que ens han ofert tant de menjar com el servei i tot el que ens oferia l'indret,com diuen fer la siesta a l'ombra ho diu tot i la tornada per si no ni havia prou,fins a Berga per Borreda,moltes gracies a tots que com sempre sou de 110 ;) ;)
p.d ah !!! el millor del tot quants grups poden dir que fan rutes on i off a l'hora ?? no gaires aixo segur :lol: :lol: :lol:
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 17, 2012 9:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: 17 Juny. Sortida ON I OFF Per Ripollés I Garrotxa

Entrada Autor: CMB » dg. juny 17, 2012 9:41 pm

Hola

Jo també ja soc a casa ben dutxat i net.

Certament aquesta sortida mixta d'avui era peculiar i alguns anaven molt ben pulits i altres una 'mica' polsosos!

Els horaris han quadrat bastant i tots hem marxat a la mateixa hora i arribat pràcticament igual. Hi havia la possibilitat de creuar-nos ens dos punts, però no ha sigut així! :???:

Al final la ruta OFF ha sigut un mixte de la ruta base inicial amb alguna variant més divertida. Tot ha anat força bé i al haver pujat a més de 2000m hem anat fresquets. Pel que han comentat la ruta ON ha estat repleta de curves a bon ritme.

Una cosa que ha ant molt bé ha sigut buscar un hotel com a restaurant. Potser si que que seria interessant per les rutes d'estiu buscar hotels similars i que ens poguem fer una banyada i poder fer petar la xerrada a l'hombra ben dinat al jardi, no? ;)

D'aqui a una estona posaré alguna, poques, fotos!

Salut

Avatar de l’usuari
Monica
Presentats
Entrades: 169
Membre des de: dt. març 27, 2012 9:48 am
Ubicació: girona

Re: 17 Juny. Sortida ON I OFF Per Ripollés I Garrotxa

Entrada Autor: Monica » dg. juny 17, 2012 9:54 pm

Holaa, jo tambe ja fa estona que estic a casa, una vegada mes,me divertit molt!!!
La ruta molt maca!!!
Fins la properaaa!!

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: 17 Juny. Sortida ON I OFF Per Ripollés I Garrotxa

Entrada Autor: Straw man » dg. juny 17, 2012 9:57 pm

un altre que ja és a casa.

Ha estat la meva primera sortida amb mototurisme i venia un pèl tens perque no estic acostumat a rodar en grups tant nombrosos però he de dir que he gaudit d'allò més (com que jo soc dels "raritos" no hi estic acostumat :lol: ). El sistema de circulació veig que funciona.

La ruta molt ben triada i agrair la impecable organització (gràcies Albert per les teves indicacions i càlida rebuda.) especialment per la tria del restaurant: el menjar, el preu el servei; tot molt bé, però el moment piscina per mi el millor del dia després de la calor que he passat. (la meva equipació de carretera encara no és prou complerta :roll: )

A part de debutar amb mototurisme també estrenava la moto en ruta. Fa una setmana que la tinc i us haig de dir que estic impresionat de lo fina que va. No és moderna, porta massa enganxines pel meu gust, gasta més que un fill tonto, però quines sensacions. Està feta per mi.

Per últim, un plaer haver compartit ruta amb tots vosaltres i haver-vos conegut els que hem xerrat.

salut
Straw man l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 17, 2012 10:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: 17 Juny. Sortida ON I OFF Per Ripollés I Garrotxa

Entrada Autor: PEPI600 » dg. juny 17, 2012 9:57 pm

Un altre que ja fa molta estona que es a casa, però després d´una petita becaina :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , dutxadet i cap a l´ordinador.

Molt bona ruta, bonissima companyia i ben organitzat, estem molt mal acostumats ;) ;) ;) ;)

Fins la propera nois i noies
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: 17 Juny. Sortida ON I OFF Per Ripollés I Garrotxa

Entrada Autor: Jsk » dg. juny 17, 2012 9:58 pm

Jo també soc a casa net, dutxat, i amb la moto i la roba a punt per una altre sortida. Només dir que ens superem día a día. Merci a tothom per fer-ho possible.
a. f. m. quan tingui temps.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
Positronic
Presentats
Entrades: 27
Membre des de: dl. juny 11, 2012 10:55 pm
Ubicació: Girona

Re: 17 Juny. Sortida ON I OFF Per Ripollés I Garrotxa

Entrada Autor: Positronic » dg. juny 17, 2012 9:59 pm

Jo també soc a casa ben relaxat després d'una dutxa ben fresca!!! :razz:

Bé, aquesta ha estat la meva primera sortida amb vosaltres :D M'ho he passat molt i molt bé, i la organització un 10!!!

M'he sentit molt bé i molt acompanyat rodant amb tots vosaltres :D Quan us feia "nosa" mirava de deixar-vos passar jejeje

Moltes gràcies ;) Fins la propera!!!

Avatar de l’usuari
Pescallunes4x4
Presentats
Entrades: 155
Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
Ubicació: Osona

Re: 17 Juny. Sortida ON I OFF Per Ripollés I Garrotxa

Entrada Autor: Pescallunes4x4 » dg. juny 17, 2012 10:27 pm

Primera mensual superada, familia despres d'avui encara m'agrada mes la moto, la ruta molt xula, les motos enormes, el jalo collonut, la piscina un pel freda :lol: :lol: :lol: i la gent acollonant, desde el primer moment ens heu tractat com de la familia tot i que ja savieu que som de Torelló, total un 10 en tot i impresionat dels banquets de casament que us correu
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
MOLTISIMES GRACIES.

Avatar de l’usuari
Miquel xlv
Presentats
Entrades: 508
Membre des de: ds. març 06, 2010 12:39 am
Ubicació: La Garrotxa

Re: 17 Juny. Sortida ON I OFF Per Ripollés I Garrotxa

Entrada Autor: Miquel xlv » dg. juny 17, 2012 10:41 pm

Bé, nosaltres també fa estona que som a casa , com sempre una organització impecable, amb
molt bona companyia , motes gracies a tots , i fins la propera

Desprès pujarem unes fotos de avui

Fins la propera

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: 17 Juny. Sortida ON I OFF Per Ripollés I Garrotxa

Entrada Autor: Jesus » dg. juny 17, 2012 10:52 pm

Aquesta ha estat una sortida peculiar ... ja que he m'ha tocat fer d'escombra amb l'Albert ... i tot i anar recollint margarides gran part de recorregut, també em pogut gaudir d'un parell de trams a ritme, després d'esperar a algun company que havia quedat enrederit ... per a la pròxima ja portaré una armilla !!! ;)

Com sempre m'ho he passat d'allò més bé compratint taula i ruta amb vosaltres, ficant cara a algun nou nick ... i com sempre les tornades també són dignes de recordar ... quins paissatges per Ogassa !!! :eyes

Moltes gràcies per la currada ... per a mi ha estat tot perfecte !!! :D

FELICITATS !!! :cerv
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: 17 Juny. Sortida ON I OFF Per Ripollés I Garrotxa

Entrada Autor: Vendetta » dg. juny 17, 2012 10:59 pm

Que de perles tot.


Sols era per afegir, que la monja ha decidit penjar els hàbits, i abans que sigui per ves a saber quines pressupocions, ha estat a causa del Gintonic que li ha portat l'Albert. :mrgreen:

La llista de copilots va creixent en aquest foro, ja veuràs...

Vaja que s'ho ha passat teta.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: 17 Juny. Sortida ON I OFF Per Ripollés I Garrotxa

Entrada Autor: CMB » dg. juny 17, 2012 11:24 pm

[quote user="Vendetta" post="203966"]Que de perles tot.


Sols era per afegir, que la monja ha decidit penjar els hàbits, i abans que sigui per ves a saber quines pressupocions, ha estat a causa del Gintonic que li ha portat l'Albert. :mrgreen:

La llista de copilots va creixent en aquest foro, ja veuràs...

Vaja que s'ho ha passat teta.[/quote]

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: 17 Juny. Sortida ON I OFF Per Ripollés I Garrotxa

Entrada Autor: Jesus » dg. juny 17, 2012 11:27 pm

CMB, ha arribat sencera la Husqui a casa ... :mrgreen:
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: 17 Juny. Sortida ON I OFF Per Ripollés I Garrotxa

Entrada Autor: Vendetta » dg. juny 17, 2012 11:30 pm

[quote user="CMB" post="203967"][quote user="Vendetta" post="203966"]Que de perles tot.


Sols era per afegir, que la monja ha decidit penjar els hàbits, i abans que sigui per ves a saber quines pressupocions, ha estat a causa del Gintonic que li ha portat l'Albert. :mrgreen:

La llista de copilots va creixent en aquest foro, ja veuràs...

Vaja que s'ho ha passat teta.[/quote]

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Ja taaa :mrgreen: si es que una miqueta a on agafar-se i s'hi agafen. :lol:

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: 17 Juny. Sortida ON i OFF per Ripollés i Garrotxa

Entrada Autor: Albert » dg. juny 17, 2012 11:59 pm

Holaaa,

Bona nit a tothom. Ja fa una estoneta que també he arribat a casa, no massa, no creieu. He sortit de casa a les 5:45 AM i he tornat a les 22:00!!

No vull deixar passar aqueta ocasió especial sense agrair-vos a tots la vostra col•laboració, absolutament imprescindible per que les sortides mensuals de Mototurisme puguin funcionar correctament. Fins i tot aconseguint que un agradin a la gran majoria dels que hi participeu!!

Dic que es una ocasió especial, per que es la segona vegada que fem una sortida combinada amb motos per carretera i per camins. I això ens ha donat la oportunitat de poder-nos conèixer les cares als uns i els altres.
Sincerament penso que el resultat ha estat prou bo per a tots plegats. Hi ha hagut força cares noves a les que m’ha agradat poder relacionar amb el nick corresponent, tot i que els que em coneixeu una mica, ja sabeu que us tornaré preguntar el nom i el nick unes quantes vegades mes... oi que si Isra??

Malauradament no podrem repetir aquest format de sortides gaire sovint, però intentarem fer-ho alguna vegada mes, i que això no quedi en una anècdota mes.

Agraïments especials també per el Carles (CMB) i el Damià (Guixmo) per el seu interès i dedicació en preparar les rutes combinades, per la bona troballa del restaurant del que hem pogut gaudir, i per guiar-nos a tots. Al James-Bond i al Pepi600 per la seva habitual tasca de control i coordinació de la sortida, al JesúsGS per acceptar fer de “escombra” i como no, a la NúriaVs i a la Mònica per ajudar-me en la recaptació i venda d’adhesius.

Moltes gràcies a tots.


:D :D
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: 17 Juny. Sortida ON I OFF Per Ripollés I Garrotxa

Entrada Autor: Albert » dl. juny 18, 2012 12:01 am

Holaaaa,

[quote user="Vendetta" post="203966"]

...ha estat a causa del Gintonic que li ha portat l'Albert. :mrgreen:

[/quote]

No era un Gin-Tonic... era un Vichy Català amb gel i llimona... Dolentot!!!


:mrgreen: :mrgreen:
Sort,

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: 17 Juny. Sortida ON I OFF Per Ripollés I Garrotxa

Entrada Autor: CMB » dl. juny 18, 2012 12:18 am

[quote user="Jesus GS" post="203969"]CMB, ha arribat sencera la Husqui a casa ... :mrgreen:[/quote]

Si, despres de collar per segona vegada bé els cargols... És ben curiós això que m'està passant. Hauré de vigilar a algún follet que hi ha pel bosc que no faci feina mentre la moto hi circula...

Imatge

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: 17 Juny. Sortida ON I OFF Per Ripollés I Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dl. juny 18, 2012 8:39 am

[quote user="CMB" post="203978"][quote user="Jesus GS" post="203969"]CMB, ha arribat sencera la Husqui a casa ... :mrgreen:[/quote]

Si, despres de collar per segona vegada bé els cargols... És ben curiós això que m'està passant. Hauré de vigilar a algún follet que hi ha pel bosc que no faci feina mentre la moto hi circula...

Imatge[/quote]

Vols dir que això que et passa, no és de neixament? :lol: :lol: :lol:

en serio, per el que no sabem que et passa, no podries fer-nos cinc cèntims?

Respon

Torna a “2012”