08 - Sortida al Berguedà #81

Sortides mensuals de l'any 2012

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jaume
Presentats
Entrades: 13
Membre des de: dg. abr. 17, 2011 11:15 am
Ubicació: Terrassa

Re: 08 - Sortida Al Berguedà

Entrada Autor: Jaume » ds. ago. 25, 2012 11:42 am

Molt Bones,

Ja se que estem fora de termini, pero només faríem la ruta, 1 moto i 2 pax.

Gràcies,

Salut,

Jaume

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: 08 - Sortida Al Berguedà

Entrada Autor: Jordi » ds. ago. 25, 2012 2:47 pm

Ja falta poc......
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 25, 2012 2:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: 08 - Sortida Al Berguedà

Entrada Autor: Molinenc » ds. ago. 25, 2012 3:22 pm

Finalment podré venir. Com ho faig a ultima hora només vindré a la ruta. Segurament vindrà un amic. Sento no poder-ho dir-ho abans. Espero que no hi hagi cap problema. Fins demà.

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: 08 - Sortida Al Berguedà

Entrada Autor: Jsk » ds. ago. 25, 2012 3:25 pm

[quote user="Eva" post="210302"]Que vagi molt bé la sortida.[/quote]

Eva, t'apuntem una falta al teu curriculum :razz: I que us aprofiti el viatge per les illes Britániques.

Aviam qui fará de fotógraf oficial en aquesta sortida... :ban
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 25, 2012 3:27 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: 08 - Sortida Al Berguedà

Entrada Autor: Jesus » ds. ago. 25, 2012 7:18 pm

[quote user="Jesus GS" post="210266"]Albert, quina colla de bultons :twisted: ...per mi no pateixis, que l'esmorzar me'l financiarà en CMB que estrena moto ... si finalment ve !!! :mrgreen:[/quote]

Albert, ho sento nano ... en CMB no dóna senyals de vida !!! :roll: ... :mrgreen:

Eva, Bon viatge wapa !!! ;)

Salut !!! :cool:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 25, 2012 7:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: 08 - Sortida Al Berguedà

Entrada Autor: CMB » ds. ago. 25, 2012 11:29 pm

[quote user="Jesus GS" post="210322"][quote user="Jesus GS" post="210266"]Albert, quina colla de bultons :twisted: ...per mi no pateixis, que l'esmorzar me'l financiarà en CMB que estrena moto ... si finalment ve !!! :mrgreen:[/quote]

Albert, ho sento nano ... en CMB no dóna senyals de vida !!! :roll: ... :mrgreen:

Eva, Bon viatge wapa !!! ;)

Salut !!! :cool:[/quote]

Hola a tots!

Perdoneu per no haver avisat abans... He estat fora amb la familia i sense massa cobertura (cosa que va bé de tant en tant!!!!)

Doncs vindré a la sortida, però no seré a la sortida a les 10h, he d'anar a buscar la moto a Girona, canviar la cúpula, vestir-me de romà i fer la ruta fins al punt de sortida... Total que us trobaré al punt de la primera aturada a Sant Jaume de Frontanyà. Calculo que hi sereu cap a les 11h.

Ja em quedaré a dinar i si faré paella.

Per cert el dimecres casualitat de la vida vaig anar a dinar a Sant Corneli al mateix restaurant. Em va venir al cap i li vaig comentar a la cambrera i va dir que si que vindriem els de Mototurisme i 3 autocars més d'avis... El menjar que donen surt per les orelles, l'embotit molt bó, la paella boníssíma i canviaré el conill per un altra carn. Tot plegat força bó!

Per cert al mateix poble de Sant Corneli hi ha el museu de les mines de Cercs, ben dinat es pot fer una visita, és força interessant. Fas un viatge amb el tren de la mina, uns 450m i revius ven bé les condicions laborals del miners des de la primera època. Museu mines de Cercs

Apa fins demà

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 08 - Sortida Al Berguedà

Entrada Autor: Eva » ds. ago. 25, 2012 11:46 pm

[quote user="Jsk" post="210314"][quote user="Eva" post="210302"]Que vagi molt bé la sortida.[/quote]

Eva, t'apuntem una falta al teu curriculum :razz: I que us aprofiti el viatge per les illes Britániques.

Aviam qui fará de fotógraf oficial en aquesta sortida... :ban[/quote]

Moltes gràcies per enrecordar-vos de nosaltres.

Primers km de la K conduint per l´esquerra... cap problema.

Avatar de l’usuari
Jaumot
Presentats
Entrades: 73
Membre des de: dg. març 11, 2012 9:16 pm
Ubicació: Sant Julià de Vilatorta

Re: 08 - Sortida Al Berguedà

Entrada Autor: Jaumot » dg. ago. 26, 2012 11:48 am

Companys Mototuristes, m'haig de disculpar. Quina suor m'ha agafat de cop quan aquest matí m'ha trucat l'Albert preguntant-me si no pensava anar a la sortida, que m'estaven esperant....
Aaaaahhhh... No tinc excusa, se m'havia oblidat del tot. Ahir al vespre vam arribar amb la caravana de l'Escala, on he desconnectat del tot de tot, ni mirava l'agenda ni ordinador ni res de res. Només un dia vaig demanar accés a internet al càmping per poder confirmar la sortida al Canigó. I amb aquesta sortida al cap, m'he oblidat de la d'avui.
Ho sento de veritat, sobretot que m'hagueu estat esperant. Espero que us ho passeu be.

Avatar de l’usuari
Reflectus
Presentats
Entrades: 124
Membre des de: dl. abr. 25, 2011 10:26 am
Ubicació: Ripollet Vallés Occ

Re: 08 - Sortida Al Berguedà

Entrada Autor: Reflectus » dg. ago. 26, 2012 7:47 pm

ea. ja a casa. ;) ;)
Feia temp s que no ballava tant.

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: 08 - Sortida Al Berguedà

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. ago. 26, 2012 7:54 pm

Nosaltres també som a casa, dutxats, beguts ( aigua fresca ;) ) i més tard penjaré alguna foto.

Un dels millors restaurants del darrers temps, molt bona relacio qualitat/preu.

Gracies a tots els que heu organitzat tot aixó. ;)
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: 08 - Sortida Al Berguedà

Entrada Autor: Kpeps » dg. ago. 26, 2012 7:55 pm

un que ja es a casa fa una estoneta ,banyadet i refrescadet ;) ;)
que es pot dir del dia d'avui.......be....no........be no,perfecte !!!!! diuen que la distancia mes curta entre dos punts es la linea recta,amb vosaltres un dia ple de curves si que es fa curt de debo :lol: :lol: ,el temps ha acompanyat de totes las maneras,no ha plogut,no ha fet calor i s'ha rodat be,molts camins que no coneixia i que m'han agradat molt,del dinar dir que ''fluixet'' quan he arrivat a casa he tingut que berenar :mrgreen: :mrgreen: i per aixo no he pogut escriure fins ara,jajjajajajajaa,en definitiva ,tot plegat molt be,felicitats al organitzador i fins la propera.
Imatge

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: 08 - Sortida Al Berguedà

Entrada Autor: Trencaferro » dg. ago. 26, 2012 8:01 pm

Nosaltres després de passar per casa el Guixmo a fer uns tastets de ratafia per debatre el gust i afegir-hi millores, també ja hem arribat.

Un dia espectacular, com ja hem comentat amb alguns, segurament per temps i temperatura el millor de tot el més. Com sempre una excel.lent companyia i organització. Del dinar..... Buffff.... Una mica justet; :mrgreen: Jo diria que encara n'hi ha uns quants que s'han quedat amb gana, jijijiji. :tremolant

Pel què fa a la ruta, paratges molt bonics i bon asfalt, tot i que per primera vegada he hagut de fer una queixa formal a l'organització, perquè ens van prometre corves i no sé, jo no n'he vistes gaires... :mrgreen: :mrgreen: ;)

Finalitzo el rotllo, agraint l'estona agradable que hem passat en companyia de tothom, veure cares conegudes que feia temps que no veiem, i felicitant als admin i al Pepi per tota la feinada que han tingut.

Salutacions!!!
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 26, 2012 8:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Re: 08 - Sortida Al Berguedà

Entrada Autor: Laiona » dg. ago. 26, 2012 8:16 pm

Jo ja sóc a casa neta i polida! ara toca pujar fotos que n'he fet unes quantes ja que el dia ha donat molt de si :lol: :lol:

ara feia uns mesos que no venia i renoi!! que bé m'ho he passat! Un fart de riure com sempre! La ruta excel·lent i el dia fantàstic!

Ah! i per cert,...

I com ballava el senyor Manuel que li ha tocat el premi!!! :lol: :lol:
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 801
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: 08 - Sortida Al Berguedà

Entrada Autor: VMan » dg. ago. 26, 2012 8:21 pm

Ja fa una estona que som a casa, un dia fantàstic,bona ruta i un dinar 10,moltes gracies als organitzadors, fins la propera.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: 08 - Sortida Al Berguedà

Entrada Autor: Randy-650 » dg. ago. 26, 2012 8:21 pm

Altre que és a caseta, dutxadet i prenent la fresca al pati.

Què haig de dir d'avui? Doncs no us enganyo, ho he passat molt malament al principi, doncs amb tants revolts m'he marejat. Ja per sortir de casa m'he fet molts, més els de la sortida... :cry: Però bé, el temps ha acompanyat, la volta convidava a fer-la amb la pantalla de casc oberta per ensumar olors de tots sabors i colors, i el lloc del dinar, fabulós, tot i que crec que hauríem d'haver estat més amples, tot i que no vingui al cas.

Gràcies Pepi600 per fer-me descobrir carreteres que desconeixia i per cuidar-te'n que tot anés 'sobre rodes'. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Ricard_biker
Presentats
Entrades: 428
Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
Ubicació: Viladecans

Re: 08 - Sortida Al Berguedà

Entrada Autor: Ricard_biker » dg. ago. 26, 2012 8:24 pm

Un altre que hi és a casa....


Primer de tot, demanar disculpes si ha hagut alguna cruïlla mal marcada...., era la meva "primera vegada"... :oops:

Per la resta, m'ho he passat de conya. :lol:

He compartit sortida amb una gent "collonuda", una ruta molt i molt "revirada" i un dinar excel.lent...

Això es la essència de MTC...

Salutacions, i fins la propera...

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: 08 - Sortida Al Berguedà

Entrada Autor: Jsk » dg. ago. 26, 2012 8:24 pm

Organització...10
Ruta..............10
Temps...........10
Companys.......10
Dinar..............10
i tot això sumat = una jornada magnífica
Moltes gràcies a tothom per fer-ho possible.
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 26, 2012 8:25 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: 08 - Sortida Al Berguedà

Entrada Autor: Minino » dg. ago. 26, 2012 8:28 pm

:tremolant Bona ruta sense corbes clar ...... dues de esquerres i tres de per l'altre costat i un ..... menjar per agafar més corbes .... per si volies alguna mes. :martell :martell

:cerv Dia fantàstic per circular sense gaire calor i bon temps,, :cerv ben organitzat als organitzadors un ORGANITZACIÓ :cerv :lol:
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: 08 - Sortida Al Berguedà

Entrada Autor: Jordi » dg. ago. 26, 2012 8:29 pm

Doncs fa uns minuts que he arribat. Com que el matí ha estat massa curt, he tornat per Fumanyà, Vallcebre, Coll de Prats, Coll de Pradell, Gósol, Coll de Josa, Tuixent, Coll de Port, Port del Compte, Coll de Jou, Solsona i cap a Manresa i Terrassa.

Moltes gràcies per la organització, pel restaurant, per la germanor i el bon esperit. Pel record d'en Paco, per deixar-me avançar, per fer-me treure la baba amb la CrossTourer i per lo bona gent que sembleu.

Apa, fins la propera si Deu vol.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Xavier Madorell Costa
Presentats
Entrades: 51
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 8:39 pm
Ubicació: Caldes de Montbui

Ja He Arribat Sa I Estalvi.

Entrada Autor: Xavier Madorell Costa » dg. ago. 26, 2012 8:30 pm

Després d'un any veig que tot segueix com sempre tot excel·lent,
2011

Imatge

Respon

Torna a “2012”