06- La Cargolada #67

Sortides mensuals de l'any 2011

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Re: * 6- La Cargolada *

Entrada Autor: Merce » dt. juny 21, 2011 11:15 am

Bona Sortida LA CARGOLADA!!

La ruta va ser molt maca... em va agradar molt visitar la cova de Sta. LLucia i disfrutar del parc natural del Montsant. Preciós.!!

Els cargols diuen que van ser molt bons... no vaig prova'ls. !!!
...però el pop, bonissim com la carn a la brasa i l'escalivada !!! GRACIES Joan, Geroni i a tota la gent que ens va atendre tant i tant be.

La companyia com sempre...divina!!

GUSPIRES I DORIS, ánims i ha recuperar-se ràpit. Tot s'ha quedat en un bon ensurt.
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: * 6- La Cargolada *

Entrada Autor: Eva » dt. juny 21, 2011 10:42 pm

[quote user="Lini" post="172706"]Bona Sortida LA CARGOLADA!!

La ruta va ser molt maca... em va agradar molt visitar la cova de Sta. LLucia i disfrutar del parc natural del Montsant. Preciós.!!

Els cargols diuen que van ser molt bons... no vaig prova'ls. !!!
...però el pop, bonissim com la carn a la brasa i l'escalivada !!! GRACIES Joan, Geroni i a tota la gent que ens va atendre tant i tant be.

La companyia com sempre...divina!!

GUSPIRES I DORIS, ánims i ha recuperar-se ràpit. Tot s'ha quedat en un bon ensurt.[/quote]



+2

Bona ruta, millor organització i el millor .... TOT VOSALTRES.
JoanF i Jesús, moltes i moltes gracies per una excel.lent sortida. :kiss :kiss

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: * 6- La Cargolada *

Entrada Autor: Geroni » dt. juny 21, 2011 11:34 pm

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: ¿Voleu dir que n`hi ha per tant? :oops: :oops: :oops:
Gracies a TOTS vosaltres per fer posible la sortida,sense vosaltres no tendria raó de ser.
Per la meva part,nomès agrair.vos la vostra assistencia i les mostres d`agraiment de la sortida.En aquestes "condicions" es molt facil i placenter montar sortides.
I ara us diré un secret:TOT ho a organitzat el Joan,jo nomès he tingut que seguir les seves "instruccions" :lol: :lol:
En serio,TOT el merit el té ell i els seus amics de la partida Marimon que es varen encarregar de fer el magnific menjar i que ens trobessim com a casa nostra.
I finalment dir.li al Joan que no camvii mai,que es el company ideal de sortides;es un plaer anar amb ell.
P/D:Guspires m`en alegro moltisim que tot vaigi bè,que nomès aigi quedat en un ensurt i esperem poder veure.us molt aviat entre nosaltres.Una forta abraçada de par de l`Elvira i meva.

:castell :castell :castell :castell :castell :castell :castell
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: * 6- La Cargolada *

Entrada Autor: Geroni » dt. juny 21, 2011 11:42 pm

Em deixava de demanar perdó si els que anaven darrera meu els frenaba i no podien anar una mica mès "alegres" amb la moto;es el que té portar el de devant amb un armari. :b9 :b9 :b9 :b9
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: * 6- La Cargolada *

Entrada Autor: Eva » dc. juny 22, 2011 10:07 pm

No em vull oblidar de donar les gracies a TOTS , absolutament TOTS els cruilleros que varen aguantar ESTOICAMENT sota un sol fulminant fins que va arribar en Sagal.

Gracies a TOTS ells varem aconseguir arribar a la Seu sense perdren ´s

Moltes gracies a totes i tots :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

També desitjo que en Monxu, així com Guspires i Doris , es recuperin de la caiguda i l´ensurt.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 22, 2011 10:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: * 6- La Cargolada *

Entrada Autor: JoanF » dj. juny 23, 2011 5:44 pm

Bé, desprès d'una setmana de reflexió, ara no recordo el que us tenia que dir......... :roll:
Ah si. Qué moltes i moltes gràcies a tots els assistens a la reunió de les terres de ponent.
Us dono les gràcies en nom dels meus companys, als quals ja els he fet arrivar les vostres paraules tan gratificants per les persones que varen fer posible que jo ara sembli el bo de la película, i no és així sense ells no hagués estat posible.
Com ja vaig dir, l'únic que vaig fer jo, va ser, fer malament l'ITN que després varem tenir que corretgir :oops:



[quote user="Geroni" post="172793"] :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: ¿Voleu dir que n`hi ha per tant? :oops: :oops: :oops:
Gracies a TOTS vosaltres per fer posible la sortida,sense vosaltres no tendria raó de ser.
Per la meva part,nomès agrair.vos la vostra assistencia i les mostres d`agraiment de la sortida.En aquestes "condicions" es molt facil i placenter montar sortides.
I ara us diré un secret:TOT ho a organitzat el Joan,jo nomès he tingut que seguir les seves "instruccions" :lol: :lol:
En serio,TOT el merit el té ell i els seus amics de la partida Marimon que es varen encarregar de fer el magnific menjar i que ens trobessim com a casa nostra.
I finalment dir.li al Joan que no camvii mai,que es el company ideal de sortides;es un plaer anar amb ell.
P/D:Guspires m`en alegro moltisim que tot vaigi bè,que nomès aigi quedat en un ensurt i esperem poder veure.us molt aviat entre nosaltres.Una forta abraçada de par de l`Elvira i meva.

:castell :castell :castell :castell :castell :castell :castell[/quote]


Amic Jesús, ara ja és massa tard per canviar. Em tindràs que aguantar amb les meues escasses virtuts i un munt de defectes :twisted: I no tiris pilotes fora, que tu també i vas tenir la teva part en el montatge.
També em faria molt content que en Guspires la Doris i en Monxo, no s'emportessin un molt mal record d'aquest dia. Espero i desitjo que tingueu una bona i ràpida recuperació, tan fisica com mental d'aquest ensurt.
M'agradaria que l'any que bé, es pugués repetir, perqué per mi va ser un dia molt especial, però encara falten molts dies per l'any que bé.....masses. Mensy mal que la propera sortida amb tots vosaltres ja està aquí mateix.
Gràcies a tots per la vostra companyia, i lo be que em feu sentir entre tots vosaltres.
Milions de petos i abraçades per tots.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 6- La Cargolada *

Entrada Autor: Randy-650 » dj. juny 23, 2011 8:28 pm

[quote user="JoanF" post="172948"]
M'agradaria que l'any que bé, es pugués repetir, perqué per mi va ser un dia molt especial, però encara falten molts dies per l'any que bé.....masses. [/quote]

A nosaltres també ens agradaria que es tornés a repetir. I no pateixis, allò que vem parlar ja ho solucionaré jo i no tornarà a passar. Imatge

Gràcies, gent de Marimunt.Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “2011”