01 - L'Empordà #62

Sortides mensuals de l'any 2011

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Sagal » dg. gen. 23, 2011 8:32 pm

Bé gent jo ja he sopat, dixat i tot endressat. Gràcies atothom pel comportament i el bon rotllo. Sincerament us tinc que dir que per la quantitat de gent nova que hi havia, ha funcionat moplt bé, (jo no m'ho pensaba pas).
Felicito especialment amb en JesusGS i EnricP una bona currada i m'ha encantat tota la carretera de Sant Pere de Rodes, preciós.
Avui gràcies a el fred que feia he pogut veure diferents sistemes de calefacció, uns que amb els punys es para la moto i el PEP ESCALFANT-SE empenyent, jajajaja. Ta bé això.

Ei tu el dels punys que ets un bandido, canvia la bateria home que fa la tira que tens que fer-ho.... mira que ets català eh. ;)
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Randy-650 » dg. gen. 23, 2011 8:33 pm

[quote user="Koper" post="154699"]naltres deviem ser dels primers a arribar a casa, a només 3 km del rest. :D jejeje

[/quote]

I l'últim en sortir, perquè tothom ha marxat a les 10 i tu no eres allà encara.

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. gen. 23, 2011 8:37 pm

Nosaltres hem hagut de marxar a mitja ruta, però vull agraïr l'esforç dels organitzadors perquè han fet una feina exquisida, preocupats en tot moment pel compliment dels horaris i de la organització.

[quote user="PEPI600" post="154687"]Bé, un a altre que ja es a casa, la tornada per autopasta :oops: :oops: , però es que tenia pressa.

De bon matí una mica de fresca, la resta del dia collout, i tal com han dit amb les carreteres ben seques.

Moltes gracies als organitzadors, administradors i companys de mototurisme, a pesar del tema de les cruïlles el dia ha sortit força rodó ;) ;) ;)



PD: Al pneumàtic del darrera no l´hi ha sentat bé l´autopasta i està caput :roll: :roll: :roll: :roll: [/quote]

Ja ho deies, que no et donava bones sensacions.

Sagal, no et fiquis amb mí, que estic molt sensible quan em ve allò. ;)

Gràcies a tots per ser com sou.....collonuts!!!
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 23, 2011 8:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Kpeps » dg. gen. 23, 2011 8:43 pm

jo tambe estic a casa acavat de dutxar net i pulit i tot guardadet al seu lloc,que dir de la sortida:
bons companys de carretera tan per anar fins la trobada com per tornar en acavat, a primera hora del mati una ''miqueta de fred'',quan hem arrivat a HOSTALRIC (sense H,es clar) per esmorzar tenia la boca congeladeta i semblava que havia anat al dentista :mrgreen: :mrgreen: despres amb l'entrepa (mida que feia temps que no veia i bonissim) dons tot a lloc altre cop,la ruta com no podia ser menys super maca, amb molts revolts secs i sense vent que han fet una jornada fantastica,el tema dels cruillers potser si que hi ha hagut algun moment que......pero en general be,a taula com sempre (seguis amb qui seguis) companyia inmillorable,ara a esperar la propera ;) ;) ;) fins aviat.
Imatge

Avatar de l’usuari
Jacks
Presentats
Entrades: 562
Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
Ubicació: La Bisbal d' Emporda

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Jacks » dg. gen. 23, 2011 8:44 pm

;) ;) BONES UN ALTRE QUE ES A CASETA. COM SEMPRE LA ORGANITZACIO EXCELENT I
LA CUMPANYIA EXCELENT LA COPILOT INMILLORABLE

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Koper » dg. gen. 23, 2011 8:45 pm

vai dir ke aniria al rest. i em penso ke he complert la meva paraula.

;)
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Avatar de l’usuari
Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Laiona » dg. gen. 23, 2011 8:59 pm

[quote user="Jacks" post="154707"] ;) ;) BONES UN ALTRE QUE ES A CASETA. COM SEMPRE LA ORGANITZACIO EXCELEN I
LA CUMPANYIA EXCELEN LA COPILOT INMILLORABLE
[/quote]


Eiiiii gràcies ehhhhh :ksss :Saltant
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Avatar de l’usuari
Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Frank » dg. gen. 23, 2011 9:14 pm

Em sembla que el que diu en James Bond és molt assenyat i cal fer-li cas.
No pot ser que hi hagin mototuristes que facin anar malament als altres.
Avui, des del inici els controladors de cruillers i l'escombra han tingut molta feina.
Segur que els "jefes" trobareu la solució a la problemàtica que és presenta quan hi han molts de "nous".
Crec que tots hem de fer cas als administradors i als "ajudants" o controladors de cruillers.

Deixeu-me fer una petita aportació:
Tothom sap quina és l'ultima moto, l’ “escombra”.
En Sagal va adequadament identificat. (armilla groga)

Mototurisme ha crescut tant, que ja comença a ser hora d’identificar a altres persones que assumeixen funcions en benefici de tots nosaltres, com poden ser:

1- El cap de ruta (Road lider).
Si no és sap qui és, com és pot demanar que no el passem?

2- El que ordena el punt on s’han de posar els cruillers (avui l’Steelman).
Si veus un motorista que senyala el terra, i no saps que és l’Steelman,
pots pensar que t’està senyalant alguna cosa del terra (sorra, etc. com fem habitualment)

3- Els controladors de cruillers.
Com poden fer be la seva feina si no sabem qui és “aquell” que ens diu que el cruiller està mal col·locat (per exemple); i no sabem que és un membre de l’equip:

No sé si el que he exposat podria funcionar o no.
Potser s’ha de fer alguna altra cosa (o no res).
Però Mototurisme és molt gran i avuí heu tingut massa feina.

Gràcies per la vostra dedicació.
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 23, 2011 10:22 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Xavier » dg. gen. 23, 2011 9:18 pm

També a casa tot endreçadets.

Gràcies als organitzadors per fer que tot rutlli tan bé. La ruta perfecte i el dia també ha estat a l'alçada. Els companys de taula magnífics.

Una diada excelent malgrat que el tema dels "cruïllers" hagi donat molta feina als organitzadors.

Fins aviat !

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Angel » dg. gen. 23, 2011 9:41 pm

Un altre a casa.

Felicitar als organitzadors Jesús, i Enric, per la ruta tan maca que ens han preparat i el bon restaurant que ens han triat, i a la resta d’organitzadors per fer que les coses rutllin el millor possible.

El fred..., nomes es un detall sense importància. La companyia de tots vosaltres..., el millor.

Fins la propera.
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Jesus » dg. gen. 23, 2011 9:45 pm

Bé m'alegra llegir que tothom s'ho ha passat tan bé, voldria agrair als administradors el recolzament que ens han donat en tot moment tant a mi com a l'Enric per poder dur a terme aquesta sortida per L'Emprodà i no voldria oblidar agrair també al MikelRT les gestions amb el bar La Conna.

Per part meva us tinc que dir que m'ho he passat molt i molt bé ( tant preparant-la, com compartint-la avui amb vosaltres ) :

- Us he fet de Road-lider fins a la Bisbal :form ( tot i les dues parades técniques per culpa de la bossa sobredipòsit :enfadat ).

- M'he fet quatre corbes a ritme amb en Sacot&Cia. :roll:
- He gaudit de la vostra companyia ... i poc a poc vaig coneixent algun mototurista més... i fins i tot m'he reconciliat amb en Vini :cerv

Moltes gràcies per ser com sou ... i vull aprofitar per encoratjar-vos a organitzar alguna sortideta l'any vinent ... ( us asseguro que estareu unes semanetes entretinguts, però el resultat val la pena !!! ... ;) )

V'sss :cool:
GeSus


PD: Totalment d'acord amb el punt 3 d'en James i crec que els suggeriments d'en Frank s'haurien de valorar per tal d'anar millorant coses.

Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 23, 2011 10:34 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Sagal » dg. gen. 23, 2011 9:46 pm

Bé un ocellet m'ha dit que el Jordi (stelman) ja ha arrivat a casa i que el viatge de tornada tot bé, però que avui no conectara, perquè s'ha posat dins el llit fins i tot amb l'equip de la moto em sembla.
Bona nit parella.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Angeleta » dg. gen. 23, 2011 9:47 pm

Nosaltres també som a casa. He de dir que ens ho hem passat molt bé; particularment, jo m'ho he passat pipa (això d'estrenar pneumàtics m'ha agradat...)

Trobo que amb la quantitat de gent nova que hi havia, no costa res quan convidem un amic explicar-li com va això: la clau que a Mototurisme la gent s'hi trobi bé és justament la bona organització. Cuidem-la entre tots, si us plau.

La meva petita crítica:
Si es fa una ruta de més de tres hores, seria interessant buscar un lloc per anar al lavabo. N'he vist uns quants que han partat a mitja ruta a orinar. Eren homes, per tant, podeu despenjar l'etiqueta de "femení" a aquest comentari si és que algú ho està pensant. Aquest tema feia temps que s'arrossegava i darrerament s'havia solucionat. Si us plau, tingueu-ho en compte.
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Avatar de l’usuari
Feisser
Presentats
Entrades: 898
Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Feisser » dg. gen. 23, 2011 9:48 pm

Ja fa estona que soc a casa, un dia rodo amb una mica de fred al matí però es el què toca al hivern i amb un bon equip es nota menys, la ruta ha estat a la alçada de mototurisme, gràcies JesusGs i Enricp per la feina ben feta, amb el tema dels crüillers jo no carregaria tant contra els nous, n'he vist mes d'un veterá no obein las indicacions de le Steelman, però tot i així n'hagut qui s'ha aturat en llocs que no i havia ningú i podria causar dubte als que venían derrera. crec que no s'ha perdut ningú per tant no anat tant malament per la gent que som. el que sí es podria fer per que no es confungués ningú es que la ordre de aturar-se en la crüilla fos alçà el bras a munt i baixar-lo indicant el lloc precis, només es una opinió :|

Avatar de l’usuari
Iuri
Presentats
Entrades: 27
Membre des de: dc. juny 20, 2007 9:02 pm
Ubicació: Balaguer

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Iuri » dg. gen. 23, 2011 9:49 pm

Fred, que collons, amb el bon menjar, la magnífica ruta i l'extraordinària companyia que he passat durant el dia d'avui ja no me'n recordo :D Demà serà un altre dia i potser passo per la farmacia :tremolant

Agrair als organitzadors el treball realitzat i a tothom pel bon rotllo que hi ha hagut en la sortida :cool:

VVVsss...

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Ricmel » dg. gen. 23, 2011 9:50 pm

Fa una bona estona que som a casa. Ha estat una jornada divertida i molt ben organitzada.

Un dia fred, però ja estàvem avisats, que ens ha permès gaudir d'unes vistes magnífiques (la costa de Tossa a St. Feliu és tot un regal de la naturalesa i la vista de St. Pere de Rodes, de cop, com un misteri, sempre em corprèn tot baixant a la badia on el mar i la muntanya l'alien per aixecar un poblet tan bonic com és Port de la Selva). Amés hem tingut un asfalt que poques vegades és tan eixut a l'hivern.

Moltes gràcies a tots i sobre tot als organitzadors de la sortida i als que es preocupen que totes les sortides siguin un èxit. Costa portar tanta gent i a Mototurisme es fa bé i, pels comentaris del post, amb ganes de fer-ho encara millor.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Xavmar
Presentats
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Xavmar » dg. gen. 23, 2011 10:29 pm

Un altre a caseta i amb dutxa inclosa molt, pero que molt calenta.
La ruta molt acertada, buscant la costa que es on la carretera esta millor en aquestes epoques i les persones, doncs que dir, n'he conegut unes quantes, pero espero que mica en mica en vagi coneixent mes.
Siiiiiii, ja se, m'he de presentar, a veure si demà se'm ocurreig com fer-ho.
:tremolant :tremolant
Sobre el tema de l'organització, estic d'acord amb vosaltres, no pot ser que jo no sàpiga algunes normes
:roll: :roll: :roll:
però també es cert que alguns de vosaltres m'heu ajudat força.
Gracies a tothom.
:lol: :lol:

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1142
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Nuria Vs » dg. gen. 23, 2011 10:39 pm

Una altra mototurista que ja fa estoneta que està a casa ben calenteta desprès d'una bona dutxa :lol:
Ha estat una sortida fantàstica, malgrat el fred, la ruta, l'estat de les carreteres, el paisatge... tot molt encertat, felicitats al que ho heu fet possible. M'ho he passat molt bé, com sempre, amb aquest grup humà seria difícil el contrari :cerv

Per a tots els que heu vingut per primera vegada, espero tornar-vos a veure i poder-vos saludar a tots :roll: o potser uns quants :| Espero que us ho hageu passat bé ;)

:ksss per als que no he salut i per als que ja ho he fet també :mrgreen:
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Avatar de l’usuari
Enricp
Presentats
Entrades: 114
Membre des de: dl. ago. 10, 2009 8:36 pm
Ubicació: Vilafant - Alt Empordà
Contacta:

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Enricp » dg. gen. 23, 2011 10:52 pm

SUBSCRIC totalment els comentaris d'en GesusGs , jo també m'ho he passat fantasticament bé, i m'ha agradat sobretot començar a coneixer mes mototuristes, "em sembla que fins i tot n'hi ha un que es diu ALBERT", be conyes a part ha estat una jornada profitosa i amb una excel·lent companyia.

Gracies a Tots.
Es curiós... en moto mai em sento sol

Avatar de l’usuari
Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Bolero » dl. gen. 24, 2011 1:26 am

Bones,
Feia dies (mesos) que per una cosa o altra no havia pogut venir a cap sortida, però veig que els coses sehgueixen al mateix nivell d'excelencia que sempre.
Espero que no trigui tant en la propera, perque ja em val....

La ruta treballada magnifica.

Estic d'acord amb que hi havia cosetes a millorar pel tema cruilleros, donada gent nova que no sabia el que s'havia de fer

Moltes Gràcies a tothom!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Respon

Torna a “2011”