01 - L'Empordà #62

Sortides mensuals de l'any 2011

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Jeppy » dl. gen. 24, 2011 9:35 am

Ahir no em vaig poder connectar per dir que havia arribat bé i tranquil. De tornada a Girona em vaig afegir a un grup de motos que pensava que eren de mototurisme i anaven de tornada, pero en una semàfor a Medinyà, vam veure que no ens coneixiem de rés.
Enric i Jesús: heu organitzat una molt bona ruta. Gràcies per les hores que hi heu dedicat per fer-nos gaudir tant. Un dia molt complert que, de ben segur, recordarem tots.
La Rosa Mª. us envía una abraçada i sent molt no haver pogut venir. Encara está una mica fotudota, però hagués estat pitjor si hagués hagut de soportar les baixes temperatures que hi van haver.
He de fer especial menció al comentari d'en Frank, tant encertat com sempre els fa: perque quasi cent persones poguem gaudir d'un dia com el d'ahir, es necesari molt de treball, esforç i organització per part de molta gent que, potser, estaría molt millor fent la ruta i no preocupant-se de rés. Des d'aqui els faig saber el meu respecte i agraïment a la seva feina.
Jeppy l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 24, 2011 9:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Ricmel » dl. gen. 24, 2011 9:54 am

[quote user="JEPPY" post="154755"]Ahir no em vaig poder connectar per dir que havia arribat bé i tranquil. De tornada a Girona em vaig afegir a un grup de motos que pensava que eren de mototurisme i anaven de tornada, pero en una semàfor a Medinyà, vam veure que no ens coneixiem de rés.
[/quote]

Home Jeppy, devíem estar molt canviats perquè érem l'Antonio i l'Ester, en Vidi, en Ginju, l'Anna i jo, en 4 motos! :razz:
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 24, 2011 10:20 am, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 24, 2011 10:29 am

voldria posar una puntualtzacio al tema dels cruillers,el fet de parar a una cruilla,em sembla que no ha de ser nomes deixar la moto aparcada al voral i ja esta ,es clar que quan arrives a la moto d'arrere el Roadlider,tard o d'hora et tocara parar i has de posar els 5 sentits ja que en las rectes de l'autovia d'ahir la gent anava molt apilotonada i em va semblar que en alguns moments es frenava una mica ''d'emergencia'',quan pares al meu entendre,el sentit comu et fa posar la moto el millor colocada posible perque la resta de companys veigin cap on s'ha d'anar (ahir va haver un moment que algu em sembla es va equivocar tirant recte i jo a la dreta,vaig dubtar molt aminorant la marxa fins que vaig veure que em venien al d'arrere ) crec que es molt important que el Mototurista ha de indicar el sentit de la marxa,a vegades com ahir, el grup s'estira i has d'esperar,pero saps que tard o d'hora arriva l'armilla,un punt a tractar es que al moment de la sortida es tindria que fer saber qui son els que aniran de roadliders,tot aixo ho dic amb un aire completamnet constructiu,ja que em sembla que l'organitzacio es casi al 100 * 100 inmillorable.
p.d. un punt a part es la puntualitat a la sortida que crec no s'ha de demorar ni un segon ,si es surt a les 10 es surt a les 10 perque si no arrivara el moment que sense cap justificacio l'escombra tindra que esperar molt ha sortir (tots podem tenir un dia sense presa) i em de pensar que nomes sortir ja hi han cruillers que estan esperant.
salut i fins la propera que ja estic fent biceps per aixecar els calçots :mrgreen: :mrgreen:
Imatge

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Merce » dl. gen. 24, 2011 10:54 am

Quan arribo a casa, i tot a anat tant be, no em puc estar de dir-vos : - Gracies a tots, els organitzadors i ajundants, als road liders i els companys-es. :kssss

La ruta molt be, :form i dels dos trams que hem vorejat el mar han set fantastics !!

El restaurant i el dinar també molt be i molt bo.

Ah !! Els companys de taula que ens van fer una clase culinària sense precedents :mestre "( eh!?? Frank i Jeppy ?... les gambes són mascle o femella...") ;) jajajajja

Tot plegat : GENIAL !!!! :bow
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Vini » dl. gen. 24, 2011 11:27 am

Encara que tart,vaig arribar be,amb molt de fret,(segueixo encostipat).
Salutacions de la Tensi.
Vini
.

Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Jeppy » dl. gen. 24, 2011 5:32 pm

[quote user="Ricmel" post="154757"][quote user="JEPPY" post="154755"]Ahir no em vaig poder connectar per dir que havia arribat bé i tranquil. De tornada a Girona em vaig afegir a un grup de motos que pensava que eren de mototurisme i anaven de tornada, pero en una semàfor a Medinyà, vam veure que no ens coneixiem de rés.
[/quote]

Home Jeppy, devíem estar molt canviats perquè érem l'Antonio i l'Ester, en Vidi, en Ginju, l'Anna i jo, en 4 motos! :razz:[/quote]

Ja deia jo que alguna cosa van posar en aquell cava de les postres!!!!!! :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Siono1000 » dt. gen. 25, 2011 12:00 am

Ep !!!!

Que jo també vaig arribar...ahir. :oops:

feia molts dies que no agafava la moto i vaig disfrutar com un nen petit. La ruta, el dinar, la companyia, l'organització i el temps de pel·lícula...com sempre.

Gràcies a tots el que ho feu possible. :ksss


Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Steelman » dt. gen. 25, 2011 10:10 am

[quote user="Koper" post="154708"]vai dir ke aniria al rest. i em penso ke he complert la meva paraula.

;)[/quote]

On ho vas dir?
He fet una búsqueda de tots els teus missatges, pots veure-ho aquí i no ho he llegit pas :eyes

Si ho vas dir a algú mal fet, ho has de posar al forum o enviar un privat a algun dels moderadors/administradors del forum.

Va que al a calçotada ja vindras a fer la ruta sencera no?
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Albert » dt. gen. 25, 2011 1:12 pm

Holaaaa,

[quote user="Steelman" post="154841"]
On ho vas dir?

Si ho vas dir a algú mal fet, ho has de posar al forum o enviar un privat a algun dels moderadors/administradors del forum.
[/quote]

Sempre es millor poser-ho directament al fòrum i en cas de ser molt a ultima hora, avisar per privats a algun dels organitzadors.

Merci.


:| :| :|
Sort,

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Xavier » dt. gen. 25, 2011 11:08 pm

[quote user="Siono1000" post="154822"]Ep !!!!

Que jo també vaig arribar...ahir. :oops:

feia molts dies que no agafava la moto i vaig disfrutar com un nen petit. La ruta, el dinar, la companyia, l'organització i el temps de pel·lícula...com sempre.

Gràcies a tots el que ho feu possible. :ksss


Salut.[/quote]

Va home, sigues sincer. El què més et va agradar va ser la meva barba.

Respon

Torna a “2011”