Reflexio

Sortides mensuals de l'any 2012

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Re: Reflexio

Entrada Autor: Gearbox » dv. set. 21, 2012 7:02 pm

[quote user="Xavier" post="213129"] ... i permet de cargolar l'orella a la burra ... [/quote]


:b9 :b9 :b9 ... Es que Xevi, a la teva burra algun dia li cauran les orelles a terra, de tant cargolades que les porta !!! :mrgreen: :mrgreen:

Perdoneu la desviació del tema, però es que no me n'he pugut estar :razz:
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Reflexio

Entrada Autor: Jsk » dv. set. 21, 2012 7:16 pm

Bones. Encara que porti només un any entre vosaltres m'atreviría a dir que el sistema i funcionament del tema de les sortides que es fan a MTC és impecable. (encara que sempre hi pot haver alguna questió criticable però que sería més de caire individual que no pas del grup)

Amb el tema avançaments veig gent que no els hi costa gens de passar una, o dos o tres motos de cop amb una seguretat pasmosa, inclòs en curves... quan jo m'hi penso quatre vegades per avançar una moto en una recta :tremolant

També voldría dir que en el tema cruïlles i cruïllers el sistema del guant "fosforito" del Jordi Prony no em sembla gens malament, ja que en la última sortida varem trobar bastants grups de motos parades en diversos punts, que hem van fer dubtar si eren dels "meus" o no. (també pot ser que jo sigui més complicat del compte)
Bé aquí us deixo la meva humil reflexió. Merci per tot.
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 21, 2012 7:19 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Reflexio

Entrada Autor: ErnesTDM » dv. set. 21, 2012 7:28 pm

En fi, tot es pot resumir en una sola paraula. SENTIT COMÚ. Però com deia aquell, es el menys comú del sentits... Jo per la meva part, com que quan era jove, ja vaig esgotar les set vides del gat, tots el poders de la fada madrina, i demés angelets de la guarda, ara em dedico a fer MOTOTURISME. Es a dir anar en moto i fer turisme. Piano piano si va lontano...

Ja s'han assabentat alguns que als circuits fan tandes els caps de setmana per desfogar-se?

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Reflexio

Entrada Autor: Randy-650 » dv. set. 21, 2012 7:49 pm

[quote user="Gearbox" post="213138"]
Perdoneu la desviació del tema, però es que no me n'he pugut estar :razz:
[/quote]



Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Reflexio

Entrada Autor: Siono1000 » dv. set. 21, 2012 8:17 pm

[quote user="Vendetta" post="213094"][quote user="Siono1000" post="213038"][quote user="Eva" post="213019"][quote user="Vendetta" post="213013"]Em sap greu Eva, haver-te avançat aixì. :cool:[/quote]

De veritat que he tingut que pensar dues vegades si t´havia vist o no !!!! :eyes :eyes[/quote]

Potser el veus fins hi tot en somnis??? :shock:

Jo també algun cop el veig en somnis i...una altre mala nit !!! :???: :razz:

Salut.[/quote]

Que cabr********ns

I jo que m'alegrava de veure't per aquì, cassi que ja no sè si fer-ho ara. :mrgreen:[/quote]


Jo també t'estimo. :ksss
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Re: Reflexio

Entrada Autor: SisoRT » dv. set. 21, 2012 8:46 pm

Moltes gràcies als qui conduïu a ritme implacablement adequat perquè de vosaltres n'aprenc i moltes gràcies als qui ho posen bé per deixar avançar als qui porten un ritme més ràpid.

Al meu entendre no hi ha res més perillós que anar a un ritme que et resulti incòmode, sigui per més, sigui per menys.

Atès que quasi tothom porta motos amb potència significativa (en general molta més de la que podem aprofitar) sovint es dona la situació de conductors que entren en corba comptant els pins, pinyes i pinyons i, d'altra banda, surten de la mateixa fent constar el cavallatge del seu motor.

Conec algun conductor que això li provoca una conducció incòmode i opta per forçar l'única opció que li queda: Apurar un xic més la frenada.

Quan m'hi trobo procuro ser comprensiu i els facilito l'avançament.
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 22, 2012 7:08 am, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Reflexio

Entrada Autor: ErnesTDM » dv. set. 21, 2012 10:26 pm

[quote user="ErnesTDM" post="213144"]En fi, tot es pot resumir en una sola paraula. SENTIT COMÚ. [/quote]

Val, si, d'acord sentit comú son dos paraules... IM PRESIONANT!

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Reflexio

Entrada Autor: Ra-mon » ds. set. 22, 2012 12:23 am

[quote user="SisoRT" post="213165"]Moltes gràcies als qui conduïu a ritme implacablement adequat perquè de vosaltres n'aprenc i moltes gràcies als qui ho posen bé per avançar als qui porten un ritme més ràpid.

Al meu entendre no hi ha res més perillós que anar a un ritme que et resulti incòmode, sigui per més, sigui per menys.

Atès que quasi tothom porta motos amb potència significativa (en general molta més de la que podem aprofitar) sovint es dona la situació de conductors que entren en corba comptant els pins, pinyes i pinyons i, d'altra banda, surten de la mateixa fent constar el cavallatge del seu motor.

Conec algun conductor que això li provoca una conducció incòmode i opta per forçar l'única opció que li queda: Apurar un xic més la frenada.

Quan m'hi trobo procuro ser comprensiu i els facilito l'avançament.[/quote]

Completament d'acord amb totes i cadascuna de les teves paraules.
:bow :bow :bow


En quant a facilitar l'avançament ... no trobeu magnífic que a la Catalunya del Nord quan ens acostem a un cotxe am,ablement s'arramba i ens cedeix el pas ?
Ho trobo admirable i crec que tots hauríem de fer el mateix. ;)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Reflexio

Entrada Autor: Kpeps » ds. set. 22, 2012 10:12 am

no us ha pasat mai en les sortides de Mototurisme,que algun cop vas molta estona sol ?? a mi a vegades m'ha fet l'efecte que fins i tot m'havia equivocat de cruilla,fins que arriva un moment que trobo un cruiller i dic......FANTASTIC !!!! sincerament crec que es va be

[quote user="Ramon" post="213191"]En quant a facilitar l'avançament ... no trobeu magnífic que a la Catalunya del Nord quan ens acostem a un cotxe am,ablement s'arramba i ens cedeix el pas ?
Ho trobo admirable i crec que tots hauríem de fer el mateix. ;)[/quote]

aixo ho he vist ,el cotxe s'arrambla a la dreta i la moto pasa entre la linea blanca i el cotxe,un gest de cortesia que et pot fer caure una multeta.........per no guardar la distancia de seguretat :roll: :roll:
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 22, 2012 10:12 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Reflexio

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. set. 22, 2012 10:27 am

[quote user="Kpeps" post="213207"]no us ha pasat mai en les sortides de Mototurisme,que algun cop vas molta estona sol ?? a mi a vegades m'ha fet l'efecte que fins i tot m'havia equivocat de cruilla,fins que arriva un moment que trobo un cruiller i dic......FANTASTIC !!!! sincerament crec que es va be

[/quote]

Per mí, aquest es el principal avantatge del sistema de Mototurisme, qualsevol pot anar al seu ritme que un moment o altre trobará algú a la cruilla indicant el camí.
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Reflexio

Entrada Autor: Randy-650 » ds. set. 22, 2012 12:17 pm

[quote user="Kpeps" post="213207"]

aixo ho he vist ,el cotxe s'arrambla a la dreta i la moto pasa entre la linea blanca i el cotxe,un gest de cortesia que et pot fer caure una multeta.........per no guardar la distancia de seguretat :roll: :roll:[/quote]


Quan et parin fes com aquest:

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Reflexio

Entrada Autor: Geroni » ds. set. 22, 2012 12:46 pm

Host*a Randy,un dia m'has de dir de on traus tants gifs !!!!
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Reflexio

Entrada Autor: CMB » ds. set. 22, 2012 12:56 pm

[quote user="Randy-650" post="213221"][quote user="Kpeps" post="213207"]

aixo ho he vist ,el cotxe s'arrambla a la dreta i la moto pasa entre la linea blanca i el cotxe,un gest de cortesia que et pot fer caure una multeta.........per no guardar la distancia de seguretat :roll: :roll:[/quote]


Quan et parin fes com aquest:

Imatge[/quote]

Randy, molt malament...

Si t'hi fixes bé es poden obervar 6 coses com a mínim:

1. El mototorista abandona la via, per incoroporar-se a una lateral sense posar l'intermitent
2. La imatge no és massa bona, però sembla que no porti guants
3. També sembla que vagi amb texans
4. El policia porta una protecció a la ma esperant el 'give me five' del motorista
5. Al final de l'animació el segon policia es descollona completament
6. El cotxe de policia sembla més falç que un bitllet de 1.000€

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Reflexio

Entrada Autor: Vendetta » ds. set. 22, 2012 1:54 pm

[quote user="Eva" post="213115"]

JO NO ADMETO COMPARTIR LA CULPA PEL FET DE NO ANAR PENDENT DEL RETROVISOR.
[/quote]

Ostres, Eva, ara si que t'hi demano disculpes. :mrgreen: (em sembla que és causa d'un comentari meu)

Tot i ser mototurisme.. ejem.. son dos rodes.. i sempre s'ha d'estar pendent del retrovisor.

Un exemple..
que cabrooon el camioner.. però clar..

No t'enfurrunyis.

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Reflexio

Entrada Autor: Straw man » ds. set. 22, 2012 3:43 pm

[quote user="Ramon" post="213191"][quote user="SisoRT" post="213165"]Moltes gràcies als qui conduïu a ritme implacablement adequat perquè de vosaltres n'aprenc i moltes gràcies als qui ho posen bé per avançar als qui porten un ritme més ràpid.

Al meu entendre no hi ha res més perillós que anar a un ritme que et resulti incòmode, sigui per més, sigui per menys.

Atès que quasi tothom porta motos amb potència significativa (en general molta més de la que podem aprofitar) sovint es dona la situació de conductors que entren en corba comptant els pins, pinyes i pinyons i, d'altra banda, surten de la mateixa fent constar el cavallatge del seu motor.

Conec algun conductor que això li provoca una conducció incòmode i opta per forçar l'única opció que li queda: Apurar un xic més la frenada.

Quan m'hi trobo procuro ser comprensiu i els facilito l'avançament.[/quote]

Completament d'acord amb totes i cadascuna de les teves paraules.
:bow :bow :bow


En quant a facilitar l'avançament ... no trobeu magnífic que a la Catalunya del Nord quan ens acostem a un cotxe am,ablement s'arramba i ens cedeix el pas ?
Ho trobo admirable i crec que tots hauríem de fer el mateix. ;)[/quote]

jo també comparteixo i celebro aquestes reflexions.

el que tinc claríssim és que, pel que fa a la pròpia seguretat, senyalitzar degudament les maniobres i estar pendent en tot moment del retrovisor són coses imprescindibles.
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Reflexio

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. set. 22, 2012 6:05 pm

[quote user="Vendetta" post="213232"][quote user="Eva" post="213115"]

JO NO ADMETO COMPARTIR LA CULPA PEL FET DE NO ANAR PENDENT DEL RETROVISOR.
[/quote]

Ostres, Eva, ara si que t'hi demano disculpes. :mrgreen: (em sembla que és causa d'un comentari meu)

Tot i ser mototurisme.. ejem.. son dos rodes.. i sempre s'ha d'estar pendent del retrovisor.

Un exemple..
que cabrooon el camioner.. però clar..

No t'enfurrunyis.[/quote]


Aquest grup es de Mototurismo Murcia ???
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Reflexio

Entrada Autor: Trencaferro » ds. set. 22, 2012 8:05 pm

[quote user="Ramon" post="213191"]

En quant a facilitar l'avançament ... no trobeu magnífic que a la Catalunya del Nord quan ens acostem a un cotxe am,ablement s'arramba i ens cedeix el pas ?
Ho trobo admirable i crec que tots hauríem de fer el mateix. ;)[/quote]

Tens raó, però és que a França el codi de circulació obliga a cedir el pas, i arrembar-se al voral, sempre i quant sigui possible als cotxes, per poder cedir el pas a les motos, podent aquestes adelantar sempre i quant no trespassin la línea continua, cosa que és totalment inviable aqui, ja que el nostre codi, no permet aquesta opció, podent esser denunciat el vehicle per circular per circular per la part transitable del voral.

Crec que és una equivocació que hauria de considerar la DGT, però a dia d'avui és el què hi ha... :enfaduu :enfadat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Reflexio

Entrada Autor: Siono1000 » ds. set. 22, 2012 9:49 pm

[quote user="Trencaferro" post="213247"][quote user="Ramon" post="213191"]

En quant a facilitar l'avançament ... no trobeu magnífic que a la Catalunya del Nord quan ens acostem a un cotxe am,ablement s'arramba i ens cedeix el pas ?
Ho trobo admirable i crec que tots hauríem de fer el mateix. ;)[/quote]

Tens raó, però és que a França el codi de circulació obliga a cedir el pas, i arrembar-se al voral, sempre i quant sigui possible als cotxes, per poder cedir el pas a les motos, podent aquestes adelantar sempre i quant no trespassin la línea continua, cosa que és totalment inviable aqui, ja que el nostre codi, no permet aquesta opció, podent esser denunciat el vehicle per circular per circular per la part transitable del voral.

Crec que és una equivocació que hauria de considerar la DGT, però a dia d'avui és el què hi ha... :enfaduu :enfadat[/quote]

A França fins hi tot he vist un Autocar parar en un lloc adequat per deixar pasar tota la cua de cotxes del darrera, no estic parlant d'una parada programada...eh!. :eyes :eyes

Una cosa que aquí sembla ciència-ficció. :oops:

Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Reflexio

Entrada Autor: Ra-mon » ds. set. 22, 2012 10:14 pm

[quote user="Siono1000" post="213250"]Una cosa que aquí sembla ciència-ficció. :oops: [/quote]

Si, el que passa aquí és increïble, com si deixar passar a algú fos una greu aberració :enfaduu

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Reflexio

Entrada Autor: Vendetta » dg. set. 23, 2012 12:49 am

[quote user="Trencaferro" post="213247"][quote user="Ramon" post="213191"]

En quant a facilitar l'avançament ... no trobeu magnífic que a la Catalunya del Nord quan ens acostem a un cotxe am,ablement s'arramba i ens cedeix el pas ?
Ho trobo admirable i crec que tots hauríem de fer el mateix. ;)[/quote]

Tens raó, però és que a França el codi de circulació obliga a cedir el pas, i arrembar-se al voral, sempre i quant sigui possible als cotxes, per poder cedir el pas a les motos, podent aquestes adelantar sempre i quant no trespassin la línea continua, cosa que és totalment inviable aqui, ja que el nostre codi, no permet aquesta opció, podent esser denunciat el vehicle per circular per circular per la part transitable del voral.

Crec que és una equivocació que hauria de considerar la DGT, però a dia d'avui és el què hi ha... :enfaduu :enfadat[/quote]

Gracies per aclarir-me el dubte trecaferro, mai sabia a què venia això, si per educaciò a l'autoescola, si per normativa, o si per sentit comu i savoir fair.
Ara que.. trencaferro, serien capaços els membres de l autoritat, tot i la normativa, parar i multar un vehicle per cedir el pas trepitjant la continua en un lloc que no genera cap perill?
:roll:

Respon

Torna a “2012”