12 - Dinar de Nadal 2012 #85

Sortides mensuals de l'any 2012

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Re: 12 - Dinar De Nadal 2012

Entrada Autor: Gearbox » dg. des. 02, 2012 11:21 pm

Nosaltres també hem arribat sense novetat. Hem tornat a fer el suspina (per enèssima vegada) i ara ja a punt d'anar a fer nones.
Moltes gràcies al Xevi i Cabirol per aquesta magnífica ruta.
Bon nadal a tothom i fins la propera !!! :okcat
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 02, 2012 11:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1142
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: 12 - Dinar De Nadal 2012

Entrada Autor: Nuria Vs » dt. des. 04, 2012 11:29 am

Ostres, m'havia oblidat d'escriure, com que tan bon pun vaig arribar vaig canviar la moto pel cotxe i vaig anar a veure el Barça de bàsquet...

M'ho vaig passar com sempre molt bé, desprès de superar el fred de bon matí :tremolant

Varem fer una bona taula de Nadal i un emotiu minut de silenci als companys que sempre recordarem amb nostàlgia, però amb un somriure.

La ruta molt interessant, de les que a mi m'agraden. Moltes gràcies a en Cabirol i en Xavier i a tots els administradors i col·laboradors per fer-ho possible. Sou fantàstics :okcat


Una abraçada a tots i que passeu molt Bones Festes :brindis
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: 12 - Dinar De Nadal 2012

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. des. 15, 2012 1:08 pm

Ostres, jo tampoc havia escrit

Ha estat un plaer d'organitzar la ruta amb dos companys tant extraordinaris com en Xavier i en Cabirol.

Ens ho vàrem pasar molt be tota l'estona, tant en la recerca de restaurant com en la prèvia feta.

Moltes gràcies a tos dos,

I moltes gràcies a la resta de companys que varen fer d'aquell dia un dia especial i molt emotiu.

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: 12 - Dinar De Nadal 2012

Entrada Autor: Cabirol » ds. des. 15, 2012 5:05 pm

[quote user="James Bond" post="221852"]Ostres, jo tampoc havia escrit

Ha estat un plaer d'organitzar la ruta amb dos companys tant extraordinaris com en Xavier i en Cabirol.

Ens ho vàrem pasar molt be tota l'estona, tant en la recerca de restaurant com en la prèvia feta.

Moltes gràcies a tos dos,

I moltes gràcies a la resta de companys que varen fer d'aquell dia un dia especial i molt emotiu.

Vssssssss
007[/quote]

Ramon, tambe va ser un plaer que mi volguesiu per posar el meu granet de sorra moltes gracies a tu i en xevier, , bon nadal
Cabirol l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 15, 2012 5:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “2012”